Спортни Валове?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Спортни Валове?
според мен е безмислено на ис-ки да се слагат валове....
Re: Спортни Валове?
Що ве, нариваш едни 5 за сякви такива шукарии и накрая някой идва с една стокова 2.8-ца и те прай точка
А с тез пари, наринати по друг начин, може спокойно да се наказва йемка

А с тез пари, наринати по друг начин, може спокойно да се наказва йемка

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортни Валове?
Как пък решихте, че е безмислено?! Вика му се атмосферен тунинг и е факт, че е доста трудоемък, скъп и със сравнително по-малък резултат, съотнесено с цената, спрямо турбинирането. Но си е модификация
Съжалявам за отклонението. Нищо по темата не мога да кажа, но е тъпо да се отнасяте така към ентусиазма на хората, решили да градят моторите си по начина, който им харесва.

Re: Спортни Валове?
Ами ей така, безсмислено е, точно на ис-ка валове и точно за 1500лв(примерно) могат да се направят доста неща с по-голям ефект. Ама нека всеки се преценява за себе, аз си изказвам мнението и тва, че не се харесва на някого е нормално, не могат всички да мислят еднакво.
Дърти, много се вживяваш
Дърти, много се вживяваш

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Спортни Валове?
Dpy написа:Ами ей така, безсмислено е, точно на ис-ка валове и точно за 1500лв(примерно) могат да се направят доста неща с по-голям ефект. Ама нека всеки се преценява за себе, аз си изказвам мнението и тва, че не се харесва на някого е нормално, не могат всички да мислят еднакво.
Дърти, много се вживяваш
Аз правя същото

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Спортни Валове?
bum_bum написа:Стоковите ти валове са 255 / 207 с 9,70 лифт на двата ако не се лъжа което си е жив тунинг сравнено с тия на шестаците- 230/195![]()
Само да вметна... Как па реши че са по-спортни тия валове колега... Разлика между 6 цил и 4 цил във фазите на запалване няма, само градусите играят и лифта...
И са толкова спортния тия на ИС-а, че са малко по-рошави от на Лада Нива

Иначе няма нищо по-готино от направен атмосферен мотор, нищо че с турбо ще изкараш повече коне, друго си е резкия, спортен двигател, с леките маховици, с рошавите валове, с дросели, висока СС, къс диф и тн... И атмосферния тунинг се отблагодарява много ясно изразено -> най-ценното е надеждността. Не че при турбо кола не може да се получи, може разбира се, примери има безкрайно много, но добре направен атмосфер е много по-издръжлив от турбото...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортни Валове?
Заеби ти 140 коня от 1,8 мотор да е спортен, колкото нивата. Колко стокови атмосферки с такава мощност се сещаш? ИС-а си излиза с доста приличен заводски тунинг.
Тва комплектче на dBilas за 1500лв е просто подарък и надали ще има мод за тия пари, който да донесе повече коне. Или поне аз не се сещам.
Тва комплектче на dBilas за 1500лв е просто подарък и надали ще има мод за тия пари, който да донесе повече коне. Или поне аз не се сещам.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортни Валове?
Някой, дето чува немския да каже това само валовете ли са или пружините с колелата, че доколкото вдявам само валове виждам да пише. Не, че пак не е добра цената за 2 нови вала.
Re: Спортни Валове?
Само валове са...по толкова вървят по принцип.
Няма начин в тая цена да са включени и другите джаджи.
Някой с монтирани спортни валове да сподели впечатления?
Може и да не е ИС.
Няма начин в тая цена да са включени и другите джаджи.
Някой с монтирани спортни валове да сподели впечатления?
Може и да не е ИС.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Спортни Валове?
Колко носи обаче главата на ИС-а? По принцип М44ката е по-добра за валове, щото е с по-леки карантии ама все пак не трябва ли да се съобразят с главата тея неща? Гледам във ВАК има пружини за 12000 оборота, значи спокоино може да туриш вал за 9 ама колко трябва да разпробиеш главата? И дросели сигурно ще са задължителни и стана дълга и широка за едни 50 коня отогре.
Сега всъщност малко наизуст ги говоря нещата, защото не знам една М44ка колко ще изкара с правена глава, пружини и 276ци примерно.
Сега всъщност малко наизуст ги говоря нещата, защото не знам една М44ка колко ще изкара с правена глава, пружини и 276ци примерно.
Re: Спортни Валове?
50 коня отгоре с валове едва ли...някъде около 10-15 коня може би.
Аз лично се интересувам от 264 градуса.
За тях сток пружините би трябвало да са ок и да могат спокойно да се карат на ежедневка...
Аз лично се интересувам от 264 градуса.
За тях сток пружините би трябвало да са ок и да могат спокойно да се карат на ежедневка...
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Спортни Валове?
За атмосферен ИС мисля че вече е измислено доста добре -> на Метрик Механикс конверсията, или аналогична. Строукване, валове, сгъстяване... и тн 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Спортни Валове?
Можеш да караш с доста над 264 градуса със стоковите пружини. Тва не е Форд, дето всичко фабрично да му е изтаванено
Единствено можеш да помислиш да смениш тарелките и ключетата на клапаните. Даже бих казал, че е задължително. Самата пружина (при БМВ, не знам при другите как е) с времето не омеква. Твърда е толкова или почти толкова, колкото е била като нова. Ако намериш спринг рейта на стоковата пружина можеш вече лесно да изчислиш с какви валове до какви обороти можеш да въртиш безопасно (за главата, коляновия вал вече ти е следващата слаба точка и трябва да се съобразиш и с него).
12000 оборота издържат пружините, но това не значи, че ако ги сложиш на стоков ИС и можеш да го въртиш на толкова. За над 8000 оборота единственото стоково нещо по мотора ще е блока и главата без никакви стокови части в тях. Трябват си леки бутала и биели, олекотен и балансиран колянов вал, други лагери, рейсингови вериги и т.н. Отделно самата глава едва ли има смисъл да се назорва толкова, особено ако не е портната. Вярвам обаче, че с една ревизия и порт на главата, валове около 280 градуса, добра генерация и мапване ИС-ката ще подмине 180 коня на вала и много грозно ще наказва всяка една 28-ца.
Ясно е, че от атмосферния тунинг трудно се правят коне. Скъпо е, щото няма китайски части (аз даже съм учуден от цените на тия валове, сериозните градуси на сериозните щатски фирми за М52 са съвсем различни пари). Кефа за мен обаче е голям. Щото както казах в една друга тема всеки селянин може да занити една турбина криво-ляво и колкото и тъпо и куцо да я направи все ще му даде някакъв голям процент увеличение на мощността. И тъй като аз не си падам по набързо сглобените работи за това предпочитам колата ми да е добре направена атмосферка. Поне на тоя етап. Ако реша друго по-натам поне тръгвам от едно много по-високо ниво.

12000 оборота издържат пружините, но това не значи, че ако ги сложиш на стоков ИС и можеш да го въртиш на толкова. За над 8000 оборота единственото стоково нещо по мотора ще е блока и главата без никакви стокови части в тях. Трябват си леки бутала и биели, олекотен и балансиран колянов вал, други лагери, рейсингови вериги и т.н. Отделно самата глава едва ли има смисъл да се назорва толкова, особено ако не е портната. Вярвам обаче, че с една ревизия и порт на главата, валове около 280 градуса, добра генерация и мапване ИС-ката ще подмине 180 коня на вала и много грозно ще наказва всяка една 28-ца.
Ясно е, че от атмосферния тунинг трудно се правят коне. Скъпо е, щото няма китайски части (аз даже съм учуден от цените на тия валове, сериозните градуси на сериозните щатски фирми за М52 са съвсем различни пари). Кефа за мен обаче е голям. Щото както казах в една друга тема всеки селянин може да занити една турбина криво-ляво и колкото и тъпо и куцо да я направи все ще му даде някакъв голям процент увеличение на мощността. И тъй като аз не си падам по набързо сглобените работи за това предпочитам колата ми да е добре направена атмосферка. Поне на тоя етап. Ако реша друго по-натам поне тръгвам от едно много по-високо ниво.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Спортни Валове?
bum_bum написа:Вярвам обаче, че с една ревизия и порт на главата, валове около 280 градуса, добра генерация и мапване ИС-ката ще подмине 180 коня на вала и много грозно ще наказва всяка една 28-ца.
Чакай, чакай.. Какво?! Как ИС 180 коня НА ВАЛА ще бие 28ца, която с един колектор М50 и чип става към и отгоре на 200те коня на вала?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани