Виене в шпер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Виене в шпер
Да, но каква роля играе?bum_bum написа:Най-малкото вискозитета.
Това е. Ако се кара само по прав участък LSD дифа няма да загрява повече от отворения диф. и съответно може да се кара с обикновено масло за диф. Мослото за LSD диф трябва да е с по-висока температура на кипене или трябва да си охлаждаме LSD-то с маслен радиатор или по-голям картер.Dirty M5 driveR написа:...А за разликата между маслата - тя се поражда от разликата между двата типа диференциали. При ЛСД-тата има повишено триене, което поражда и по-висока работна температура, и от там по-различно мазане.
Затова писах по-горе, че най-добре масло от диф. на камион с диф. спирачка.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виене в шпер
Най-добре да се бръкне човек 50-60лв. за едно хубаво масло, и да му е мир на главата. За такова дребно нещо е срамота да се търсят алтернативи и икономии.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Виене в шпер
Не знам какво толкова го умувате, масла от камиони, от торсионни съединители, от багери и не знам си какво си.
Тия дето са го произвели са казали, че тоя диф, за да работи оптимално му трябва масло с такива параметри. На тези параметри отговоря масло еди кое си(в случая Кастрол SAF XJ) всичко останало е бошлав работа и байовщина. Ако имаш пари да си купиш шпер ще имаш още 50-60лв за масло. Ако нямаш то по добре го махни, не го съсипвай, а го дай на някой друг, който да му се радва.
Тия дето са го произвели са казали, че тоя диф, за да работи оптимално му трябва масло с такива параметри. На тези параметри отговоря масло еди кое си(в случая Кастрол SAF XJ) всичко останало е бошлав работа и байовщина. Ако имаш пари да си купиш шпер ще имаш още 50-60лв за масло. Ако нямаш то по добре го махни, не го съсипвай, а го дай на някой друг, който да му се радва.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Виене в шпер
SAF FJ не се прави от близо година, новото е Castrol Syntrax.
При дилърите може би да се казва все още така или да си остане все така. Но това не е новата подобрена формула, която е Синтракс.
Същото е и с Кастрол ТВС. Все още го предлагат за дилърите, но новата и по-добра формула е Кастрол ЕДЖ и Кастрол ЕДЖ Спорт.
При дилърите може би да се казва все още така или да си остане все така. Но това не е новата подобрена формула, която е Синтракс.
Същото е и с Кастрол ТВС. Все още го предлагат за дилърите, но новата и по-добра формула е Кастрол ЕДЖ и Кастрол ЕДЖ Спорт.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани