Виене в шпер
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Виене в шпер
Колата е Compact.
Дифа е шпер, заключва си нормално, на сухо няма проблеми само много рядко, ако карам по-бързо и след това правя обратен завой с 3-4км/ч и се чува едно странно виене.
А сега на сняг примерно ако забуксува на място и вие много силно и след секунди нищо му няма. В движение нищо. И то не всеки път даже го прави.
От какво идва това виене?
Дифа е шпер, заключва си нормално, на сухо няма проблеми само много рядко, ако карам по-бързо и след това правя обратен завой с 3-4км/ч и се чува едно странно виене.
А сега на сняг примерно ако забуксува на място и вие много силно и след секунди нищо му няма. В движение нищо. И то не всеки път даже го прави.
От какво идва това виене?
- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Виене в шпер
Маслото му сменял ли си скоро? Има доста изписано по темата, разрови се малко, ама според мен е за смяна на масло. Моя се чуваше леко като правих обратни завои бавничко без да го заключвам. След смяна на маслото вече не се чува.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Виене в шпер
Nikito_nn написа:Маслото му сменял ли си скоро? Има доста изписано по темата, разрови се малко, ама според мен е за смяна на масло. Моя се чуваше леко като правих обратни завои бавничко без да го заключвам. След смяна на маслото вече не се чува.
http://www.ebay.com/itm/MOTUL-90PA-LSD- ... 0664755609

- Nikito_nn
- ентусиаст
-
- Мнения: 1384
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се с шпер
Re: Виене в шпер
Аз сложих масло на кастрол за шпер диф. и съм доволен.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Виене в шпер
beco109 написа:Nikito_nn написа:Маслото му сменял ли си скоро? Има доста изписано по темата, разрови се малко, ама според мен е за смяна на масло. Моя се чуваше леко като правих обратни завои бавничко без да го заключвам. След смяна на маслото вече не се чува.
http://www.ebay.com/itm/MOTUL-90PA-LSD- ... 0664755609
PA90 НЕ Е масло за БМВ шпер.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виене в шпер
Слагай Мотул Къмпетишън (75W140 е). Било по-добро от еквивалента си на Кастрол.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Виене в шпер
С тоя Кастрол, дето го имах караха на Рали България и човека се обади да ми каже, че за сефте не са правили ремонт на кутията и всички стартове са изкарали с едно масло. Преди това е карал с Мотул и Яко.
От това по-добър тест здраве му кажи на Кастрола.
От това по-добър тест здраве му кажи на Кастрола.
Re: Виене в шпер
Пак се започна спор за масло...
Колегата да си вземе масло от някой "тираджия" и да кара спокойно.
И в крайна сметка знаете ли каква е разликата между масло за LSD и масло за обикновен диф?
Колегата да си вземе масло от някой "тираджия" и да кара спокойно.
И в крайна сметка знаете ли каква е разликата между масло за LSD и масло за обикновен диф?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Виене в шпер
Не се е почнал спор, просто купувах скоро и ми казаха, че Мотула бил по-добър. А за разликата между маслата - тя се поражда от разликата между двата типа диференциали. При ЛСД-тата има повишено триене, което поражда и по-висока работна температура, и от там по-различно мазане.
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: Виене в шпер
bum_bum написа:beco109 написа:Nikito_nn написа:Маслото му сменял ли си скоро? Има доста изписано по темата, разрови се малко, ама според мен е за смяна на масло. Моя се чуваше леко като правих обратни завои бавничко без да го заключвам. След смяна на маслото вече не се чува.
http://www.ebay.com/itm/MOTUL-90PA-LSD- ... 0664755609
PA90 НЕ Е масло за БМВ шпер.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%B8%D1%84
Дали ?
Може да сте прави, но в моя случай имаше голяма разлика с това масла. Хареса ми в характеристика та му че пишеше "препоръчва се за тунинговани трансмисии". И точно моя шпер си беше такъв. За това моя избор на масло беше тези. Това специално за шпер ми се стори алтаво за моя случай. Както може би съм написал в по горната тема след като го сглобиш му налях старото мисля, че беше 80W90, реших да го до използвам за разработката му и настройката докато го уцеля на колко процента да бъде натегнат.
А сега да се върна на темата ВИЕНЕ. Със старото масло на пълен десен или ляв с 5км скорост след второто кръгче, започваше да се обажда, но нямаше как иначе, чаркалаците вътре си бяха бая понатегнати.
След разработката отворих видях какво се случва вътре, подобрих някой неща и налях въпросното PA90, даже и понатегнах малко на кък 70% по моя преценка.
Последва същия тест но не забелязах никакви виеници или прещраквания. Не споря с никой искам сами да прецените, кое масло е по добро относно за шпер. Щом при тунингования държи на натоварването, което си е много по - голямо от нормалния щпер

От това мое мнение си имайте на ум, доказателство за едно действително изпитано и експериментално.


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Виене в шпер
"Тунингования" го остави, то от тая тема така и не се разбра направили ли са нещо или не са.
В упътването на самото РА90 пише дословно:
"This is specially formulated for limited-slip differentials on racing cars, 4 wheel drive cars, passenger cars, forester and construction vehicles. It can be used on all types of hypoïd differential with or without limited-slip system operating under shocks, heavy loads and low revolution speed or moderate load and high revolution speeds. For BMW rear axles with limited-slip differential, use Motul HYPO SYNT LS. This is an extreme pressure lubricant for an efficient anti wear protection and also can avoid noisy and grabbing limited slip differentials. With very high lubricating properties, friction is considerably reduced. It is suitable for any type of seal and has anti-corrosion and anti-foam properties. "
Та това не съм си го измислил аз и не твръдя така, щото съм много учен, а го казват от Мотул. Съответно вискозитета му е 75W-140, както на Кастрол Синтракс.
Не съм искал да кажа, че Мотула е лошо, а че РА90 НЕ Е за БМВ шпер и си го пише в указанието му.
Твърдението ми, че новото Кастрол Синтракс е по-добро идва от това, което ми казаха хората, които го ползваха за рали, тъй като предишни сезони за карали с Мотула и са имали проблеми.
Освен това Кастрола вече го свърших отдавна и след някой ден закривам и обявата и няма да продавам никога повече тъй че ми е все тая и не ги пиша тия неща за да си продам Кастрола, щото вече нямам
В упътването на самото РА90 пише дословно:
"This is specially formulated for limited-slip differentials on racing cars, 4 wheel drive cars, passenger cars, forester and construction vehicles. It can be used on all types of hypoïd differential with or without limited-slip system operating under shocks, heavy loads and low revolution speed or moderate load and high revolution speeds. For BMW rear axles with limited-slip differential, use Motul HYPO SYNT LS. This is an extreme pressure lubricant for an efficient anti wear protection and also can avoid noisy and grabbing limited slip differentials. With very high lubricating properties, friction is considerably reduced. It is suitable for any type of seal and has anti-corrosion and anti-foam properties. "
Та това не съм си го измислил аз и не твръдя така, щото съм много учен, а го казват от Мотул. Съответно вискозитета му е 75W-140, както на Кастрол Синтракс.
Не съм искал да кажа, че Мотула е лошо, а че РА90 НЕ Е за БМВ шпер и си го пише в указанието му.
Твърдението ми, че новото Кастрол Синтракс е по-добро идва от това, което ми казаха хората, които го ползваха за рали, тъй като предишни сезони за карали с Мотула и са имали проблеми.
Освен това Кастрола вече го свърших отдавна и след някой ден закривам и обявата и няма да продавам никога повече тъй че ми е все тая и не ги пиша тия неща за да си продам Кастрола, щото вече нямам

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Виене в шпер
Отиди в Камор и си купи наливно Castrol SAF XJ към 20-25лв/л си купих преди няколко месеца, ако и това ви е скъпо не знам какво да ви кажа
Само си носете тубичка

Само си носете тубичка

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани