смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520iA

смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от coupe112 » 29 Дек 2011, 17:30

Здравейте колеги,колата е е34 520 м20 автомат заводско с 4 степенна кутия.В момента колата е с 5 степенна кутия от м50 и превключването на скоростите става на много ниски обороти на 1900об. сменя,а колата точно в тези обороти няма никаква мощност и е кофти за градско каране.Това го отдавам на това че М50-то е с по друг въртящ момент и тази кутия не е изчислена за м20б20 мотора.Диференциала и е 4.10 и искам да и сложа 4.45 за да започне да развива по-високи обороти.Мислите ли че с такава разлика в числата ще се усети няква разлика в поведението на колата.Питам защото си е хамалогия сменяването на дифа и дали си заслужава галимацията или да си намеря турбина и да си сложа старата кутия,която беше сменена защото си мислехме че е счупена,а се оказа че само турбината е счупена.Също забравих да спомена и че като и се натисне кикдауна колата сваля една скорост но я сваля от 2200об. и не пълни оборотомера,а на 3500 превключва.А колата в тези обороти няма достатъчен въртящ момент и е като тролей,трябва да и се бутат скоростите от лоста за да се развърта във високи обороти. :dunno:

Благодаря предварително на отзовалите се..
Последна промяна coupe112 на 29 Дек 2011, 20:30, променена общо 1 път
THE WORLD IS YOURS

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: София/Нови Искър
Пол: Мъж
Кара: за Е36 тийм София

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от blabla » 29 Дек 2011, 17:35

Ще почне да ги сменя на 2200 2300 оброта г/д ще е по добре .
Изображение
IS power !!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от biem_w » 30 Дек 2011, 9:47

за в града си ползвай режимите. Спортен примерно.
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от fox1981 » 30 Дек 2011, 10:47

По принцип на М50 с тази скоростна кутия 5hp18 кикдаунът е двоен,има две степени.Първата връща една предавка,и я държи докъм 5000об, а втората сменя само в лютеницата :mhihi: по-скоро според мен не съвпада нещо м/у двигател скорости и тн (имам в предвид електрониката)Също така зависи колко си натиснал педала на газта за това на какви обороти ще сменя предавките.Като смениш дифа единственото което ще постигнеш е повишаване на оборотите на смяна но на кик пак няма да са както трябва.. Успех колега
Весело посрещане на новата година на всички колеги.... :angel: :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520iA

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от coupe112 » 30 Дек 2011, 22:48

колеги смених дифа и разликата е абсолютно никаква... можеби се получава така защото са сменени само скоростите без компютъра им,ако имат компютри тези стари коли.Някой знае ли къде се намира компа на скоростите на е34
THE WORLD IS YOURS

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от VesoPesa » 31 Дек 2011, 0:23

fox1981 написа:По принцип на М50 с тази скоростна кутия 5hp18 кикдаунът е двоен,има две степени.Първата връща една предавка,и я държи докъм 5000об, а втората сменя само в лютеницата :mhihi: по-скоро според мен не съвпада нещо м/у двигател скорости и тн (имам в предвид електрониката)Също така зависи колко си натиснал педала на газта за това на какви обороти ще сменя предавките.Като смениш дифа единственото което ще постигнеш е повишаване на оборотите на смяна но на кик пак няма да са както трябва.. Успех колега
Весело посрещане на новата година на всички колеги.... :angel: :bchug:


Баш проблем с електрониката е :!:

Компютъра на м20-те скорости не управлява правилно м50-та кутия, даже съм почти сигурен че повече от 4-та не качва :idea:

Проблема в схемата е че компютъра на м50-та кутия 99% няма да иска да работи като хората с м20-то ЕКУ и от там пак ще е филм :!:

Иначе напълно нормално да да няма разлика, само евентуално може да ги вдига по-бързо оборотите и да са ти по-ниски скоростите при смяната на предавките. :)

Иначе компютъра на скоростите мисля беше в краката на пазажера, някъде около говорителя. ;)

За начало пробвай да сложиш м50-вия и стискай палци да тръгне, ако не тръгне или не е добре пак работата направо ремонтирай м20-те скорости ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 23.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 520iA

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от coupe112 » 31 Дек 2011, 13:01

да и аз имам чувството че не сменя на 5-та предавка.Ще търся комп за м50-кови скорости за проба,а ако не стане м20-ковата кутия е здрава само турбина трябва да си намеря и си я връщам пак нея.
THE WORLD IS YOURS

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от P1tbuL » 31 Дек 2011, 15:21

fox1981 написа:По принцип на М50 с тази скоростна кутия 5hp18 кикдаунът е двоен,има две степени.Първата връща една предавка,и я държи докъм 5000об, а втората сменя само в лютеницата :mhihi: по-скоро според мен не съвпада нещо м/у двигател скорости и тн (имам в предвид електрониката)Също така зависи колко си натиснал педала на газта за това на какви обороти ще сменя предавките.Като смениш дифа единственото което ще постигнеш е повишаване на оборотите на смяна но на кик пак няма да са както трябва.. Успех колега
Весело посрещане на новата година на всички колеги.... :angel: :bchug:


Ник'ви две степени няма 5хп18 на М50 ... кикдауна си е един и си сменя на 6490rpm ... спортия режим може да смени по- рано но това не е кикдаун.

Относно темата... Колега сложи си оригиналната кутия за мотора, недей да правиш мелези. Това е моя съвет!

:bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 14.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от fox1981 » 31 Дек 2011, 19:07

P1tbuL написа:
fox1981 написа:По принцип на М50 с тази скоростна кутия 5hp18 кикдаунът е двоен,има две степени.Първата връща една предавка,и я държи докъм 5000об, а втората сменя само в лютеницата :mhihi: по-скоро според мен не съвпада нещо м/у двигател скорости и тн (имам в предвид електрониката)Също така зависи колко си натиснал педала на газта за това на какви обороти ще сменя предавките.Като смениш дифа единственото което ще постигнеш е повишаване на оборотите на смяна но на кик пак няма да са както трябва.. Успех колега
Весело посрещане на новата година на всички колеги.... :angel: :bchug:


Ник'ви две степени няма 5хп18 на М50 ... кикдауна си е един и си сменя на 6490rpm ... спортия режим може да смени по- рано но това не е кикдаун.

Относно темата... Колега сложи си оригиналната кутия за мотора, недей да правиш мелези. Това е моя съвет!

:bchug:

Е как бе колега ти са ше кажеш че не си познавам колата!!!Бутонът долу под педала е с две степени.Първата ми връща само една предавка и не я цеди до край,а втората според оборотите,но обикновено две предавки и отива на тези обороти дето ти казваш.За изпреварване до сега винаги съм ползвал първата степен,щото на втората не се одържа вече :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от P1tbuL » 01 Яну 2012, 22:48

fox1981 написа:
P1tbuL написа:
fox1981 написа:По принцип на М50 с тази скоростна кутия 5hp18 кикдаунът е двоен,има две степени.Първата връща една предавка,и я държи докъм 5000об, а втората сменя само в лютеницата :mhihi: по-скоро според мен не съвпада нещо м/у двигател скорости и тн (имам в предвид електрониката)Също така зависи колко си натиснал педала на газта за това на какви обороти ще сменя предавките.Като смениш дифа единственото което ще постигнеш е повишаване на оборотите на смяна но на кик пак няма да са както трябва.. Успех колега
Весело посрещане на новата година на всички колеги.... :angel: :bchug:


Ник'ви две степени няма 5хп18 на М50 ... кикдауна си е един и си сменя на 6490rpm ... спортия режим може да смени по- рано но това не е кикдаун.

Относно темата... Колега сложи си оригиналната кутия за мотора, недей да правиш мелези. Това е моя съвет!

:bchug:

Е как бе колега ти са ше кажеш че не си познавам колата!!!Бутонът долу под педала е с две степени.Първата ми връща само една предавка и не я цеди до край,а втората според оборотите,но обикновено две предавки и отива на тези обороти дето ти казваш.За изпреварване до сега винаги съм ползвал първата степен,щото на втората не се одържа вече :mhihi:


Това е много интересно за мен колега! Аз никога не съм виждал или чувал за двустепенен кикдаун на е34. Би ли снимал едно клипче в близост на педала за газта на угасена кола как щтрака 2пъти кикдауна? Интересно ми е. :) Може и на лс да ми го пратиш...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от biem_w » 01 Яну 2012, 23:20

1во - педала додоло
2ро - леко потъва
3то- щтраква по сериозно

е34 520ИА 1994/7 :yes:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: смяна на диференциял Е34 520 м20 автомат от 4.10 към 4.45

Мнение от P1tbuL » 03 Яну 2012, 2:49

Явно тая работа с 2те степени на кикдаун е няква доста нова ... от последните години на производство на е34... много ми е интересно да го видя тва нещо... просто защото моята е само с 1 степен на кикдаун

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook