Прегряване и проблем с парното
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dleivoo
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 22.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: e30 m3
- Детайли за колата: m43 b16
Прегряване и проблем с парното
Здравейте, пак търсих из търсачката но не открих конкретно за моя проблем и затова пак реших да пиша, че нагазихме в лука отново ...
Одеве закъсах в един сняг и от лигавене и такива изгъзици колата прегря почна да хвърля антифриз загасих я, несъм отвъртал капачката все още. Оставих я да изтини малко и си я прибрах но като тругнах стрелката беше на 12часа след няма и 200 300метра и вече почна да тругва към червеното и парното духаше на студено. Утре като истини добре ще и налея антифриз, но се самнявам че само с това ще се размина.
Утре ще пиша след доливането но кажете какво можи да се е скапало и направо ако не стани с антифриза да почвам ремонта и това е ..
Одеве закъсах в един сняг и от лигавене и такива изгъзици колата прегря почна да хвърля антифриз загасих я, несъм отвъртал капачката все още. Оставих я да изтини малко и си я прибрах но като тругнах стрелката беше на 12часа след няма и 200 300метра и вече почна да тругва към червеното и парното духаше на студено. Утре като истини добре ще и налея антифриз, но се самнявам че само с това ще се размина.
Утре ще пиша след доливането но кажете какво можи да се е скапало и направо ако не стани с антифриза да почвам ремонта и това е ..
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване и проблем с парното
Като няма антифриз е нормално да няма парно, и още по очаквано да прегрява бързичко.

- dleivoo
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 22.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: e30 m3
- Детайли за колата: m43 b16
Re: Прегряване и проблем с парното
Знам аз тая работа ама съм я оставил да изтива пък проклетията неиска
утре ще сложа антифриз и ако продалжат проблемите ще пиша но ме самнява с доливането да се оправи просто ... като прегря беше като гейзер мяташе антифризи навсякаде 


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Прегряване и проблем с парното
dleivoo написа:Знам аз тая работа ама съм я оставил да изтива пък проклетията неискаутре ще сложа антифриз и ако продалжат проблемите ще пиша но ме самнява с доливането да се оправи просто ... като прегря беше като гейзер мяташе антифризи навсякаде
проблемите при прегрят мотор с времето стават по-зле и по-зле и по-зле. Като сипеш антифриз, провери дали ти надува маркучите. След това виж дали нивото на антифриза ти намалява и ако да- с колко? Слагай антифриз над обозначението Cold. Нека да е 2 пръста над него, за да не остава главата без вода. Виж дали на загряла кола пуши бяло отзад. Ако пуши може да си сложиш ръката до ауспуха и да видиш дали ще се намокри. Ако се намокри, може да й сложиш един език и да опиташ дали е сладко, ако е сладко е антифриз. BTW той е отровен, но в такова количество няма да ти стане нищо.

Виж за маслото не знам дали се сварява като прегрееш колата. Може да му провериш вискозитета и цвета дали са нормални и ако те съмняват -> ново...
Ако всичко е ок, най-малко гарнитурите са ти заминали.
- dleivoo
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 22.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: e30 m3
- Детайли за колата: m43 b16
Re: Прегряване и проблем с парното
Днес сложих антифриз. Пое към 1 литър и беше 2 пръста над нормата за студена. Запалих я, почна да загрява, вдигна работна температура на 12 часа и след 5 10 мин. айдеее стрелката тръгна към червеното. Подавах и гас да видя дали ще мини 12ч. но отначалото беше добре не мърдаше и изведнъж пак хукна ... Антифриза беше 2 пръста над допустимото накрая като я загасих беше се вдигнал още поне с 2 пръста. Парното думкаше на 4 като загря малко на 30 40 градуса го пуснах, но така и той несе съгласи да духа топло и като видях че почна да влиза пак в червеното и я загасих. Като изтини ще източа антифриза на чертичката, но проблема явно е от другаде. Сложих си раката отзад на аспуха мокри но слабо.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Прегряване и проблем с парното
Колега нестана ясно какъв е мотора, може да не си обезвъздушил хубаво.

- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Прегряване и проблем с парното
Обезвъздуши я хубаво напълни почти до-горе запали я да работи 2-3 мин. загаси я ,изчакай да си глътне колкото трябва и ако е нужно долей още антифриз !
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Прегряване и проблем с парното
Почти сьм сигурен че момчето не е обезвьдушило системата правилно... Не си мислете, че толкова лесно заминава гарнитура или глава.... Имам една е36 м40 която си я ползвам за работни нужди... и двигателя е сьс заминал вал... на няколко пьти е влизала в червеното(поради спукан радиатор и загуба на антифриз) обезвьздушавам и продьлжавам, но няма проблеми с гарнитура или по сериозно нещо. А все си тьрся повод да сменя двигателя, но той така и не ме предава... 

- dleivoo
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 22.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: e30 m3
- Детайли за колата: m43 b16
Re: Прегряване и проблем с парното
Извинявам се забравих да кажа двигателя.. м43б16 е края на 95 година, благодаря за отговорите заемам се веднага с обезвъздушаването. Прочитам 2 3 теми в форума и отивам, и дано да се справя де 

- dleivoo
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 22.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: e30 m3
- Детайли за колата: m43 b16
Re: Прегряване и проблем с парното
ЕЕйййййй просто незнам как да ви се отблагодаря, зверчето отново е живо ама тая ламя глътна към 3 литра антифриз
, но важното е, че пак върви, незагрява и има парно. Много ви благодаря 2 теми пускам 2 пъти ми спасявате задника





- dleivoo
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 22.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: e30 m3
- Детайли за колата: m43 b16
Re: Прегряване и проблем с парното
2 коментара написах до сега но 1 несе е публикувал ... колата се оправи с обезвъздушаване благодаря на всички и малко късно но двигателя е м43 б16. И пак благодаря за бързите отговори и насоки



- dleivoo
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 22.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36
- Мечтае да кара: e30 m3
- Детайли за колата: m43 b16
Re: Прегряване и проблем с парното
Абе незнам дали всичко е наред с тая кола ама просто от както съм я взел сам казал че е с собствено мнение и мисля че е така
Вчера я карах всичко нормално, днес отивам да я паля гледам антифриза бая се слегнал налях пак до чертичката и излезнах, но като вдигна работна температура антифриза не слезна надоло ( незнам аз ли съм невежие в момента или погрешно съм разбрал но аз мисля че като загрее и трябва да си го глътни навътре- поправете ме ако греша ) а точно обратното вдигна се малко ... покарах я малко по-мъжката не минава 12ч. стрелката . Само това ме притеснява че се вдига с 1 2 пръста на горе .

- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Прегряване и проблем с парното
Значи когато водата е загряла, се разширява - нормално е да се вдигне нагоре, на горещ мотор.
Ако водата ти спадне повече от един път, отиди отзад и виж дали дими бяло. Ако е така, значи си издухал поне гарнитура и/или главата, т.е. влиза антифриз през цилиндрите
Ако водата ти спадне повече от един път, отиди отзад и виж дали дими бяло. Ако е така, значи си издухал поне гарнитура и/или главата, т.е. влиза антифриз през цилиндрите

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Прегряване и проблем с парното
iliew написа:Почти сьм сигурен че момчето не е обезвьдушило системата правилно... Не си мислете, че толкова лесно заминава гарнитура или глава.... Имам една е36 м40 която си я ползвам за работни нужди... и двигателя е сьс заминал вал... на няколко пьти е влизала в червеното(поради спукан радиатор и загуба на антифриз) обезвьздушавам и продьлжавам, но няма проблеми с гарнитура или по сериозно нещо. А все си тьрся повод да сменя двигателя, но той така и не ме предава...
Извинявам се за


31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани