318тдс към 318и, заслужава ли си?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 318тдс към 318и, заслужава ли си?
Dpy написа:Ся ако става въпрос за въртящ момент и усещане в ниските, м43 е бая по-добре от м42, същия въртящ момент(без 4 нютона), ама макса на 3900, а м42 на 4600
![]()
Общо взето при нормално каране градско до 3к оборота, не моиш разбра 16-ка ли е, 18-ка ли е кво е
а извънградско кво праиме с този паур? пускаме ляв мигач и си отваряме вестника

иначе усещането и torque в ниските "бая" по-добре точно от м43 няма да го намериш ама да кажем, че го доближава до 3K като се погледне кривата на мотора и се има впредвид че м43 си е типично градско ориентиран мотор.
http://www.motortraders.net/groups/atta ... 211u02.gif
M42 на 4000rpm слага 170nm; 3000 rpm малко под 160нм колкото го дават за м43
колкото до автора може да пробва да се помъчи с 1 чип и ако не пропуши много да сади бензинкъ

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318тдс към 318и, заслужава ли си?
Тая графика дет си я дал е сравнение м/у М42 в Е30 и в Е36 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 318тдс към 318и, заслужава ли си?
така е. просто другата от M43 е на pdf и немога да я пусна и не е на графика ми на таблица затова съм написал данните. тука ги има в края на pdf 8ма стр. в колонка nm STD, щото е за чип принципно файла
http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=m ... XQ&cad=rja

http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=m ... XQ&cad=rja
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 318тдс към 318и, заслужава ли си?
добре е да се има предвид ,че какъвто и мотор да си намери ще трябва основно да се ревизира .. а там цените доста се различават ,при многоклапанните е доста по солено отделно те са значително по тормозени в годините .. аз лично бих му препоръчал също М43( ако ще се сменя мотора но пак казвам по добре е да се ремонтира наличния ) - той за да си вземе 318тдс не е състезател и М43 ще му върши работа ,евтин за поддръжка издържлив мотор е
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани