Претапициране на таван Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Претапициране на таван Е36
acidburn-525tds написа:stony1 написа:acidburn-525tds написа:Значи може да се наложи и още да си купя. Ами ако си направя задната кора със този плат ще се разлепи ли бързо от слънцето? Ако някои е правил да сподели.
Не става за задната кора. Не е проблема в слънцето, а поради това, че плата е с дунапрен.
Ами с черна кожа, как мислиш ще стане ли ?
Става, но си намери лепило, което да издържа на висока температура и един приятел, който да ти помага в лепенето. Моята кора е с черна кожа и където съм я лепил сам взе да се поразлепя. Където лепихме заедно с един колега - няма мърдане.
Последна промяна stony1 на 07 Апр 2012, 23:29, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Претапициране на таван Е36
Никой не е споделил дали е правил таван с шибедах?Как процедирате с уплътнението покрай шибедаха,при положение че оригинално е сиво, а аз искам да правя тавана черен...
Някакви идей за боядисване на сенниците,дръжките и плафоните черни освен с обикновен черен спрей...
Някакви идей за боядисване на сенниците,дръжките и плафоните черни освен с обикновен черен спрей...
- zonian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 23.08.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 1.8i
- Мечтае да кара: z4/850i
- Детайли за колата: коли без тавани, мани
Re: Претапициране на таван Е36
Четете я малко тая тема бе колеги. Варна та Варна. На 8ма стр се каза за магазинчето до джамията. Аз от там си взех нещата всичко има.
Колегата anton mutafchiev е прав.
Минимум 3ма човека. Днеска ци претапицирах тавана за един час. Аз и хазяинът. (ба*ти само той ми се върза на акъла). Едно по едно:
1. Трети човек да опъва е задължително. Когато исъхна леко си личи до къде сме стигали и от къде сме започвали. Преди да изсъхне вадеше очи.
2. За самият таван ползвахме МОМЕНТ. Една кофичка 800 грама не стигна, при положение, че от средата на татък не слагахме по плата. Имах и една тубичка, та едва закърпихме положението.
3. Има следи от пръсти и лакти там където сме се облягали. Ето

4. Не успяхме да направим нито нагънато нито провиснало.
Тия платове с дунапрена са си бая елестични. Направихме таванът на 5 пъти.
5. Ползвайте плат с
максимално дебел дунапрен. При подпиране следите са по ясни (като при мене), ама вероятността да избие лепилото е нулева. Добре че момчето в магазина ми каза, че за аматьори е този с дебелият дунапрен. За тавана на кабриолета съвсем достатъчни са 2 метра.
6. Ако не бяхме търкали с парцал, а с ръце или валяк, не искам да си представя какво щеше да стане.
7. Колонките (понеже моментът сврши) ги направих с бензиново лепило. Полихлоро.... (нямам цяла вечер че да му напиша цялото име
). Още по-гъсто е от момента. Четката се ползва буквално за шпакла. Стои на буци като сложите платът, но след изсъхване всичко е перфектно равно. Пак не съм мазал платът, а хвана бая здраво.
Ето. Има грешки. Не е като да няма.


8. Най-трудното за мене (което в момента още го правя) е подгъването на платът по ръбовете на колонките. Първо, че става зверски куцо (отгоре се вижда), второ че става зверски бавно и трудно. Ето това ускори рязко нещата, Но е задължително лепилото от лицевата страна да е изсъхнало, иначе щипките ще се отбележат.Аз го направих на другият ден и нямах проблеми.

9. Най-куцо станаха тапите на ръчките за отварянето на тавана. Имам още достаъчно плат да ги претапицирам пак, но идея си нямам как да го направя по-добре.
Дано съм бил полезен. Ако някой от Варна иска
Имам желание да помагам.
Колегата anton mutafchiev е прав.

1. Трети човек да опъва е задължително. Когато исъхна леко си личи до къде сме стигали и от къде сме започвали. Преди да изсъхне вадеше очи.

2. За самият таван ползвахме МОМЕНТ. Една кофичка 800 грама не стигна, при положение, че от средата на татък не слагахме по плата. Имах и една тубичка, та едва закърпихме положението.
3. Има следи от пръсти и лакти там където сме се облягали. Ето

4. Не успяхме да направим нито нагънато нито провиснало.

5. Ползвайте плат с

6. Ако не бяхме търкали с парцал, а с ръце или валяк, не искам да си представя какво щеше да стане.
7. Колонките (понеже моментът сврши) ги направих с бензиново лепило. Полихлоро.... (нямам цяла вечер че да му напиша цялото име




8. Най-трудното за мене (което в момента още го правя) е подгъването на платът по ръбовете на колонките. Първо, че става зверски куцо (отгоре се вижда), второ че става зверски бавно и трудно. Ето това ускори рязко нещата, Но е задължително лепилото от лицевата страна да е изсъхнало, иначе щипките ще се отбележат.Аз го направих на другият ден и нямах проблеми.

9. Най-куцо станаха тапите на ръчките за отварянето на тавана. Имам още достаъчно плат да ги претапицирам пак, но идея си нямам как да го направя по-добре.

Дано съм бил полезен. Ако някой от Варна иска

- stf85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Чераната Перла
- Мечтае да кара: BMW Z4 M ROADSTER
- Детайли за колата: ЧИП + 6 ЦИЛИНДЪРА МНОГО ЯК СПОЙЛЕР И ЛУД ЗАД ВОЛАНА :P
Re: Претапициране на таван Е36
zonian написа:Четете я малко тая тема бе колеги. Варна та Варна. На 8ма стр се каза за магазинчето до джамията. Аз от там си взех нещата всичко има.
Колегата anton mutafchiev е прав.Минимум 3ма човека. Днеска ци претапицирах тавана за един час. Аз и хазяинът. (ба*ти само той ми се върза на акъла). Едно по едно:
1. Трети човек да опъва е задължително. Когато исъхна леко си личи до къде сме стигали и от къде сме започвали. Преди да изсъхне вадеше очи.![]()
2. За самият таван ползвахме МОМЕНТ. Една кофичка 800 грама не стигна, при положение, че от средата на татък не слагахме по плата. Имах и една тубичка, та едва закърпихме положението.
3. Има следи от пръсти и лакти там където сме се облягали. Ето
4. Не успяхме да направим нито нагънато нито провиснало.Тия платове с дунапрена са си бая елестични. Направихме таванът на 5 пъти.
5. Ползвайте плат смаксимално дебел дунапрен. При подпиране следите са по ясни (като при мене), ама вероятността да избие лепилото е нулева. Добре че момчето в магазина ми каза, че за аматьори е този с дебелият дунапрен. За тавана на кабриолета съвсем достатъчни са 2 метра.
6. Ако не бяхме търкали с парцал, а с ръце или валяк, не искам да си представя какво щеше да стане.
7. Колонките (понеже моментът сврши) ги направих с бензиново лепило. Полихлоро.... (нямам цяла вечер че да му напиша цялото име). Още по-гъсто е от момента. Четката се ползва буквално за шпакла. Стои на буци като сложите платът, но след изсъхване всичко е перфектно равно. Пак не съм мазал платът, а хвана бая здраво.
Ето. Има грешки. Не е като да няма.
8. Най-трудното за мене (което в момента още го правя) е подгъването на платът по ръбовете на колонките. Първо, че става зверски куцо (отгоре се вижда), второ че става зверски бавно и трудно. Ето това ускори рязко нещата, Но е задължително лепилото от лицевата страна да е изсъхнало, иначе щипките ще се отбележат.Аз го направих на другият ден и нямах проблеми.
9. Най-куцо станаха тапите на ръчките за отварянето на тавана. Имам още достаъчно плат да ги претапицирам пак, но идея си нямам как да го направя по-добре.![]()
Дано съм бил полезен. Ако някой от Варна искаИмам желание да помагам.
Колега БРАВО



Още веднъж Браво и честит ти нов таван.



- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Претапициране на таван Е36
И аз да попитам
И аз съм от Варна и плат намерих под стоматологията в едно вътрешно дворче. Плата е с дунапрен от вътре и момчето каза да се лепи с Прома или както му е новото име Хелметекс. Разбрах колонките горе долу как се махат, но и аз съм с шибедах и не знам как да процедирам с уплътнението. Някой ако каже има ли специална хватка, ще съм му много благодарен
Също така по съвет на продавача таванът трябва да престои минимум една вечер с плата на горе, за да може лепилото хубаво да засъхне. Иначе ако се сложи почти веднага, след няколко седмици тавана провисва 




- zonian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 23.08.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: е36 1.8i
- Мечтае да кара: z4/850i
- Детайли за колата: коли без тавани, мани
Re: Претапициране на таван Е36
1. Колонките, моите се свалят смо с дърпане. Щитките са така направени. Сщупих по една щитка от двете страни. Поксипол....
2. Аз съм с прекалено голям шибидах и не мога да ти помогна.
3. Това за оставянето една нощ не го знаех и сложих кората (с плата) настрани за 2 нощи. Дано не ми се разлепи.
4. ако търсиш хора за самото претапициране свиркай.
2. Аз съм с прекалено голям шибидах и не мога да ти помогна.

3. Това за оставянето една нощ не го знаех и сложих кората (с плата) настрани за 2 нощи. Дано не ми се разлепи.
4. ако търсиш хора за самото претапициране свиркай.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Претапициране на таван Е36
Тоя уикенд ще лекуваме 2 тавана на 2 седана. Единият е с шиби, та ще има зор май. Някаква актуална информация за черен или антрацит алкантар в София? 


- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Претапициране на таван Е36
Плат си намерих, но не е каширан. Ако ме светнете от къде да взема тънкия слой дунапрен, ще е супер. 


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Претапициране на таван Е36
err0r написа:Плат си намерих, но не е каширан. Ако ме светнете от къде да взема тънкия слой дунапрен, ще е супер.
Платът за таваните е с дунапрен. Ако мислиш да слагаш отделно дунапрен, няма да се получи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Претапициране на таван Е36
Алкантарът е без дунапрен, затова трябва да му се подложи такъв. Каширане, или както там му се вика. Тапицерът, на когото дадох моя таван, го направи по тоя начин. Защо да не се справим и ние? 


- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Претапициране на таван Е36
err0r написа:Плат си намерих, но не е каширан. Ако ме светнете от къде да взема тънкия слой дунапрен, ще е супер.
Само дунапрен (подложка) съм взимал от небезизвестния магазин в хотел Галант-Панчарево. Дебелината му е 2-3мм ,не знам дали ще ти задоволи нуждите ,но цената общо взето е символична ...

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Претапициране на таван Е36
А дунапрена с какво ще го залепиш за плата? Така, че да не си личи лепилото от другата страна на плата? (сещаш се за какво говоря).
Понеже последния път като ходих имаха само един вид с дунапрен, всичко друго беше без.
Понеже последния път като ходих имаха само един вид с дунапрен, всичко друго беше без.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Претапициране на таван Е36
А лепилото ако е на спрей мисля,че ще стане още по-добре ,поради по-равномерното дозиране (само съвет)

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани