Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ddinobot
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: beyond the Milky Way
- Пол: Мъж
- Кара: SR1 NORMANDY
- Мечтае да кара: 320 turbo DRM
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Хм, наистина има дупка(която не знам за какво служи), ще видим тая новата гарнитура дали ще помогне с нещо.
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Що не сменяш целия казан бре? 58-60 лв струва. На дъното има една цедка дето с времето става леш. И моя е омазнен де, та тия дни ще го подменям. Тия в Дару ги изключвам като цени, там всичко е по-скъпо, нали се кичат с табелка "Дилъри".
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Еййй, човека пуснал тема на добра воля да помогне на някой, вие ше го набиете още малко бе
То тука отдавана е станало БгМама де, ама кво ли и аз се хабя, той и Методи вече не се занимава, както и той сам каза вече. Тенденцията в тая говорилня се запазва с пълна сила, даже хората почнаха и по-малко да се задържат
Омасляването на тва казанче сигурно го има на 90% от БМВ-тата, които са на над 5-10 години.

То тука отдавана е станало БгМама де, ама кво ли и аз се хабя, той и Методи вече не се занимава, както и той сам каза вече. Тенденцията в тая говорилня се запазва с пълна сила, даже хората почнаха и по-малко да се задържат

Омасляването на тва казанче сигурно го има на 90% от БМВ-тата, които са на над 5-10 години.
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Със сигурност няма лошо да се смени тоя О-пръстен.
Аз не съм го сменял, защото мисля че не е нещо важно.
Казанчето така или иначе си има дупчица за изравняване на налягането.
А тоя филтър в казанчето не е ли цедка?
Аз не съм го сменял, защото мисля че не е нещо важно.
Казанчето така или иначе си има дупчица за изравняване на налягането.
А тоя филтър в казанчето не е ли цедка?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
точно е цедка е, която нищо не филтрира освен да пази помпата и рейката от тва да сипеш вътре някви боклуци заедно с маслото!
като ей тва къде е на казанчето за чистачки.
като ей тва къде е на казанчето за чистачки.
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Това означава, че може да се свали и да се промие с бензин/нафта, както писа един колега по-горе.zBoost написа:точно е цедка е, която нищо не филтрира освен да пази помпата и рейката от тва да сипеш вътре някви боклуци заедно с маслото!
като ей тва къде е на казанчето за чистачки.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Айде да драсна още някой ред (за кой ли път ) по повод това прословуто казанче , понеже така или наче се включих в темата , пък и щото и без това се чудя кво да правя , та да си почешам клавиатурата малко ....
По въпроса има и тема в раздел полезни ( за тези , които не знаят)- "Смяна на хидравлично масло на кормилна система" viewtopic.php?f=8&t=166762&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
Първо , нормално е казанчето в горната му част да е леко омаслено ... Причината не е толкова в липсата или в "износването " на гумения пръстен , който служи за упътнение (той така или иначе е полезен , но и самата капачка затваря доста плътно гърлото на казанчето , така че дори да липсва този пръстен не е фатално , а по мои наблюдения той често липсва .... Факте е, че ако липсва пръстена има повечко омасляване в горната част на казанчето , нормално е ...). Причината горната част на казанчето да е омаслена е в обезвъздушителната дупчица , през която излиза масло и маслени пари , ето защо просто няма как да се предотврати омазняването на казанчето в горната му част !
По въпроса за подмяната на казанчето .....
Категорично твърдя (за 100-тен път и от опит), че ако казанчето е здраво и няма пукнатини в основата на щуцерите за маркучите и изобщо по корпуса , то няма смисъл да се подменя с ново .... Мотива за подмяна с ново казанче заради цедка е безпредметно (защото както вече беше подчертано , филтър ,по смисъла на думата филтър в казанчето няма , има цедка за по-едри частици в маслото ) ! Тази цедка не може да бъде задръстена (освен ако не сипвате използвана коларска грес в казанчето
) , освен това отлаганията от старо масло по нея са толкова малко , че по никакъв начин не могат да са причина за потъмняване на новото масло , както неправилно се твърди в много теми ! Как цял литър ново масло ще потъмнее от неква си малка цедка ?! Причината да потъмнява маслото ведна след наливане (или малко след ) е че в системата остава едно значително количество от старото масло и по точно в рейката , което няма как да бъде източено ... Става дума за количество от порядъка на 300- 400 мл от старото масло ... Съгласете се , че 1 литър ново масло вече би могло да потъмнее веднага като се смеси със 300-400 мл от старото масло ... Ето защо както вече беше казано от колегата zBoost , просто трябва да се направят две (че и повече смени ) с ново масло , за да може по -голяма част от старото масло да бъде източена от системата и в крайна сметка новото масло да остане бистро .... И те така ... почешах си клавиатурата , ако искате приемайте , ако не ... както искате ... 

По въпроса има и тема в раздел полезни ( за тези , които не знаят)- "Смяна на хидравлично масло на кормилна система" viewtopic.php?f=8&t=166762&hilit=%D1%81%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D0%B0+%D1%85%D0%B8%D0%B4%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE+%D0%BC%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE
Първо , нормално е казанчето в горната му част да е леко омаслено ... Причината не е толкова в липсата или в "износването " на гумения пръстен , който служи за упътнение (той така или иначе е полезен , но и самата капачка затваря доста плътно гърлото на казанчето , така че дори да липсва този пръстен не е фатално , а по мои наблюдения той често липсва .... Факте е, че ако липсва пръстена има повечко омасляване в горната част на казанчето , нормално е ...). Причината горната част на казанчето да е омаслена е в обезвъздушителната дупчица , през която излиза масло и маслени пари , ето защо просто няма как да се предотврати омазняването на казанчето в горната му част !
По въпроса за подмяната на казанчето .....
Категорично твърдя (за 100-тен път и от опит), че ако казанчето е здраво и няма пукнатини в основата на щуцерите за маркучите и изобщо по корпуса , то няма смисъл да се подменя с ново .... Мотива за подмяна с ново казанче заради цедка е безпредметно (защото както вече беше подчертано , филтър ,по смисъла на думата филтър в казанчето няма , има цедка за по-едри частици в маслото ) ! Тази цедка не може да бъде задръстена (освен ако не сипвате използвана коларска грес в казанчето


Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Да споделя и моят опит.По мое мнение смяна на маслото на хидравликата е за хора с железни нерви.Всичко е завряно,ама нарочно като в ...Значи 316I 92г М40.Свалям капачката, черно.Отдолу олято.Цялата система в черна гумирана кал.Мислех си,че само отвън е така.Да ама отвътре едни черни парцали,та се зачудих,как аджеба е работила въобще тази система?!Една стара покривка от маса на земята и едно детско корито отдолу под мотора.Колата на два дънера и двете предни гуми във въздуха.Свалих казанчето.Двата маркуча от двата им края с цялата им железария.Отдолу на самата рейка има две метални тръбички за високо налягане като на спирачките,гледат назад.Развих ги и тях и ги дръпнах само леко навън да се отворят дупките.На волана пълен ляв,пълен десен няколко пъти.Завъртях стартера,на няколко оборота,но не и позволих да запали,ключа веднага на нула.Пак пълен ляв,пълен десен и я оставих да се цади има няма 4 часа.През това време,маркучите и казанчето яко измиване с вряла вода и веро на чешмата,оттам в миялната за съдове еко програма 60 градуса,оттам на мивката и отново вряла вода и веро.Станаха като нови.Посушаване със сгъстен въздух и два часа до печката.На баране скърцат като чаши.Монтирах маркучите и казанчето с нови лъскави скоби.Сипах около двеста грама от новата течност да измие,каквото е останало от старата.Пак пълен ляв,пълен десен и отново около час за оттичане.Завих на рейката двете метални маркучлета.И напълних системата.Първо догоре,ляв десен докрай,после палене на мотора.Почва да пищи та чак те плаши.Оставям на тихи обороти и пълня и пак ляв, десен докато стане на ниво и не мърда повече.Помпата утихна та чак ме притесни дали работи въобще.И така на финала източих 1.300л.черно като катран и гъсто като грес масло.1.1л старо и 0.2л от прясното фира за чистотата.По документи вместимоста на системата е 1.2л.Маслото след месец е още бистро и червено.Истината е,че когато си сменях ремъка преди година в един сервиз,на цървулите там им казах да сменят и всичко течно по машината,като изрично им казах и за маслото на хидравликата.Да ама не,май само на фактурата е станала тази смяна.Така,че съветът ми е проверявайте им работата.Та по тези сервизи ми е проходил и оригиналният катализатор и сега съм с някакъв ръчно нагласен кюнец,ама това е друга тема.Това е от мен.Извинявам се ,че стана дълго!Дано да е от полза на някой.
- cacao_user
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 4.08.2009
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
Здравейте, имам следня проблем. Колата е е46 320d и ми изхвърля хидравличното масло през тази дупка на капчката на казанчето. Някой имал ли е този проблем?
Последна промяна cacao_user на 08 Яну 2015, 13:44, променена общо 1 път
Re: Теч - резервоар на казанчето на хидравликата!
cacao_user написа:Здравейте, имам следня проблем. Колата е е46 318 143пс и ми изхвърля хидравличното масло през тази дупка на капчката на казанчето. Някой имал ли е този проблем?
Стартирай мотора и на тихи обороти свали капачката на казанчето.Какво се случва? Ако всичко е спокойно и течноста си седи мирно без да те напада,значи всичко е наред и само добро измиване на капачката ще реши проблема.Ако обаче се натъкнеш на някакъв фонтан,казанчето е за смяна.Иначе като въртиш волана при спрян мотор и работещ такъв усеща ли се разлика в усилието на въртене?
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани