силиконов съединител : дали , как и колко
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			64 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- Иво
- шПерко
- 
				  
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- Иво
- шПерко
- 
				  
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
- didore
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Предишното ми БМВ грееше. Възможни повреди:
1. Водна помпа
2. Силикон
3. Перка
4. Спукан радиатор
5. Термостат
При мен беше нов силикон, термостат, водна помпа - крива ос и перка защото беше от друга кола.
Цени:
1. Водна помпа - Колбеншмид 65лв
2. Силикон - 105 Феби
3. Перка - 24лв
4. Спукан радиатор - 25лв. лепене
5. Термостат - Берх 25лв.
На мен ми излетя перката и се заби в радиатора защото силикона беше зацепен постоянно от предишния собственик
			1. Водна помпа
2. Силикон
3. Перка
4. Спукан радиатор
5. Термостат
При мен беше нов силикон, термостат, водна помпа - крива ос и перка защото беше от друга кола.
Цени:
1. Водна помпа - Колбеншмид 65лв
2. Силикон - 105 Феби
3. Перка - 24лв
4. Спукан радиатор - 25лв. лепене
5. Термостат - Берх 25лв.
На мен ми излетя перката и се заби в радиатора защото силикона беше зацепен постоянно от предишния собственик

Ма много ме кефи тази кола!!!





		




- Se7ven
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
водата пада
значи, казах че има проблем с радиатора, който идва явно от лошото охлаждане, и така губи течност по малко. когато е на нормалното положение в разширителя губи течност, като падне до едно минимално ниво спира да губи и тога срелката играе най-много. но проблема не е в радиатора основно. ако се охлажда добре няма да гути толкова течност
			
		- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Абе ако при загряла кола перката на радиатора не прави вестника на дреп и сополи, значи виското го няма въобще. Нагоре вече - небето е лимита  
			
Дай 102% от себе си! Винаги...
		Преди 3 години имах същия проблем, радиатора леко ми капеше. Доливах от време на време, когато се сетя. Ту загрява, ту не. Явно е направила въздушна възглавница. В един сервиз ми казаха, че виското ми е заминало, изобщо не си помислиха, че може да има въздух. И аз ги послушах. Обаче не ми се даваха 170 лева и го зацепих го постоянно. Замина ми водна помпа и колата ми взе, че роди в центъра  . Смених водна помпа и си оправих радиатора, оправих си виското да си работи както трябва и обезвъздуших системата кат ората. Е да ама сега не загряваше както трябва. Стигаше до чертата преди средната и до там, а зимата не стрелката не излизаше от синята зона. Смених и термостат и сега всичко е О'К. Стрелката си стои малко преди 12.00 и през зиме и през лете. Съвсем малко варира. Лошото е, че пак ми протече радиатора и ше требе да се праи.
 . Смених водна помпа и си оправих радиатора, оправих си виското да си работи както трябва и обезвъздуших системата кат ората. Е да ама сега не загряваше както трябва. Стигаше до чертата преди средната и до там, а зимата не стрелката не излизаше от синята зона. Смених и термостат и сега всичко е О'К. Стрелката си стои малко преди 12.00 и през зиме и през лете. Съвсем малко варира. Лошото е, че пак ми протече радиатора и ше требе да се праи.  
     
Провери си системата дали има въздух и си оправи радиатора. Водата си има ниво което трябва да се спазва за да ти работи охладителната система както трябва. Поне според мен е така, защото си изпатих Виското го смени след това (АКО СЕ НАЛОЖИ) Мойто още работи.
  Виското го смени след това (АКО СЕ НАЛОЖИ) Мойто още работи.
			
		 . Смених водна помпа и си оправих радиатора, оправих си виското да си работи както трябва и обезвъздуших системата кат ората. Е да ама сега не загряваше както трябва. Стигаше до чертата преди средната и до там, а зимата не стрелката не излизаше от синята зона. Смених и термостат и сега всичко е О'К. Стрелката си стои малко преди 12.00 и през зиме и през лете. Съвсем малко варира. Лошото е, че пак ми протече радиатора и ше требе да се праи.
 . Смених водна помпа и си оправих радиатора, оправих си виското да си работи както трябва и обезвъздуших системата кат ората. Е да ама сега не загряваше както трябва. Стигаше до чертата преди средната и до там, а зимата не стрелката не излизаше от синята зона. Смених и термостат и сега всичко е О'К. Стрелката си стои малко преди 12.00 и през зиме и през лете. Съвсем малко варира. Лошото е, че пак ми протече радиатора и ше требе да се праи.  
     
Провери си системата дали има въздух и си оправи радиатора. Водата си има ниво което трябва да се спазва за да ти работи охладителната система както трябва. Поне според мен е така, защото си изпатих
 Виското го смени след това (АКО СЕ НАЛОЖИ) Мойто още работи.
  Виското го смени след това (АКО СЕ НАЛОЖИ) Мойто още работи.- Иво
- шПерко
- 
				  
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Абе виското се тества най-лесно! Ако ви покажа мойто ще паднете... Като загася двигателя макар загряла и прегряла се върти още половин час 
			
 

няма въздух
първото от което почнах беше буздуха. и наистина имаше. обезжуздуших, но след известно време почна пак да качва температурата и да губи течност. според мен от лошата работа на визкото-перката се прецаква радиатора.
така обаче и не разбрах кои е спеца който да ми ми направи верната диагностика на охлаждането, да избере и смени визкото!?!
			
		така обаче и не разбрах кои е спеца който да ми ми направи верната диагностика на охлаждането, да избере и смени визкото!?!
- mr_petroff
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 245
- Регистриран на: 4.12.2005
- Кара: HYMER,116i,320d,Toyota и ски
- Мечтае да кара: BMW 2002 tii
Re: загрява
Пoдскачането на стрелката е по друг проблем-по скоро батерии в таблото или студени спойки.А дори и да ти е заминало виското,не би трябвало колата да загрява,ако всичко е о.к.,карал съм и без перка и то през юли и август.venc написа:колата загрява като е на едно място, не фатално, т.е. не подминава чертата след средата (12h-1h), но отива близо до нея и подскача също. като съм в движение стои близо до средата!
Кво значи да не загрява според тебе - да не ходи в червения сектор ли?  
 
Друг проблем със силикона е когато е зацепил нон стоп, както е при мен. Тогава го има другия ефект - бавно згрява
			 
 
Друг проблем със силикона е когато е зацепил нон стоп, както е при мен. Тогава го има другия ефект - бавно згрява

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- vld
- Старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
kam_tod написа:Кво значи да не загрява според тебе - да не ходи в червения сектор ли?
Друг проблем със силикона е когато е зацепил нон стоп, както е при мен. Тогава го има другия ефект - бавно згрява
И чупиш водната помпа

Зависи, ако е дебалансиран - чупиш я, но ако само е "зацепил", но е балансиран (както при загрял двигател) - не я чупиш. Карам вече 5-6 месеца така. Не че няма д го сменям, ама засега нямам проблеми с водната помпа, а пък си имам и други грижи...
			Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
		Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
			64 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 Просто му предлагам да си провери и другите работи, ако може да спести некой лев.
 Просто му предлагам да си провери и другите работи, ако може да спести некой лев.  

 
