Странен проблем със палене.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от jivko2828 » 20 Май 2011, 10:20

V momenta sam v serviza, I mai shte klemored pblema, no shte vidim kato razglobqt.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от slitter » 20 Май 2011, 15:51

Пиши после какво се е оказало!

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от Dimitroff » 20 Май 2011, 21:09

Никаква консумация при опит да се запали колата...което си е странно :mhihi: (батерията е ок!)
Никакви наченки да врътне стартера, нито да цъка, нито да примигват фаровете, нищо!
Подадено захранване към акумулатора - никаква разлика.


Кабел за буксата към клемореда се оказа...дебелия (май червения)...с нов клеморед - не запали (а преди това доволно си го клатих през патрона...).
Търсиха се релета...търсеше се ... но безуспешно (дори се подлъгах, че е заключил имобилайзера - свети АСЦ лампата и температурата е червеното - оказа се, че едното момче от сервиза извадило релето на ЕКУ-то, за да види дали не е нагоряло, че при първата диагностика не успя да се свърже от воле с ДДЕ-то).

Инициализация на ключовете, синхронизация на ЕВС с ДДЕ, гледах софта, с нов клеморед не върти пак, сваляне на стартери...абе, филм!

Накрая докато бяхме отпред - служител на сервиза при опит да запали размърда кабелите на клемореда (който беше изваден навън) и...о, чудо :mhihi:
Набутаха хубаво пиновете/кабелите на буксата и пали 20 от 20 пъти...яд ме е само за стартера...можеше малко по-рано да се разбере, че е от проклетия кабел :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от jivko2828 » 20 Май 2011, 22:16

Ванка,
не го мисли братле, както вече не веднъж казах, ти направи предостатъчно, за което не знам как да ти се отблагодаря. :bowdown:
Иначе да обобщя, клеморед не е и с нов не пали, стартер не е и с нов не пали, въпреки че той си остана нов, че стария и без това нещо тракаше, хлопаше.
Проблема: леко извадена червена жичка от клемата към която се включва клемореда.
Само се надявам да са я вкарали наистина както трябва и да нямам проблеми утре.
Ще съм благодарен да ми дадете координати на добър ел. специалист за да ми го провери и направи както трябва, и да е сигурно, че няма да имам проблеми. На ЛС естествено.
Благодаря на всички, които се отзоваха. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от slitter » 21 Май 2011, 1:44

Айде дано да е безаварийно от тук нататък! Винаги такива проблеми се оказват най-малоумните неща!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от Gqbriel » 23 Май 2011, 10:08

jivko2828 написа:Ванка,
не го мисли братле, както вече не веднъж казах, ти направи предостатъчно, за което не знам как да ти се отблагодаря. :bowdown:
Иначе да обобщя, клеморед не е и с нов не пали, стартер не е и с нов не пали, въпреки че той си остана нов, че стария и без това нещо тракаше, хлопаше.
Проблема: леко извадена червена жичка от клемата към която се включва клемореда.
Само се надявам да са я вкарали наистина както трябва и да нямам проблеми утре.
Ще съм благодарен да ми дадете координати на добър ел. специалист за да ми го провери и направи както трябва, и да е сигурно, че няма да имам проблеми. На ЛС естествено.
Благодаря на всички, които се отзоваха. :yes:


Може ли само да обясниш,нещо снимка или схема ,кое точно е,че ми е интересно..може и на л.с за да не трупаме темата :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 10.09.2009
Пол: Мъж
Кара: 318i автоматик

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от smilen82 » 24 Май 2011, 1:11

здравеите колеги и аз имах проблем с паленето значи отивам сутрин на работа вечерта ще си тръгвам качвам се в колата давам на контакт , запалвам и фаровете се пускат после отивам до един приятел след това си тръгвам и пак същото. на другият ден се качвам в колата давам контакт завъртам да запаля но се чува так и фаровете се пускат няколко пъти се пробвах но неможах да запаля викам си сигурно стартер но разкачих клемите на акумолатора сложих едно зарядно за около 5-6 часа след това колата запали без проблем значи възможно ли е акумолатора да е нямал необходимия ток и за това да са се включвали фаровете нещо като предуореждение за акумолатора вече 2 месеца след зареждане на акумолатора проблем не е правила дали акумолатора издава багажа или проблема е другаде

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 30.07.2009

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от loafer » 24 Май 2011, 11:20

smilen82 написа:здравеите колеги и аз имах проблем с паленето значи отивам сутрин на работа вечерта ще си тръгвам качвам се в колата давам на контакт , запалвам и фаровете се пускат после отивам до един приятел след това си тръгвам и пак същото. на другият ден се качвам в колата давам контакт завъртам да запаля но се чува так и фаровете се пускат няколко пъти се пробвах но неможах да запаля викам си сигурно стартер но разкачих клемите на акумолатора сложих едно зарядно за около 5-6 часа след това колата запали без проблем значи възможно ли е акумолатора да е нямал необходимия ток и за това да са се включвали фаровете нещо като предуореждение за акумолатора вече 2 месеца след зареждане на акумолатора проблем не е правила дали акумолатора издава багажа или проблема е другаде


Щом като при опит да запалиш примигват фаровете и таблото, значи акумулатора няма достатъчно ток. Преди 2 години като взех колата имах подобен проблем. Купих нов акумулатор, но през зимата пак "падаше" за около месец. И така през месец го зареждах. В последствие открих, че има консумация в покой на колата - не помня точно, но беше някъде около 0.8 -1 ампер/час. Оказа се от касетофона който не оригиналният - беше свързан директно към акумулатора. Едни момчета ми го оправиха. След което консумацията на ток в покой беше 0.04-0.05 ампера/час, до колкото разбрах това трябва да е нормално. От тогава не съм имам проблеми.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 23.11.2010
Местоположение: Ел Марконе
Пол: Мъж
Кара: E46i

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от NIKMAN » 24 Май 2011, 14:26

smilen82 написа:здравеите колеги и аз имах проблем с паленето значи отивам сутрин на работа вечерта ще си тръгвам качвам се в колата давам на контакт , запалвам и фаровете се пускат после отивам до един приятел след това си тръгвам и пак същото. на другият ден се качвам в колата давам контакт завъртам да запаля но се чува так и фаровете се пускат няколко пъти се пробвах но неможах да запаля викам си сигурно стартер но разкачих клемите на акумолатора сложих едно зарядно за около 5-6 часа след това колата запали без проблем значи възможно ли е акумолатора да е нямал необходимия ток и за това да са се включвали фаровете нещо като предуореждение за акумолатора вече 2 месеца след зареждане на акумолатора проблем не е правила дали акумолатора издава багажа или проблема е другаде


Възможно е, моя акумулатор като сдаде, като се опитвах да завъртя ми присветкваха фаровете, всички лампи по таблото мигаха и се чуваше щракане, но не въртеше. След това нов акумулатор, защото бях с оригиналния и всичко о.к.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 26.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 1999 BMW 320D

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от b_velev » 13 Юли 2011, 22:14

И аз имам подобен проблем с паленето. Всичко свети, но не прави опит да върти. Няма примигване на фаровете или таблото. Днес сутринта успях да запаля с бутане. След това запали няколко пъти без проблем (в момента не пали отново). Първоначално реших, че е стартер. После забелязах, че стрелката на температурата се държи доста странно. Всеки път като дам на контакт застава на различно положение и след това не мърда изобщо ( по някога даже не се връща в изходно положение, когато извадя ключа). Това последното ме навежда към клеморед. Какъв му е парт номера между другото, че не мога да го намеря в realoem? Може ли да ме насочите към някой сервиз (може и на лс)?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 17 Юли 2011, 15:42

Да не отварям нова тема ще пиша тук.Имам проблем при първото палене сутрин обикновено мотора леко се тресе и играят оборотите за около 4-5 секунди колата е 320д 136коня 1998г.След това няма проблеми, усъмних се в свещите и след като ги премерих 2 от 4 бяха изгоряли .Смених ги всичките на другия ден за да е студен мотора и се зарадвах че съм отстранил проблема,паля но уви пак същото :bang: .Релето го меря че не пуска ток за свещите ама то много топло 20 градуса затова май не пуска ток.Мъркочлета за обратната нафта са сменени сухи са.Вакум има в системата.Иначе пали много бързо не пуши или много малко в началото.Някой ако се е сблъсквал с подробен на моя проблем ще съм му благодарен да сподели как го е разрешил и ще ви помоля да не ме пращате на диагностика.И друго да добавя с катализатори съм още и в тях се съмнявам но те последни в краен случай.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от UBAH5 » 13 Яну 2012, 9:30

Айде и аз да се разпиша. Колата ми е със заводска и афтърмаркет аларма :mhihi: . От 2,3 седмици имам проблем и с паленето :confused: (тия мойте нямат край :mhihi: ). Смених акумулатор на 1 година, понеже реших, че е в него проблема. Смених го с Бош Силвър с4 70ah. Работи 4 дена без проблем, днес сутринта отново въртя цък и нищо повече :( След 3, 4 завъртаяния, през пауза от 1 минута, премигвания с фаровете с цел да се възбуди, взе че запали. Замерих акумулатора и показваше 12.2 волта (това не е ли малко). Алтернатора зарежда на 13,9V. С абсолютно всички включени консуматори - 12.5V. Мерих с мултицета за утечка, без да съм вкл. алармата - 0.15mA С вкл. аларма 0.16mA. С вкл. заводска аларма 0.14mA. (Всички замервания с мултицета ги правя на секция 20mA и това са показанията, които излизат на екрана).
Изображение
След като отидох на работа (4 км) и замерих акумулатора даваше 12.5V. Сега пали от раз. Дано довечера да запали :mhihi: Изображение Дали имам утечка? Идеи? :confused:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от vavilon » 13 Яну 2012, 10:53

Алтернатора нещо ти се е прецакал. Дори да си включил всички консуматори, алтернатора да падне с 13.8-13.7,V. По принцип нашите алтернаторите са направени да зареждат на 14,V (за Valeo съм сигурен, за Boch-не). И ако пътуваш на къси разстояния, алтернатора неможе да зареди акумулатора на 100%. ХУбаво е да го зареждаш този акумулатор през 6 месеца. Утечката е в норма. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от UBAH5 » 13 Яну 2012, 11:03

vavilon написа:Алтернатора нещо ти се е прецакал. Дори да си включил всички консуматори, алтернатора да падне с 13.8-13.7,V. По принцип нашите алтернаторите са направени да зареждат на 14,V (за Valeo съм сигурен, за Boch-не). И ако пътуваш на къси разстояния, алтернатора неможе да зареди акумулатора на 100%. ХУбаво е да го зареждаш този акумулатор през 6 месеца. Утечката е в норма. :yes:

Като замеря с включено парно и фарове е 13.8. Като пусна всичко - фарове/фарове мъгла, предни и задни/обдухване преден джам/размразяване заден джам/аварийки и навгиацията - 12.5. Но това е някаква екстремна ситуация.
Кви 6 месеца, аз на 4тия ден вече имам проблем :mhihi: На мен нещо ми се струва стартера.
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Странен проблем със палене.

Мнение от jivko2828 » 20 Мар 2012, 1:48

Вдигам си темата, понеже пак се появи същия проблем.
Само да питам при проблем с клемореда лампите по таблото светят ли или не? Понеже при мен всичко си работи.
Ако пак е от тази жица не знам. :banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook