325тдс с чип и шпер от 328
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
325тдс с чип и шпер от 328
Някой слагал ли е такъв диф на 325тдс седан.Какви ще са плюсовете и минусите,освем по малката максимална скорост на всичките предавки.Разхода според едни ще се покачи,други казват че ще падне.Става въпрос при подържането на едни и същи обороти и при двата дифа.По бърз старт ли ще има според вас и ако теглиш някакво ремарке например с кой диф е по добре. 

- kokoshkite
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
Според мен разхода е нагоре , от късия диф и шпер-а определено по-добър старт .Минуси ,че надълго най-вече ще е в по-високи обороти и ще харичи повечко и масималната скорорст ще падне.Имаше някъкви онлайн калкулатори за скорост .

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
Не знам дали някой е пробвал да скъси толкова дифа на дизел и вероятно много хора ще кажат, че е невъзможно ама на мен би ми било интересно какво ще се получи.
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
Е как, има много колеги, които карат с дори по-къси дифове.
Има един познат с е34 2.5тдс с 3.45... Разхода ще се вдигне, може да не е с много, но...
Освен за дрифт не виждам нито един плюс в каквото и да е скъсяване на диференциал. Както са го изчислили в БМВ - така е най-балансирано и правилно.
Някои пък много харесват да карат с по-къс диференциал. Аз бях с 3.45 на 2.8, сложих 2.93 и съм много, много доволен. Повече върви, по-голяма максимална скорост, по-ниски обороти, по-нисък разход.
Има един познат с е34 2.5тдс с 3.45... Разхода ще се вдигне, може да не е с много, но...
Освен за дрифт не виждам нито един плюс в каквото и да е скъсяване на диференциал. Както са го изчислили в БМВ - така е най-балансирано и правилно.
Някои пък много харесват да карат с по-къс диференциал. Аз бях с 3.45 на 2.8, сложих 2.93 и съм много, много доволен. Повече върви, по-голяма максимална скорост, по-ниски обороти, по-нисък разход.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
защо разхода се вдига като на мотора му става по-леко.за максималната скорост няма да имам проблем защото имам 6-та скорост.сега на 5-та с 2000 оборота е на 90, а на 6-та 107.това с шпер 2.65.ако сложа шпер 2.93 на 6-та отивам на 97,което пак е повече от оригиналното изпълнение.въпросае дали при тая комбинация разхода ще падне и не би ли трябвало колата да ускорява по добре.с 2.93 на 5-та при 2000 оборота излиза че ще бъде на 80 км.ръгаш на 6-та и при същите обороти си на 97км.така че максимална скорост ще има,даже и в повече. 

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
Според мен предавките просто ще свършват по-рано. Все пак моторът заводско има 260 Nm от малко над 2000 об/мин, който въртящ момент, както знаем, идва доста изведнъж. Предполага се, че чипът е с правилни настройки и въртящият момент се е повишил с да речем 15 нютона. С по-дългия диференциал моторът ще стои една идея по-дълго време в най-ползотворните за него обороти, което е по-добре за крайния резултат - ускорение и доускорение. 


- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
shiko написа:за максималната скорост няма да имам проблем защото имам 6-та скорост.
раздухай мялко , от какво кутия ? назад силовото как го нареди ? Мога да взема кутия от м47д20ту та ми е интересно

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
И аз съм силно заинтригуван каква е врътката с кутията и ще се радвам колегата с риск да си разводни темата да ни радуха малко ,че е много изкушаващ вариант 6 скорости .
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
Dream_BMW написа:И аз съм силно заинтригуван каква е врътката с кутията и ще се радвам колегата с риск да си разводни темата да ни радуха малко ,че е много изкушаващ вариант 6 скорости .
И 8 скорости да имаш последната винаги е директна предавка и всичко се определя от дифа.
Така е при автомобилите и с предно и със задно задвижване.
Към колегата пуснал темата:
- колата ще започне да харчи много повече. За дрифт става - за нищо друго;
- ще се повиши предавания въртящ момент през полуоските и те ще се износят по-бързо.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
bmw325tds написа:И 8 скорости да имаш последната винаги е директна предавка и всичко се определя от дифа.
Така е при автомобилите и с предно и със задно задвижване.


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
maxpower написа:bmw325tds написа:И 8 скорости да имаш последната винаги е директна предавка и всичко се определя от дифа.
Така е при автомобилите и с предно и със задно задвижване.
моля те спри преди да е станало късно колега. 6та предавка най вероятно му е повишаваща.т.е предавателно число под 1ца. Да не говорим, че на е30 има кутии с 5та предавка, която не само, че не е директна ами е доста под 1ца. За тези със 7 и 8 скорости имат не една ами даже по две предавки под 1ца.
Това някой ти го каза или чете комикс.
Дай снимки на разглобена скоростна кутия с мултипликаторна зъбна двойка.
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
6-та е с предавателно число 0.83.на 2000 оборота е с 107 км.проблема е че при тия обороти турбото още не е включило и колата не дърпа добре и като ли че се товри малко.след 2500 оборота си върви доста добре,но тогава отиваш на 140-150 и нали се сещаш къде може да се кара стакава скорост.идеята е да се сложи по-къс диф за да може на 6-та да се кара с по ниска скорост.предполагам че тогава колата ще стане по пъргава и би трябвало разхода да падне понеже мотора няма да се товари на другите скорости/ще се превключват по-рано/.
- shiko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: vidin
- Пол: Мъж
- Кара: 325tds
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
6-та е с предавателно число 0.83.на 2000 оборота е с 107 км.проблема е че при тия обороти турбото още не е включило и колата не дърпа добре и като ли че се товри малко.след 2500 оборота си върви доста добре,но тогава отиваш на 140-150 и нали се сещаш къде може да се кара стакава скорост.идеята е да се сложи по-къс диф за да може на 6-та да се кара с по ниска скорост.предполагам че тогава колата ще стане по пъргава и би трябвало разхода да падне понеже мотора няма да се товари на другите скорости/ще се превключват по-рано/.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: 325тдс с чип и шпер от 328
От Е46 кутиите са със следните предавателни числа:
.6-spd ........... 325Ci 5-spd ......... 330d 5-spd
1. 4,35 ............. 1. 4,23 ............. 1. 4,21
2. 2,50 ............. 2. 2,52 ............. 2. 2,49
3. 1,66 ............. 3. 1,66 ............. 3. 1,66
4. 1,23 ............. 4. 1,22 ............. 4. 1,24
5. 1,00 ............. 5. 1,00 ............. 5. 1,00
6. 0,85
.6-spd ........... 325Ci 5-spd ......... 330d 5-spd
1. 4,35 ............. 1. 4,23 ............. 1. 4,21
2. 2,50 ............. 2. 2,52 ............. 2. 2,49
3. 1,66 ............. 3. 1,66 ............. 3. 1,66
4. 1,23 ............. 4. 1,22 ............. 4. 1,24
5. 1,00 ............. 5. 1,00 ............. 5. 1,00
6. 0,85

33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]