Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:Jordana написа:BadAngel написа:доста по-неприятно са изненадани собствениците на бмв 7ма серия, които 2005та година са платили 200 000 лв. за неяа сега цената на такава кола, само 6 години след производството и, е от порядъка на 25-30к лв.
И след това което казваш как установи че китаеца ще държи цената си за в бъдеще като големите в автомобилостроенето не могат да я задържат ?Не мислиш ли че сам си противоречиш?
бмв седмица не може да си задържи цената, с-класа от същата година с еквивалентен мотор е около 50 бона
michev,
ти от всякъде си за дачия - 13 бона по ценова листа с 11% отстъпка за млади семейства 11 570
продаваш пунтото за 1000 лв. и дачията е твоя
Време е да преминеш на по-силни хапчета

Пич - случайно да си чул/забелязъл че колкото по-скъпа е една кола (Ауди,БМВ,Мерцедес) толкова по-бързо се обезценява

А да знаеш , че фактора обезценка зависи и от това коя година е модела или иначе казано , трябва да си доста куха лейка да сравняваш обезценката на Е65 със актуалната еС класа и да си мислиш , че едното губи повече от цената си , щот е калпаво , не щото е 10 годишен модел, спрян от производство преди 3 години а другото е все още на пазара .
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ачо, аз не обсъждам фактора обезценка изобщо
аз обсъждам факта, че 7ца лци 2006г. струва 25-30 бона
ес-класа 2006 г струва почти двойно
и това го казвам на фона на препоръката на колегата, как е по-хубаво да си купи човек седмица на 6 години
от колкото нов хувър или там некоя от тия машини
аз обсъждам факта, че 7ца лци 2006г. струва 25-30 бона
ес-класа 2006 г струва почти двойно
и това го казвам на фона на препоръката на колегата, как е по-хубаво да си купи човек седмица на 6 години
от колкото нов хувър или там некоя от тия машини
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Ясно
Щом някой бърка потенциалните клиенти на Хувър и на БМВ 7ца ...

Щом някой бърка потенциалните клиенти на Хувър и на БМВ 7ца ...
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
jordanpar написа:Най-малкото много добре знаете колко пари влагат БМВ,ВАГ,Форд,Мерцедес,Пежо-Рено-Цитроен...........че не мога ги изброи всичките ,за нови технически разработки,двигатели,дизайн,системи за сигурност и комфорт .Та има си компании които се занимават САМО с разработка и усъвършенстване на скоростни кутии-едни ЗФ например .И изведнъж се появяват банда дръпнати очи и от едни взели фасона,от други старият им двигател,от трети нещо друго и опааа-сглобили кола .И колко сериозни да ми изглеждат като автомобилостроители,не нещо друго,ами МПС което може и да убие .Тва все едно да си купя Армани от Шанз Елизе и после в мойта фирма да го дам на крояча да го разфасова на основни детайли,да ги копира и айдее-готов съм и аз с актуален дизайн без да съм дал и лев за разработка. Тва все едно със чужд проект къща да правиш на друго място. Все едно да слушам кавър версия на песен изпята от наша чалга звезда--еми мерси бееее,нещо истинско остана ли в тоз живот????
цитирам това мнение като показателно за повечето в темата.... абе колега, преди да изпишеш тия тъпни, направи ли си труда да попрочетеш малко за марката, от кога е, колко завода има, къде какви инвестиции дава, с кои компании от аутомотив-индустрията работи...
престанете с тва 'чуждо тва-онова' ... тия коли не са събери-чарк и всеки агрегат е преработен или усъвършенстван с цел да намери място в колата... признак на слабоумие да слагаш всички в един кюп - има един куп други марки ,дето и след 30г. няма да ги има в европата, щото просто не им е тва целта.....
иначе хубаво че си ти, да ни кажеш че има и други компании, които произвеждат отделни възли и агрегати ....

ето затова ще се говорят и пишат тъпни, щото всеки е компетентен, преди да си извади главата от задника..... и тия тъпите сравнения дето ги даваш в стил слави трифонов дори не са забавни, спестявай ги занапред
немците са го казали най-точно - 'да имам акъла на българина, ама тоя, дето му идва после....'
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Мен пък не ме вълнува толкова какво ще кара обикновения българин. Ако ще цялото производство на Great Wall да е за износ, стига там да се продава добре. Това ще носи пари и работа в България, което е най-голямата полза от този завод, според мен.
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
audi_bulgarian написа:jordanpar написа:....
Ей сега "Механджията" ще ти каже къф си хейтър, как мразиш българското производство, как си чуждопоклонник и как на бялото викаш черно.![]()
п.с.Иначеза коментарите и трезвата преценка.
мне, тва ще ти го кажа не тебе

в тая тема досега имаше не повече от 4-5 компетентни и запознати донякъде с колите и конкуренцията марки.... другото и баш хейтване, мрънкане и празни приказки на дървени философи, като ти не правиш изключение

п.п. тва дето го е написал капацитета преди тебе ако е трезва преценка.....


...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
audi_bulgarian написа:Това, което разбрах е:
За Волекс:
Волекс - 15990 лв
Цвят - 390 лв. ( белият е free )
Спортна решетка - 190 лв.
Каско + ГО + Аларма - 1250 лв.
ГИ - 2300 лв.
Тотал: 20120 лв.![]()
п.с.И задължително 4 зимни гуми, че винаги идвали с летни
умнико, би ли сметнал едно сандеро със СЪЩИТЕ ЕКСТРИ КАТО НА ВОЛЕКСА колко струва? или коя да е от малките коли? или че е китайска трябва да е без пари задължително?

алармата не е задълителна, каското е под 800лв, айде пиши го 1000 с гражданската, а алрама никой не ти иска, повечето застрахователи вече нямат тва изискване

да, ГИ-то е 2249лв - поинтересувай се на един 10-годишен кош с 4 цилиндъра колко струва течната фаза да се монтира допълнително



айде, изкарайте ми по-добрата оферта на по-добрата кола, да я видим!
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Момчета, ама вие още ли спорите 

- Leudi
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: с. Обнова, обл. Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E90 316i М-Пакет; Golf 5 2.0 TDI
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Киа Рио с мотор 1.5 110 коня и два разпределителни вала + климатик, радио и ESP е 20 000 лв и 7 години гаранция. Също е добра оферта, а и интериора е доста спретнат като за такъв клас кола.
Nope ... it's Chuck Testa !!!
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:...
а и ти, уж си все осведомен, да беше прочел, че в момента стартира по-малката фаза на завода - което и вече написах, ама вие не четете, щото нямате време от леене на брътвежи тука...
поинтересувай се какъв ще е цеха за боядисване, каква е технологията на поточната линия, и т.н.
след година и нещо тук ще се говори за ПРОИЗВОДСТВО в тоя смисъл на думата

...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
я провери сега колко е данъка на нова кола 110 коня .. има няма 400 лв ( познай откъде знам ,тоя черния кораб в подписа ми данъка му до миналата година беше 570 лв ) .. това за 5 години са още 2к отгоре на цената ...
някой спомена 6 годишно бмв за 10к - такова няма ,а и да се намери след 5 години ще си го купил с ремонти още 1 път ( т.е. 20к) .. и ще струва 4к
някой спомена 6 годишно бмв за 10к - такова няма ,а и да се намери след 5 години ще си го купил с ремонти още 1 път ( т.е. 20к) .. и ще струва 4к
- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Leudi написа:Киа Рио с мотор 1.5 110 коня и два разпределителни вала + климатик, радио и ESP е 20 000 лв и 7 години гаранция. Също е добра оферта, а и интериора е доста спретнат като за такъв клас кола.
и сигурно е с газ течна фаза? не знам ква цена са ти дали за някоя бройка с няколкостотин дни на сток..
тая киа с 1,2 мотора и г/д сходно оборудване с волекса е малко над 20 бона без металика - тва са пак 4 бона над волекса с по-голям мотор( 15 990) - което са си 20%, да не говорим и за различни цени на зстраховки и данъци - дайте друго, тва не е по-добро

...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- Механджията
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 199
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Варна
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:acho.rs написа:Баце от тебе вече освен бисери , друго не очаквам
разгледай предното окачване на пикапа примерно.. погледни главините.. и тогава мисли за бисерите
акъл, направи връзката кампо-исузу д-макс-тойота 4рънър-стийд
само малко инфо - междуболтовото и главините са като на тойота - 6х139,7
и нещо не ти допадна ли по окачването? щото като за пикап вече няколко офроудъра са на мнение, че е възможно най-удачното
еле па за пикапа не отваряй приказка, че там цените на конкуренцията са по две, а като показателити не са като за х2 ....ама далеч не
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...


- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Alexi написа:я провери сега колко е данъка на нова кола 110 коня .. има няма 400 лв ...
що издаваш важните неща

Волекс 97 коня- 135лв...
Киа 110 коня- 374лв.
това за Варна... Тъкмо една вноска по лизинга е разликата- дреболия...
- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Механджията,
Фау Ве Поло се връзва на 18 990 лв.,-
6R12B415 - Polo FLY 1.2 60 к.с. - 18 990 лв.,-
ОБОРУДВАНЕ
ЕКСТЕРИОР
Изцяло поцинкована каросерия с лазерни заварки •
Стоманени джанти 5J x 14 с декоративни тасове и гуми 175/70 R14 •
Предни халогенни фарове с поликарбонатно стъкло и интегрирани мигачи •
Интегрирани в страничните огледала мигачи •
Задни бели мигачи •
Странични огледала и дръжки на вратите, черни / в цвета на купето •/o
Лакирана в черно В-конзола •
Радиаторна решетка в черно / в черен лак с хромирани елементи •/–
Предна маска, черна •
Брони в цвета на купето •
Постоянно включени къси светлини •
Тонирани в зелено термоизолационни стъкла •
ИНТЕРИОР
Кутии за вещи в предните врати •
Регулиране на седалка на водача / пътника до него по височина •/o
Покривало на багажното отделение •
Осветление на багажното отделение •
Тапицерия: текстил дизайн "Metric" / "Fonzie" "Metric"
Сенници с вградени огледала / и осветление •/–
Волан (3 спици) •
Сгъваема задна седалка •
Две поставки за чаши, отпред •
Дръжки над вратите, сгъваеми •
Оборудване за пушачи •
Куки за багаж в багажното отделение •
ФУНКЦИОНАЛНОСТ
Четири врати •
Предни / задни ел. стъкла •/•
Климатик (Climatic) •
Радио CD MP3-плейър "RCD 210", 2x20 вата, 4 тонколони •
Странични огледала (на водача асферично), механични •
Електронен имобилайзер •
Ел. регулиране височината на фаровете •
Осветление в бяло на арматурното табло, червено осветени прекъсвачи •
Индикатор за сервизно обслужване •
Централно заключване / с дистанционно управление •/–
Регулируем волан в дълбочина и височина •
Електрохидравлично сервоуправление •
Фарове за мъгла с допълнително осветление в завой •
Оборотомер •
Предупредителен сигнал при неизключени ел. консуматори •
Предупредителен сигнал при непоставени колани отпред •
Чистачки с програмируем интервал •
4-степенна система за отопление и вентилация •
Задно отопляемо стъкло с интервална чистачка и дюза за почистване •
Вътрешно осветление с функция "Забавяне" •
Жабка с климатизация •
Удължаване на сервизния интервал •
СИГУРНОСТ
ABS/EBD антиблокираща система с ел. преразпределение на спирачното усилие •
Две предни въздушни възглавници •
Комбинирани странични и тип "Завесни" въздушни възглавници, отпред •
Подглавници със защита срещу камшичен удар за предните места •
Три подглавника на задната седалка •
Предни триточкови автоматични колани, регулируеми по височина •
Три триточкови регулируеми колани на задната седалка •
ISOFIX подготовка за закрепване на две детски седалки на задната седалка •
Заден фар за мъгла •
Трета стоп-светлина •
Предни дискови спирачки •
Задни дискови спирачки •
Резервно колело, стоманено, със стандартни размери •

Фау Ве Поло се връзва на 18 990 лв.,-

6R12B415 - Polo FLY 1.2 60 к.с. - 18 990 лв.,-
ОБОРУДВАНЕ
ЕКСТЕРИОР
Изцяло поцинкована каросерия с лазерни заварки •
Стоманени джанти 5J x 14 с декоративни тасове и гуми 175/70 R14 •
Предни халогенни фарове с поликарбонатно стъкло и интегрирани мигачи •
Интегрирани в страничните огледала мигачи •
Задни бели мигачи •
Странични огледала и дръжки на вратите, черни / в цвета на купето •/o
Лакирана в черно В-конзола •
Радиаторна решетка в черно / в черен лак с хромирани елементи •/–
Предна маска, черна •
Брони в цвета на купето •
Постоянно включени къси светлини •
Тонирани в зелено термоизолационни стъкла •
ИНТЕРИОР
Кутии за вещи в предните врати •
Регулиране на седалка на водача / пътника до него по височина •/o
Покривало на багажното отделение •
Осветление на багажното отделение •
Тапицерия: текстил дизайн "Metric" / "Fonzie" "Metric"
Сенници с вградени огледала / и осветление •/–
Волан (3 спици) •
Сгъваема задна седалка •
Две поставки за чаши, отпред •
Дръжки над вратите, сгъваеми •
Оборудване за пушачи •
Куки за багаж в багажното отделение •
ФУНКЦИОНАЛНОСТ
Четири врати •
Предни / задни ел. стъкла •/•
Климатик (Climatic) •
Радио CD MP3-плейър "RCD 210", 2x20 вата, 4 тонколони •
Странични огледала (на водача асферично), механични •
Електронен имобилайзер •
Ел. регулиране височината на фаровете •
Осветление в бяло на арматурното табло, червено осветени прекъсвачи •
Индикатор за сервизно обслужване •
Централно заключване / с дистанционно управление •/–
Регулируем волан в дълбочина и височина •
Електрохидравлично сервоуправление •
Фарове за мъгла с допълнително осветление в завой •
Оборотомер •
Предупредителен сигнал при неизключени ел. консуматори •
Предупредителен сигнал при непоставени колани отпред •
Чистачки с програмируем интервал •
4-степенна система за отопление и вентилация •
Задно отопляемо стъкло с интервална чистачка и дюза за почистване •
Вътрешно осветление с функция "Забавяне" •
Жабка с климатизация •
Удължаване на сервизния интервал •
СИГУРНОСТ
ABS/EBD антиблокираща система с ел. преразпределение на спирачното усилие •
Две предни въздушни възглавници •
Комбинирани странични и тип "Завесни" въздушни възглавници, отпред •
Подглавници със защита срещу камшичен удар за предните места •
Три подглавника на задната седалка •
Предни триточкови автоматични колани, регулируеми по височина •
Три триточкови регулируеми колани на задната седалка •
ISOFIX подготовка за закрепване на две детски седалки на задната седалка •
Заден фар за мъгла •
Трета стоп-светлина •
Предни дискови спирачки •
Задни дискови спирачки •
Резервно колело, стоманено, със стандартни размери •


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани