Прекъсване и променливи обороти
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Прекъсване и променливи обороти
Пичове,имам един проблем.Колата много взе да прекъсва,особено на газ.С газов инджекцион съм на Е36 1,8.Има променливи обороти м/у 500 и 1500.Един приятел имаше същия проблем и смени дебитомер, ламбда сонда, кабели и накрая се оказа,че е гърне.Ако някой е знае от какво може да е,моля да помогне.
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Прекъсване и променливи обороти
Mr.Gaga написа:Един приятел имаше същия проблем и смени дебитомер, ламбда сонда, кабели и накрая се оказа,че е гърне.Ако някой е знае от какво може да е,моля да помогне.
Ето ти дозина вероятни причини. Иди на диагностика и след това колегите ще варят бобец.
Погледни все пак гофрирания маркуч да не е сцепен и да дърпа въздух от някаде.
- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Прекъсване и променливи обороти
PREDATOR_318is написа:Mr.Gaga написа:Един приятел имаше същия проблем и смени дебитомер, ламбда сонда, кабели и накрая се оказа,че е гърне.Ако някой е знае от какво може да е,моля да помогне.
Ето ти дозина вероятни причини. Иди на диагностика и след това колегите ще варят бобец.
Погледни все пак гофрирания маркуч да не е сцепен и да дърпа въздух от някаде.
Най вероятно от този маркуч ще е,аз имах същия проблем само че на бензин още като беше,по същия начин играеха оборотите м/у 500 и 1500,другия проблем беше маркуча за маслена вентилация,ако са скъсани ти дърпат въздух и от там оборотите играят,гофрирания маркуч отиди да ти го залепят да не даваш пари,а маркуча за маслената вентилация,не си земай оригинален щото е 50-60 лв,взе ми си от някой магазин за маркучи същия-към 25лв..успех

- zlatan_yovchev
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 12.01.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: На червено
Re: Прекъсване и променливи обороти
patkana1 написа:PREDATOR_318is написа:Mr.Gaga написа:Един приятел имаше същия проблем и смени дебитомер, ламбда сонда, кабели и накрая се оказа,че е гърне.Ако някой е знае от какво може да е,моля да помогне.
Ето ти дозина вероятни причини. Иди на диагностика и след това колегите ще варят бобец.
Погледни все пак гофрирания маркуч да не е сцепен и да дърпа въздух от някаде.
Най вероятно от този маркуч ще е,аз имах същия проблем само че на бензин още като беше,по същия начин играеха оборотите м/у 500 и 1500,другия проблем беше маркуча за маслена вентилация,ако са скъсани ти дърпат въздух и от там оборотите играят,гофрирания маркуч отиди да ти го залепят да не даваш пари,а маркуча за маслената вентилация,не си земай оригинален щото е 50-60 лв,взе ми си от някой магазин за маркучи същия-към 25лв..успех
А ако не е от тея маркучи??

- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Прекъсване и променливи обороти
Никва идея 

- zlatan_yovchev
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 12.01.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: На червено
- vene5
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е91
- Мечтае да кара: М5
Re: Прекъсване и променливи обороти
провери регулатора на бензина, който се намира фронтално на рейката. Ако е заминал започва да пуска бензин и колата се дави, само на високи обороти се оправя защото го изгаря.
- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Прекъсване и променливи обороти
zlatan_yovchev написа:И аз го имам тоя проблем,но маи ще излезе дебитомера!
Може и това да е да...

- zlatan_yovchev
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 12.01.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: На червено
Re: Прекъсване и променливи обороти
vene5 написа:провери регулатора на бензина, който се намира фронтално на рейката. Ако е заминал започва да пуска бензин и колата се дави, само на високи обороти се оправя защото го изгаря.
на високи обороти ми забива муцуната!като и дам газ да я изфорсирам и са стряска и забива муцуната....

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани