328 Пали СТУДЕНА само с ПЪЛНА ГАЗ ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
328 Пали СТУДЕНА само с ПЪЛНА ГАЗ ?!
Здравейте колеги,
преди 3-4 дни взех една 328ца, но в последствие се оказа, че има проблем да запали като е студена т.е като не е карана повече от 5-6 часа. Значи върти до изтощяване на акомулатора ( той не е кой знай колко хубав де .. ) и не пали - това без Газ, като пробвам с Газ почва да се дави, но след няколко стартирания и пали, след което прекъсва малко трябва да я даржа с Газ да поработи около 1-2 минути и се оправя. Като е работила 2-3 минути пали много лесно, както и като е загряла всичко си е нормално. Питах момчето, от което е взех каза, че откакто я има ( около 2 години ) си била така колата и също ми каза, че по-лесно пали ако и дадеш пълна Газ и да въртиш - но по мое мнение пак не е нормално това, защото като запали тресе и не работи добре първите 1-2 минути както по горе казах. Закачихме я на комп днес и даде грешки в Ивиеса и топлинния датчик затова майстора ми даде един негов и утре сутринта ще пробвам като е студена да запаля с неговия да видим как ще е ... но каза че може и да не е от него.
Моля дайте мнения
Благодаря
Поздрави
преди 3-4 дни взех една 328ца, но в последствие се оказа, че има проблем да запали като е студена т.е като не е карана повече от 5-6 часа. Значи върти до изтощяване на акомулатора ( той не е кой знай колко хубав де .. ) и не пали - това без Газ, като пробвам с Газ почва да се дави, но след няколко стартирания и пали, след което прекъсва малко трябва да я даржа с Газ да поработи около 1-2 минути и се оправя. Като е работила 2-3 минути пали много лесно, както и като е загряла всичко си е нормално. Питах момчето, от което е взех каза, че откакто я има ( около 2 години ) си била така колата и също ми каза, че по-лесно пали ако и дадеш пълна Газ и да въртиш - но по мое мнение пак не е нормално това, защото като запали тресе и не работи добре първите 1-2 минути както по горе казах. Закачихме я на комп днес и даде грешки в Ивиеса и топлинния датчик затова майстора ми даде един негов и утре сутринта ще пробвам като е студена да запаля с неговия да видим как ще е ... но каза че може и да не е от него.
Моля дайте мнения
Благодаря
Поздрави
Последна промяна ejay007 на 11 Яну 2012, 19:09, променена общо 2 пъти
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 328 Проблем при паленето
А след като запали и загрее някакво прекъсване има ли? Свещите проверихте ли?
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: 328 Проблем при паленето
Не колега като загрее колата няма никакви проблеми върви си много добре никакво прекъсване
- trabifen
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 25.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: 320 купе
- Мечтае да кара: M3
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Аз залагам на температурен датчик
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Диагностика ве майка
Иди при Али в жк Надежда (ако си от София) и срещу 30 кинта за диагностика може да ти каже доста неща 


Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Колега от Бургас съм и ходих на диагностика но колата беше загряла тогава - даде температурен датчик грешка, и майстора ми даде негов датчик да пробвам да запаля с неговия на другия ден - е днес пробвах същата работа и с неговия... ще я карам утре като е студена пак да я закачим и да видим като пали какво ще даде ...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Пробвай с друг температурен датчик, ако не се оправи виж датчици - колянов/ разпределителен валове или горивен датчик. Успех 

Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Колега май не е от датчиците, защото ако е коляновия няма да пали и като загрее а тя няма проблеми като поработи 3-4 минути. Значи колата смучи много въздух направо като отвориш капака и съска този клапан за картерните газове е за смяна и ми казаха, че от него е проблема щом с пълна газ пали... отделно колата държи по-височки обороти около 1000-1100 и установихме, че автоматичния смукач е постоянно включен - степ моторчето се бърка заради клапана на картерните газове и става една ...
След празниците ще го сменям този клапан и да видим, ако се наложи и степ мотора ще сменя..
За сега това е по проблема до тук съм стигнал след консултация с няколко майстора на БМВ.
След празниците ще го сменям този клапан и да видим, ако се наложи и степ мотора ще сменя..
За сега това е по проблема до тук съм стигнал след консултация с няколко майстора на БМВ.
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Еми ти си и знаеш тогава какви са и проблемите
Сменяй това, което е за смяна, пък, ако не се оправи пак ще го умуваме. Успех 


- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
ejay007 написа:Колега май не е от датчиците, защото ако е коляновия няма да пали...
Без датчик на колянов вал пали , но работи в авариен.



Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Уж се надявам да е от това сменям ги тези неща след нова година и да видим после как ще е работата
а за датчика да колега имах едно М50Б20 палеше малко по трудничко и тресеше, но вървеше колата.

Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
Смених днес клапана на картерните газове и утре сутринта ще проверим дали ще пали, но силно ме съмнява, че няма да е от него проблема ....
Оборотите бяха височки около 1000 някъде и от дросела там ТПС-а ли как се казваше точно където има 1 датчик от там малко ги понамалихме като развихме 2те болчета извадихме тази джаджа и малко я тръкнахме на пилата съвсем леко, та ги направихме около 600 700 оборота но като карам леко без да я натискам и като сменям скоростите една такава придърпва лашка може би защото доста и падат оборотите по време на смяната на скоростите и от там идва и друг не толкова голям проблем - значи като я натискам или форсирам над 3-4 000 оборота и пусна Газта стрелката на оборотомера пада под 500 оборота и играе между 300-400 и 700-800 някъке около 2-3 повторения даже до 4... това не ми харесва и искам да го оправя, а преди да и сваляме оборотите нямаше такова играене, но работеше на 1000 оборота постоянно затова и ги свалихме малко, но нещо не е както трябва имам и 520ка Е39 там направо всичко е ток колкото и да форсираш няма играене няма нищо ....
Оборотите бяха височки около 1000 някъде и от дросела там ТПС-а ли как се казваше точно където има 1 датчик от там малко ги понамалихме като развихме 2те болчета извадихме тази джаджа и малко я тръкнахме на пилата съвсем леко, та ги направихме около 600 700 оборота но като карам леко без да я натискам и като сменям скоростите една такава придърпва лашка може би защото доста и падат оборотите по време на смяната на скоростите и от там идва и друг не толкова голям проблем - значи като я натискам или форсирам над 3-4 000 оборота и пусна Газта стрелката на оборотомера пада под 500 оборота и играе между 300-400 и 700-800 някъке около 2-3 повторения даже до 4... това не ми харесва и искам да го оправя, а преди да и сваляме оборотите нямаше такова играене, но работеше на 1000 оборота постоянно затова и ги свалихме малко, но нещо не е както трябва имам и 520ка Е39 там направо всичко е ток колкото и да форсираш няма играене няма нищо ....
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
А защо сте пипали по ТПС-а? Колата като е студена трябва да държи по-високи обороти, а не 700.
Тези обороти може да играят от реотаните на задното стъкло, ако ги пускаш... При мен така се получава, не знам каква е причината, но само като ги пусна тях и започват да играят - провери и ти дали не е от това.
Тези обороти може да играят от реотаните на задното стъкло, ако ги пускаш... При мен така се получава, не знам каква е причината, но само като ги пусна тях и започват да играят - провери и ти дали не е от това.
Re: 328 Не пали СТУДЕНА !!!
колега пипахме го за да свалим оборотите защото колата държи 1000-1050 оборота като е загряла .. а за игреаенето не е от реотаните нищо не съм пускал играят само като я изфорсирам повече и пуска Газта ... проверихме маркучите за вакумите дали няма някои спукан и да взима въздух но няма всичко си е наред уж ... степ моторчето ако се наложи ще сменя друго не ми идва на акъла .. помагайте
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани