redline tuning

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 16 Май 2006, 14:42

като си увиеш изходящите колектори помагаш по няколко начина:

1. по-горещ поток = по-висока скорост=по-малко завихряния (но само ако са ти направени вярно колекторите- иначе може да стане дори по-лошо). помага във ниските и средните обороти особено когато имаш "лонг-тюб" (long tube) хедърс които при слаб поток не работят добре..

2. студени отвънка колектори = по-студен кош = по-ниски температури = по-хладен двигател/интейк = повече коне

3. при турбо инсталации - по-горещ поток = по-отзивчиво турбо

недостатъка е че ако не караш винаги на сухо, влагата влиза и ти ръждясват колекторите

затова хората използват по-скъпото решение което е да се нанесе керамично покритие на изходящите колектори. не изолира така добре както лентата, но е по-практичното решение.

разбира се някои хора просто не знаят къде да се спрат и увиват всичко... :mhihi:
алекс
трабант 601с
разни други возила

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 3.03.2006

Мнение от J.J.Thomson » 22 Юли 2006, 20:54

vassil.velichkov написа: Чугунените колектори изстиват много по-бавно от тънкостенните стоманени такива и затова нямат нужда от изолзация.


по принцип stainless steel колекторите запазват топлината много по-добре от чугунените, които биха имали много по-голяма полза от такава лента, но за съжаление не държат :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Варна

Мнение от Р А » 01 Авг 2006, 16:30

има ли представителство на Ред лайн във Варна?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 02 Авг 2006, 9:40

Не няма представителство във Варна.Въпросната лента временно не се предлага :(

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook