E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Модератор: Технически модератори
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
presko79 написа:Кво направихте вие в тая тема ? Що за караници и дрязги.То ясно че автора не дава къдьрно инфо и си е решил кое как е ,без да се сьобразява с др.отговори а вьпреки това пита и настоява.
Аз нямам какво да помогна повече и не пиша,ама що стигате до лични конфликти не ми е ясно
Сега автора ли е виновен ???
Съжалявам, че отхвърлих повечето ваши предположения, но не забравяйте, аз познавам колата си по-добре от всички вас, независимо точно колко разбирате ! Както казах нямам време за безразборни тестове и диагностики. Не се опитвате да погледнете от моята гледна точка. Не че не оценявам помощта ви, напротив, благодарен съм на всички, които се включиха, но когато започнах да изключвам това и онова, вие се обидихте.
С най-топли чувства !
Бобо
Ако някой говори зад гърба ти, радвай се, че си пред него 

Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
panadol написа:presko79 написа:... Както казах нямам време за безразборни тестове и диагностики. Не се опитвате да погледнете от моята гледна точка....
Колега точно отговорите базирани на "твоята гледна точка" би те завъртяло в "безразборни тестове и диагностики" - ако твоите предположения бяха в правилна посока ти щеше да си решил си проблема ...
Факта, че си проверил (изключил) част от възможните причини а проблема си седи означава, че причината е нестандартна, нетипична и изисква нестандартно решение.
Никой не те кара да правиш това което те съветват колегите (решаваш си сам) но приеми, че всеки иска да помогне и както всеки обяснява предположението си, така очаква да чуе какво е станало ако си пробвал или защо смяташ, че е излишно да пробваш.
Не забравяй, че тази тема утре ще я четат и други в твоето положения и колкото повече информация (смислена) има толкова по-полезна ще е темата
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Колега никой не се обижда за нищо.panadol написа:presko79 написа:Кво направихте вие в тая тема ? Що за караници и дрязги.То ясно че автора не дава къдьрно инфо и си е решил кое как е ,без да се сьобразява с др.отговори а вьпреки това пита и настоява.
Аз нямам какво да помогна повече и не пиша,ама що стигате до лични конфликти не ми е ясно
Сега автора ли е виновен ???
Съжалявам, че отхвърлих повечето ваши предположения, но не забравяйте, аз познавам колата си по-добре от всички вас, независимо точно колко разбирате ! Както казах нямам време за безразборни тестове и диагностики. Не се опитвате да погледнете от моята гледна точка. Не че не оценявам помощта ви, напротив, благодарен съм на всички, които се включиха, но когато започнах да изключвам това и онова, вие се обидихте.
С най-топли чувства !
Бобо
Как да погледнем от твоята гледна точка

не пишеш в началото ,че си с проблемно гнп......след 1стр. пъл го изкл.......към края на темата почваш да се чудиш дали не е точно то.....и накрая ще смениш плочката и ще забравиш за проблема.Докато търсиш смукача ,помпата няма да се оправи,с писане няма да стане.
Скорошно оздравяване на дизелчето


by ''kompleksa''
- anigalcheva
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.10.2011
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Здравейте, имам абсолютно същия проблем, колата пали много трудно, когато е студена и гасне веднага,а загрее ли няма проблем, харчи повече от нормалното, пуши адски много, докато паля, а също и по време на движение. Два пъти я карах на диагностика, правиха центровки и какво ли не и колата не пали и не пали. Свещите са ОК до една, помпата в резервоара работи, цедката е ок, горивния филтър е сменен. При първата диагностика казаха, че колекторите са за смяна, така че вече и те са сменени. Някой има ли идея какво още може да се направи?
- sali_k
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София, Княжево
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i, E70 3.0D
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Колега и при мен палеше трудно зимата, но като смених веригите се оправи.
Дано да не е от това при теб, че струва скъпо.
Дано да не е от това при теб, че струва скъпо.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
anigalcheva написа:Здравейте, имам абсолютно същия проблем, колата пали много трудно, когато е студена и гасне веднага,а загрее ли няма проблем, харчи повече от нормалното, пуши адски много, докато паля, а също и по време на движение. Два пъти я карах на диагностика, правиха центровки и какво ли не и колата не пали и не пали. Свещите са ОК до една, помпата в резервоара работи, цедката е ок, горивния филтър е сменен. При първата диагностика казаха, че колекторите са за смяна, така че вече и те са сменени. Някой има ли идея какво още може да се направи?
Там където са ти казали и сменили колекторите повече не стъпвай. (Предполагам входящите колектори визираш?)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- evga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E-34 tds комби
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Колеги нормално колко време трябва да подгряват свещите при студен мотор?
- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
моята сега на минусовите темп - макс 2 секунди държи подгрева


Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
evga написа:Колеги нормално колко време трябва да подгряват свещите при студен мотор?
4-5 секунди
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
vladobate написа:evga написа:Колеги нормално колко време трябва да подгряват свещите при студен мотор?
4-5 секунди
Релето държи 12 сек. 8 секунди свети лампата. Самите свещи трябва да са с тези характеристики. Аз поне така съм чел де. Някой ако може да цитира аутодата ще е най-точно.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
Zubcho написа:vladobate написа:evga написа:Колеги нормално колко време трябва да подгряват свещите при студен мотор?
4-5 секунди
Релето държи 12 сек. 8 секунди свети лампата. Самите свещи трябва да са с тези характеристики. Аз поне така съм чел де. Някой ако може да цитира аутодата ще е най-точно.

- rottweiler
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 3.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: шлеп
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
егаси. моята гасне на 3тата секунда някъде.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: E 34 525 TDS Запали и гасне ! ; Вакууми на спирачната с-ма
rottweiler написа:егаси. моята гасне на 3тата секунда някъде.
Нещо не е както трябва. Може някой да е сменил релето. Не е нормално.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
73 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани