Работи неравномерно на ниски М50 за ключ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3

Работи неравномерно на ниски М50 за ключ

Мнение от tuzins » 09 Яну 2012, 13:35

Здравейте колеги,
Смених си двигателя с "малко" по голям.
Така двигателя е М50Б20. Уж съм закачил всичко датчици токове и тн. Парвоначално не искаше да заварти, но това го видях от каде е двете тънки кабелчета на стартера черно жълто и черно зелено ги бях забравил. (по тънкото черно зелено честно незнам за какво е).
Та проблема е следния. не пуска помпата. релето си работи само по себе си. като му дам принудително маса включва помпата и почва да върти бензина. Та аз си мисля че компа не му подава сигнал да включи.а дали е възможно някъде да съм забравил някое малко кабелче маса да включа. от Аутодата гледах на кои пинове трябва да има маса на компа и уж всички са там. на включен контакт не мога да ги видя защото се си мисля че трябва да е включена буксата в компа и тогава няма как да мушна мултицета.
Ако някои има някакви идеи моля за помощ.
Благодаря предварително.
Последна промяна tuzins на 31 Май 2012, 12:11, променена общо 2 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3

Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50

Мнение от tuzins » 11 Яну 2012, 11:35

Здравейте колеги,
Снощи направих няколко проверки. като отворя релето на помпата и го натисна ръчно помпата завърта и качва бенз до реиката. извадих реиката с дюзите и въртях за да видя дали пръскат. но не дюзите не отварят. вадих и бубина на първи цилиндър и тя не хвърля искра.
Ако някои има идеи благодаря предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.05.2009
Местоположение: не си е в къщи !
Пол: Мъж
Кара: 530d E61 '2004
Мечтае да кара: М5 Е60

Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50

Мнение от Светлин » 11 Яну 2012, 20:32

Запали ли мотора колега? Виж да не си закачил някой плюс на маса (черна жица при акумолатора) ,че при тая конверсия се случва заради разликата в разположението на акумолаторите при двата модела . :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50

Мнение от Exy » 12 Яну 2012, 12:27

М50ката няма имобилайзер или ако има си му вързал всичко нали? Да не би да не си захранил изобщо управлението на мотора, то се захранва с една по-тънка червена жица вързана в кутииката, в която идва + от багажника. При мен беше разхлабена гайката там и така разбрах, че тая жица захранвва компа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: е34

Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50

Мнение от gazi » 12 Яну 2012, 16:48

4ти двигател сменям и до сега не съм имал такъв проблем. Старият двигател автомат ли беше ?
Имаш ли си комп от М50-то. Звънкай на smoocki да го пали тоя М50.
Ерес е название, с което Баварската църква характеризира религиозните учения, отклоняващи се от официалната догма .

Изображение

http://www.vbox7.com/play:241b3c6f22
http://vbox7.com/play:ed73114c
http://vbox7.com/play:9e8a99595c
http://youtube.com/watch?v=ZsBCzDFWO5E

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 28.12.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: на дядо си е30ската
Мечтае да кара: подводница с шпер

Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50

Мнение от Войводата » 13 Яну 2012, 1:57

А със каква електроника е мотора? И по принцип трябва да има една жица която пуска релетата тя трябва да е на кръглата 20 пинова букса мисля че беше зелена на цвят ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3

Re: Не пали след смяна на двигател М43 --> М50

Мнение от tuzins » 16 Яну 2012, 12:57

Здравейте колеги,
Запалихме го двигателя. Оказаха се две неща. Едното беше че бях разменил буксите на датчиците на респределителния и коляновия вал. А Второто беше EWS-a оказа се че ЕВС2 не се разбира с комп от преди 1995г. а компа на М50-то е 1992. има една жица на 2 пиновата букса или иначе казана Х20. Жицата е лилаво черна и е на пин 7 , срязах я и така Bypass-нa EWS и включиха всички релета и тн. , завартях нчколко пати и запали.
Сега обаче имам др проблем двг-то не работи равномерно на ниски обороти. все едно някои цилиндър изключва. като ч форсирам се оправя. Странното е че като изключа дебитомера работи по добре. Дали може това да се дължи на някоя прецакана бобина или е от дебитомера, но като го разкача пак работи като без един цилиндар на ниски.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Re: Запали след смяната на ДВГ - но работи неравномерно на ниски

Мнение от Exy » 17 Яну 2012, 20:55

Провери като за начало искрата на всички цилиндри и компресията.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3

Re: Запали след смяната на ДВГ - но работи неравномерно на н

Мнение от tuzins » 09 Фев 2012, 12:05

Колата горе долу проработи. Открих откаде идва проблема. оказа се че смукателния колектор не е бил хубаво уплътнен към главата и от там смуче въздух. Събота ще го свалям и уплутнявам с нови гарнитури и силикон и ще тествам колата.
Ще пиша след теста.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е34 и Е36
Мечтае да кара: Е38 M62B44 или Е46 М3

Re: Запали след смяната на ДВГ - но работи неравномерно на н

Мнение от tuzins » 07 Мар 2012, 18:25

Проблемът е решен. Наистина смучеше въздух от между колектора и главата. Уплътних стабилно с силикон и сега всичко е чук. Колата залетя. не съм очаквал че ще върви толкова. :lol: Може би заради късия диф (4,44). ускорява зверски :lol: Сега и се радвам с кеф. :ok:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook