Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bebcho__ » 14 Яну 2012, 1:05

BT9028BA написа:
Иначе на моята кола съм с лекия маховик от М20 но все още не мога да кажа впечатления, защото не съм я карал. Надявам се до няколко дена да я пробвам и ще напиша моите впечатления от лекия маховик на двигател М52Б28

приятно е. особено с къс диф. :winky:
в ниските е доста по-добре.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от BT9028BA » 15 Яну 2012, 11:58

Днеска най-накрая успях да покарам колата с лекия маховик и мога да кажа че съм много доволен от конверсията
Колата стана изключително жива на всички предавки, особено се осеща на 1-2-3 предавка 36
По голям наклон пробвах да тръгна и колата си тръгва като преди почти без да подавам газ
На 1-2 предавка колата не си иска гумите
Колата е Е36 Купе с М52Б28 с 3.45 диф и лек маховик от М20 6.1кг.

При палене на колата при студен мотор след като запаля оборотите се качват до 1300-1500 но не и по нагоре като при някой колеги които споменаха че при тях се форсира до 2000 оборота при студен мотор

Единствено някакво жужене имаше отначало но сякаш постепенно почна да изчезва

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2012, 12:00

Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Boyadjiev » 15 Яну 2012, 12:10

bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?

Не би трябвало да гасне с 6кг... Тая електроника не е там само за да се вози... Аз съм направо възхитен от Мотроника и способността му да се оправя сам, не би трябвало Сименса да е много по-назад (ако изобщо е по-назад) :shock:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2012, 12:19

Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-а :mhihi: Най-вероятно иска още обороти заради валовете.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Boyadjiev » 15 Яну 2012, 12:25

bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-а :mhihi: Най-вероятно иска още обороти заради валовете.

По-скоро иска кадърно мапване да ти кажа честно ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 15 Яну 2012, 12:35

bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-а :mhihi: Най-вероятно иска още обороти заради валовете.

Само веднъж ми е гаснала и то май беше веднага след като монтирахме маховика. От тогава никога не ми е гаснела и оборотите не са падали под тези на празен ход независимо от какви обороти я пускам :yes:
Siemens rulzz :mhihi:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2012, 12:37

Беше мапната кадърно ама без спийд сигнала и се оказа, че от подобен ремап няма никаква полза, щото след като запише грешката от спийд сигнала всичко се омазва.
Мисля да сложим празния ход на 900, хем да маже по-добре.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от bum_bum » 15 Яну 2012, 12:38

maxpower написа:
bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-а :mhihi: Най-вероятно иска още обороти заради валовете.

Само веднъж ми е гаснала и то май беше веднага след като монтирахме маховика. От тогава никога не ми е гаснела и оборотите не са падали под тези на празен ход независимо от какви обороти я пускам :yes:
Siemens rulzz :mhihi:



Има и друг момент, като е бил откачен доста време компютъра си забавя настройките и тряжва да се покара едни 20-30 км за да ги вземе наново. Може и от това да е гаснененето.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 15 Яну 2012, 12:41

bum_bum написа:
maxpower написа:
bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-а :mhihi: Най-вероятно иска още обороти заради валовете.

Само веднъж ми е гаснала и то май беше веднага след като монтирахме маховика. От тогава никога не ми е гаснела и оборотите не са падали под тези на празен ход независимо от какви обороти я пускам :yes:
Siemens rulzz :mhihi:



Има и друг момент, като е бил откачен доста време компютъра си забавя настройките и тряжва да се покара едни 20-30 км за да ги вземе наново. Може и от това да е гаснененето.

Из аз така си помислих, но съм откачал многократно акумулатора след това и не ми го е правила никога :dunno:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от BT9028BA » 15 Яну 2012, 12:58

bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?


Скоростите не тракат и не гасне като я пусна от високи обороти. Оборотите са си същите като преди със стоковия маховик 11кг.
А това жужене се чува на 2-ра 3-та към 1500-2500 оборота и след това като се качат оборотите спира да жужи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Boyadjiev » 15 Яну 2012, 13:11

BT9028BA написа:
bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?


Скоростите не тракат и не гасне като я пусна от високи обороти. Оборотите са си същите като преди със стоковия маховик 11кг.
А това жужене се чува на 2-ра 3-та към 1500-2500 оборота и след това като се качат оборотите спира да жужи

Ако си на висока предавка и й дадеш повече газ и се засилват звуците, а ако даваш съвсем леко газ тоя звук изчезва -> първичен вал има луфт, но не голям ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от BT9028BA » 15 Яну 2012, 13:22

Boyadjiev написа:
BT9028BA написа:
bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?


Скоростите не тракат и не гасне като я пусна от високи обороти. Оборотите са си същите като преди със стоковия маховик 11кг.
А това жужене се чува на 2-ра 3-та към 1500-2500 оборота и след това като се качат оборотите спира да жужи

Ако си на висока предавка и й дадеш повече газ и се засилват звуците, а ако даваш съвсем леко газ тоя звук изчезва -> първичен вал има луфт, но не голям ;)


Долу горе така се получава жуженето, но беше засилено първите 2-3км които минах и след това почна да изчезва
Искаш да кажеш да си търся друга скоростна кутия :smoke:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от Boyadjiev » 15 Яну 2012, 13:39

Е не бе бате, как за тоя луфт цела кутия :shock:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

Мнение от maxpower » 15 Яну 2012, 14:05

Ако си със ZF не я пипай, ако си със Getrag си я оправи или си вземи друга, но само ако те дразнят тия шумове. Ако не ти пречат карай си така, ще изкара още много :yes:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook