Трик с климатроника
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Трик с климатроника
Онзи ден климатроника (с копчетата) нещо се прецака и почна да прави каквото си иска. Та благодарения на форума
открих, че е кондензаторче, което струва 30ст и си спесетих доста повече....
Докато търсих решение из интернет открих един доста интересен трик с въпросния климатроник, подобен на този с таблото. Току що го пробвах и наистина работи.
Може да показва външна температура, вътрешна, температура на вода/антифриз, обороти на двигателя, скорост на движение, волтаж на акумулатор и още няколко неща, които не смея да преведа, да не би да пиша глупости
Ето сайта от който го видях, пробвайте и вие и пишете ако откриете за какво са останалите функции http://member.rivernet.com.au/btaylor/BMWText/technical/ClimateTestFunctions.html

Докато търсих решение из интернет открих един доста интересен трик с въпросния климатроник, подобен на този с таблото. Току що го пробвах и наистина работи.
Може да показва външна температура, вътрешна, температура на вода/антифриз, обороти на двигателя, скорост на движение, волтаж на акумулатор и още няколко неща, които не смея да преведа, да не би да пиша глупости

Ето сайта от който го видях, пробвайте и вие и пишете ако откриете за какво са останалите функции http://member.rivernet.com.au/btaylor/BMWText/technical/ClimateTestFunctions.html
Проблемът беше, че както си работи, дори и само на вентилатор и само се усилва, намаля и дисплея угасва. Всичко остава да духа както си е било и няма спиране... Когато пък работи климатика и се случи дислпея да угасне, всички клапи се затварят, а самия климатик продължава да работи, а къде отива студеното.... видях като вдигнах капака
. Добре, че не изгоря. Ето сайта с решението на проблема http://www.macadamizer.com/bmwfix.html
Относно скритите функции, повечето са температури и няма как да покзват еднакво на всички коли, но все пак следобед като се кача в колата ще запиша стойностите.
1. Температура в купето
2. Външна температура (показва като другия термометър +/- половин градус)
3. & 4. Температура в лявата и дясната част на купето. Мисля, че е свързано с датчиците, които следят дали е достигната желаната температура, съответно в лявата и дясната страна, затова са 2 различни. Когато правих този тест на мен ми показваха едно и също, като на теб, защото климатикът не беше пуснат, а само вентилатора
5. Температура в изпарителя
6. Това показва оборотите, с които работи двигателя (с доста голяма точност). Вероятно си подавал от време на време газ за да дава различни стойности
7. Скоростта на движение. Мисля, че беше през 5км/ч
8. 9. 10.
За 9 само прочетох, че максимумът е 99.5%, колкото показва твоя
11. Акумулатор
12. Версия на софтуера

Относно скритите функции, повечето са температури и няма как да покзват еднакво на всички коли, но все пак следобед като се кача в колата ще запиша стойностите.
1. Температура в купето
2. Външна температура (показва като другия термометър +/- половин градус)
3. & 4. Температура в лявата и дясната част на купето. Мисля, че е свързано с датчиците, които следят дали е достигната желаната температура, съответно в лявата и дясната страна, затова са 2 различни. Когато правих този тест на мен ми показваха едно и също, като на теб, защото климатикът не беше пуснат, а само вентилатора
5. Температура в изпарителя
6. Това показва оборотите, с които работи двигателя (с доста голяма точност). Вероятно си подавал от време на време газ за да дава различни стойности
7. Скоростта на движение. Мисля, че беше през 5км/ч
8. 9. 10.


11. Акумулатор
12. Версия на софтуера
- petio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 270
- Регистриран на: 23.02.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 550d xdrive

- Гост
-
индиана днес смених тфа кондензаторче и за сега бачка все още ... мудератора ако иска може да сложи тоя проблем при другите за е36 че занапред като ше купуваме по нови колички ще ни се случва по често да питаме защо не ми баца климатроника
иначе на мен и само на контакт ми става трика .. натискаш първо тфа за размразяване и след това ауто
п.с. мали днес като мерих темп ми стана лошо 60 градуса

иначе на мен и само на контакт ми става трика .. натискаш първо тфа за размразяване и след това ауто
п.с. мали днес като мерих темп ми стана лошо 60 градуса

- Freude am Fahren
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 12.12.2004
petio написа::uups: на мен нещо не става трикчето. Или аз не го правя както трябва или.. де да знам. та значи паля колата и натискам едновременно авто и размразяване на задното стъкло. ама на нищо. help искам да го пробвам.
При мен също нестава.



A6 4F 2.7 TDI
Класика
Класика от скоро сам в саита преди 4-5 месеца имах проблем с климатроника разцепих го от огре до долу разпоих всички чипове върнах ги обратно не трагна предположих че е студена споика но не беше накрая случаино стигнах до !!!!!кондензаторчето!!!! маменцето му "мръсна" акио се бях светнал дапотърся в нета ама не мислех си че проблема е само мои
отне ми около 1 месец а е можело да стане много лесно!!
ако имате нещо неясно около климатроника се обаждайте праглобих всичко от А ДО Я и мосля че сам в час.

отне ми около 1 месец а е можело да стане много лесно!!
ако имате нещо неясно около климатроника се обаждайте праглобих всичко от А ДО Я и мосля че сам в час.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
не съм много в час с компютрите за да ти дам линк по темата, но има сайт, където всичко е подробно описано но на английски. На мен линка ми го даде bam-bam, за което съм му много благодарен и му пиши на л.с., вярвам че ще ти помогне.
- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани