Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
BT9028BA написа:
Иначе на моята кола съм с лекия маховик от М20 но все още не мога да кажа впечатления, защото не съм я карал. Надявам се до няколко дена да я пробвам и ще напиша моите впечатления от лекия маховик на двигател М52Б28
приятно е. особено с къс диф.

в ниските е доста по-добре.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Днеска най-накрая успях да покарам колата с лекия маховик и мога да кажа че съм много доволен от конверсията
Колата стана изключително жива на всички предавки, особено се осеща на 1-2-3 предавка 36
По голям наклон пробвах да тръгна и колата си тръгва като преди почти без да подавам газ
На 1-2 предавка колата не си иска гумите
Колата е Е36 Купе с М52Б28 с 3.45 диф и лек маховик от М20 6.1кг.
При палене на колата при студен мотор след като запаля оборотите се качват до 1300-1500 но не и по нагоре като при някой колеги които споменаха че при тях се форсира до 2000 оборота при студен мотор
Единствено някакво жужене имаше отначало но сякаш постепенно почна да изчезва
Колата стана изключително жива на всички предавки, особено се осеща на 1-2-3 предавка 36
По голям наклон пробвах да тръгна и колата си тръгва като преди почти без да подавам газ
На 1-2 предавка колата не си иска гумите
Колата е Е36 Купе с М52Б28 с 3.45 диф и лек маховик от М20 6.1кг.
При палене на колата при студен мотор след като запаля оборотите се качват до 1300-1500 но не и по нагоре като при някой колеги които споменаха че при тях се форсира до 2000 оборота при студен мотор
Единствено някакво жужене имаше отначало но сякаш постепенно почна да изчезва
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?
Не би трябвало да гасне с 6кг... Тая електроника не е там само за да се вози... Аз съм направо възхитен от Мотроника и способността му да се оправя сам, не би трябвало Сименса да е много по-назад (ако изобщо е по-назад)




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-а
Най-вероятно иска още обороти заради валовете.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-аНай-вероятно иска още обороти заради валовете.
По-скоро иска кадърно мапване да ти кажа честно




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-аНай-вероятно иска още обороти заради валовете.
Само веднъж ми е гаснала и то май беше веднага след като монтирахме маховика. От тогава никога не ми е гаснела и оборотите не са падали под тези на празен ход независимо от какви обороти я пускам

Siemens rulzz

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Беше мапната кадърно ама без спийд сигнала и се оказа, че от подобен ремап няма никаква полза, щото след като запише грешката от спийд сигнала всичко се омазва.
Мисля да сложим празния ход на 900, хем да маже по-добре.
Мисля да сложим празния ход на 900, хем да маже по-добре.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
maxpower написа:bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-аНай-вероятно иска още обороти заради валовете.
Само веднъж ми е гаснала и то май беше веднага след като монтирахме маховика. От тогава никога не ми е гаснела и оборотите не са падали под тези на празен ход независимо от какви обороти я пускам
Siemens rulzz
Има и друг момент, като е бил откачен доста време компютъра си забавя настройките и тряжва да се покара едни 20-30 км за да ги вземе наново. Може и от това да е гаснененето.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bum_bum написа:maxpower написа:bum_bum написа:Сименса е доста по-напред ама при мен го прави с Бош-аНай-вероятно иска още обороти заради валовете.
Само веднъж ми е гаснала и то май беше веднага след като монтирахме маховика. От тогава никога не ми е гаснела и оборотите не са падали под тези на празен ход независимо от какви обороти я пускам
Siemens rulzz
Има и друг момент, като е бил откачен доста време компютъра си забавя настройките и тряжва да се покара едни 20-30 км за да ги вземе наново. Може и от това да е гаснененето.
Из аз така си помислих, но съм откачал многократно акумулатора след това и не ми го е правила никога

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?
Скоростите не тракат и не гасне като я пусна от високи обороти. Оборотите са си същите като преди със стоковия маховик 11кг.
А това жужене се чува на 2-ра 3-та към 1500-2500 оборота и след това като се качат оборотите спира да жужи
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
BT9028BA написа:bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?
Скоростите не тракат и не гасне като я пусна от високи обороти. Оборотите са си същите като преди със стоковия маховик 11кг.
А това жужене се чува на 2-ра 3-та към 1500-2500 оборота и след това като се качат оборотите спира да жужи
Ако си на висока предавка и й дадеш повече газ и се засилват звуците, а ако даваш съвсем леко газ тоя звук изчезва -> първичен вал има луфт, но не голям




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BT9028BA
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2253
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: ...don`t drive fast, just fly low
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Boyadjiev написа:BT9028BA написа:bum_bum написа:Тракат ли скоростите като загрее? И ако я пуснеш от високи обороти иска ли да гасне?
Скоростите не тракат и не гасне като я пусна от високи обороти. Оборотите са си същите като преди със стоковия маховик 11кг.
А това жужене се чува на 2-ра 3-та към 1500-2500 оборота и след това като се качат оборотите спира да жужи
Ако си на висока предавка и й дадеш повече газ и се засилват звуците, а ако даваш съвсем леко газ тоя звук изчезва -> първичен вал има луфт, но не голям
Долу горе така се получава жуженето, но беше засилено първите 2-3км които минах и след това почна да изчезва
Искаш да кажеш да си търся друга скоростна кутия

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Е не бе бате, как за тоя луфт цела кутия 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52
Ако си със ZF не я пипай, ако си със Getrag си я оправи или си вземи друга, но само ако те дразнят тия шумове. Ако не ти пречат карай си така, ще изкара още много 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани