Спортна генерация
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Спортна генерация
бум тва на 2,8 ли си го сложил? я сподели диаметрите на тръбите преди и след резонаторите и също така колко са дълги самите резонатори?
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Спортна генерация
Оф, извинявай, те са с колекторите напред. Точно за гащите имах предвид. От колко мм ламарина си ги правил?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортна генерация
Тръбите са бая дебелостенни, особено тия на резонаторите. То там е и цялото тегло, щото имат по няколко кила вата и отделно голямата тръба 90 ли 100 ли беше е бая тежка.

Не помня на колко см са тръбите вече, мога да ги премеря тия дни. Мисля, че задната е на 63, а преди резонаторите на 55 или нещо такова.
Клипове така и нямам с гърнето, а само на резонаторите ама там е като трактор и няма как да се добие представа за реалния звук. На място и в ниските или с постоянна газ колата си е тиха отвън и вътре. При рязко подаване на газ вече си се чува доста добре като няма никакво дрънчене (то оставаше и да има с тия дебели тръби
), както и гадния басов звук на кухите задни гърнета.
Има друг един момент, който забелязах при звука. При кофти зацепен ванос звука беше един такъв измъчен и се чуваше все едно отдолу някъде откъм дифа. След като оправих ваноса звука се промени коренно
стана много по-чист и си личеше, че колата ръмжи от сила, а не от куха генерация.
http://www.youtube.com/watch?v=kbLZxEDh ... RltMSuO_C8
Тва е клипчето само с резонаторите.
http://www.youtube.com/watch?v=u1uhOUqGlQc
Това е със Себринга на 20-ката със стокова генерация и резонатор от Крафт, мисля, че вече бях с валовете. (Ремъка свири много кофти, но може да се добие представа как беше на 20-ката).
Гърнето е проходно, но го мерих преди време- точно 15 кг.
Предполагам с валовете и портнатата глава нещата ще се променят доста.
Ето как звучат валовете

Не помня на колко см са тръбите вече, мога да ги премеря тия дни. Мисля, че задната е на 63, а преди резонаторите на 55 или нещо такова.
Клипове така и нямам с гърнето, а само на резонаторите ама там е като трактор и няма как да се добие представа за реалния звук. На място и в ниските или с постоянна газ колата си е тиха отвън и вътре. При рязко подаване на газ вече си се чува доста добре като няма никакво дрънчене (то оставаше и да има с тия дебели тръби

Има друг един момент, който забелязах при звука. При кофти зацепен ванос звука беше един такъв измъчен и се чуваше все едно отдолу някъде откъм дифа. След като оправих ваноса звука се промени коренно

http://www.youtube.com/watch?v=kbLZxEDh ... RltMSuO_C8
Тва е клипчето само с резонаторите.
http://www.youtube.com/watch?v=u1uhOUqGlQc
Това е със Себринга на 20-ката със стокова генерация и резонатор от Крафт, мисля, че вече бях с валовете. (Ремъка свири много кофти, но може да се добие представа как беше на 20-ката).
Гърнето е проходно, но го мерих преди време- точно 15 кг.

Предполагам с валовете и портнатата глава нещата ще се променят доста.
Ето как звучат валовете
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Спортна генерация
За 2.8 задължително трябва да има или "X" или това минаване от 2 в една тръба, както каза bum_bum за изравняване на налягането, което дава въртящ момент в ниски и средни обороти (нали все пак една хубава генерация дава коне и момент, при промяна на формата -> 2 или 1 тръба, или промяна на диаметъра, спрямо стоковата, също може да се променят характеристиките на мотора... Колкото по-мощен, толкова по-големи разлики при промяна на типовете генерации), а от 2.8 никой не търси високи обороти и макс ефективност там, за това задължително с "X" или 2в1 тръби, като с предимство "X"-а, може и "H" да се направят тръбите, същия замисъл, средна работа компромис между 2те...
Най-добре е от колекторите до края отделни тръби за мотори с висока червена линия, съответно повече коне, но колата трябва да е със сонди горе, а не долу като нашите дърти BMW-та...
На М3 съм гледал графики с различните типове генерации, като резултатите варираха до 25 коня разлика и вече не си спомням колко нютона при и около пика разлика...
Най-добре е от колекторите до края отделни тръби за мотори с висока червена линия, съответно повече коне, но колата трябва да е със сонди горе, а не долу като нашите дърти BMW-та...
На М3 съм гледал графики с различните типове генерации, като резултатите варираха до 25 коня разлика и вече не си спомням колко нютона при и около пика разлика...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Спортна генерация
bum_bum написа:Може би има в предвид там, където е сдвоена тръбата. Това се прави с цел да се изравни налягането в двете тръби като се ударят газовете на това място...
Според мен на тоя мотор няма нужда да се изравнява налягането (това се прави на V-образни мотори, и не толкова близо до колекторите). Ако все пак държиш, има и по-елегантен начин.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортна генерация
Мисля, че има. Или поне всички, които съм гледал са с тоя H. Обикновено го правят с тръба меджду двете, но има и така сдвоени. Цялата генерация е копирана, щото със сметки не става.
Говорих преди 2 години с човека, който е правил генерациите на АА. Та той казва, че всички сметки са просто отправна точка. От там нататък мотора се слага на диното гол и се реди генерация с някакви техни си приспособления с които я променят много бързо и лесно като форма и размер и така стигат до това, което искат.
Живо здраво може би идната зима ще си взема една цяла от главата до отзад след като реша дали ще си остане само с атмосферните подобрения или ще и взема и компресор кит.
Говорих преди 2 години с човека, който е правил генерациите на АА. Та той казва, че всички сметки са просто отправна точка. От там нататък мотора се слага на диното гол и се реди генерация с някакви техни си приспособления с които я променят много бързо и лесно като форма и размер и така стигат до това, което искат.
Живо здраво може би идната зима ще си взема една цяла от главата до отзад след като реша дали ще си остане само с атмосферните подобрения или ще и взема и компресор кит.
Re: Спортна генерация
Вземи си един кит, от ония шукаритетните по 8-9к долара или иди до Несебър и говори с ТОМ, сигурен съм, че ще ти измисли много добро решение, а за изработката му, като я видиш, ще се накефиш на макс.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортна генерация
Бях говорил преди време с Том ама той тогава не можеше и заради това се надянах на кура на бай Сони
И понеже бая години си поседя по гаражите тая колица вече съм се зарекъл да слагам само фабрични неща.
Имам и компресор в нас и кулери чисто нови на Мишимото таман 2 броя- бял и черен да реша кой ще ми гила повече
и една торба силикони и колена Самко и още 100 работи ама ще си купя готов кит да ми е мирна главата.
Иначе 100% Том е един от малкото за които съм сигурен, че ги прави нещата.

И понеже бая години си поседя по гаражите тая колица вече съм се зарекъл да слагам само фабрични неща.
Имам и компресор в нас и кулери чисто нови на Мишимото таман 2 броя- бял и черен да реша кой ще ми гила повече

Иначе 100% Том е един от малкото за които съм сигурен, че ги прави нещата.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Спортна генерация
bum_bum написа:Не помня на колко см са тръбите вече, мога да ги премеря тия дни. Мисля, че задната е на 63, а преди резонаторите на 55 или нещо такова.
ако тва са диаметрите за 20ка колко ще е добре да се сложи на 28ца? ако се има впредвид, че генерацията ще я правя по твоя образец, но с по-малки резонатори?!
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Спортна генерация
bum_bum написа:Интерметал се казва фирмата. На Военна рампа им е склада.
а тръбата с каква дебелина е защото аз имам такава тръба но нещо ми се вижда тъничка


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортна генерация
Не помня вече ама си е бая дебела. Беше взимана за други работи, които като се видя, че няма да стане се оползотвори за генерацията.
Ето малко звук на 3000 оборота и празен ход.
http://www.youtube.com/watch?v=sBU0Ja_- ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=gA4_I3Y- ... ature=plcp
Ето малко звук на 3000 оборота и празен ход.
http://www.youtube.com/watch?v=sBU0Ja_- ... ature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=gA4_I3Y- ... ature=plcp
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Спортна генерация
стената на тръбата мисля, че трябва да е 1,5-2мм. мисля, че от по-дебела няма много смисъл.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани