BMW M5 - 2012 г.
Модератор: Общи модератори
Re: BMW M5 - 2012 г.
Човек като спори с тебе се едно спори с дърво. Много ми е интересно, как тогава става така, че при 10 различни премерени коли резултата което покава диното е много близко до това което е дал производителя?
Или то научква ? Или Предполага ?
Или то научква ? Или Предполага ?
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
GaD написа:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=628078
Най-интересното е как двата джипа са по-бързи от е60 м5-цата...
50 коня повече, много въртящ момент повече и свободата да смачкаш газта още в самия завой... Тези неща явно успяват да компенсират по-високото тегло и център на тежестта

GaD написа:Човек като спори с тебе се едно спори с дърво. Много ми е интересно, как тогава става така, че при 10 различни премерени коли резултата което покава диното е много близко до това което е дал производителя?
Или то научква ? Или Предполага ?
Не, просто ти спориш за неща, от които нямаш ни най-малка представа

Иначе както казах и по-горе, всички очевидно залагат еднакви загуби (по определен стандарт явно, който след кратко търсене се оказа от 1999г.) и от там при еднакви коне на гумите стигат до еднакви (приблизително, което отново доказва, че нищо точно няма в тия измервания, а само са отправна точка за сравнение) коне на вала... Ама ако бяхте обърнали внимание на това, което написах, или просто бяхте пресметнали така получените данни, щяхте да видите, че залагат очевидно загуби доста над 20%, което е абсурдно за кола на задно произведена по последните технологии

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
GaD написа:Човек като спори с тебе се едно спори с дърво. Много ми е интересно, как тогава става така, че при 10 различни премерени коли резултата което покава диното е много близко до това което е дал производителя?
Или то научква ? Или Предполага ?
Производителя също мери с дино

Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
GaD написа:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=628078
Най-интересното е как двата джипа са по-бързи от е60 м5-цата...
Предполагам ми вярвате, че съм изгледал къде що има тестове на БМВта и това горното противоречи със абсолютно всички данни до момента . Някак си не се връзва изобщо. Не знам каква е била тая писта, ама май тестовете са с цел стимулиране на продажбите на актуалните Мки .
Никога Х5М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта , нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ... или сега някой ще ни припомни че Х6М е 650 коня а 1М 400+ ...
И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Никога Х6М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта
Много зависи от пистата и от условията по време на теста... На писта с остри завои и малко сцепление е възможно, имайки предвид, че на 4х4 колите имаш възможност да подаваш доста по-рано цялата газ...
acho.rs написа:нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ...
Това на мен не ми се струва никак невъзможно - по-лека кола, много момент, същата ходова част...
acho.rs написа:И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .
Тук разликата е в основното - Клаудия Хюртген


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:GaD написа:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=628078
Най-интересното е как двата джипа са по-бързи от е60 м5-цата...
Предполагам ми вярвате, че съм изгледал къде що има тестове на БМВта и това горното противоречи със абсолютно всички данни до момента . Някак си не се връзва изобщо. Не знам каква е била тая писта, ама май тестовете са с цел стимулиране на продажбите на актуалните Мки .
Никога Х5М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта , нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ... или сега някой ще ни припомни че Х6М е 650 коня а 1М 400+ ...
И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .




- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:acho.rs написа:Никога Х6М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта
Много зависи от пистата и от условията по време на теста... На писта с остри завои и малко сцепление е възможно, имайки предвид, че на 4х4 колите имаш възможност да подаваш доста по-рано цялата газ...acho.rs написа:нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ...
Това на мен не ми се струва никак невъзможно - по-лека кола, много момент, същата ходова част...acho.rs написа:И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .
Тук разликата е в основното - Клаудия Хюртген![]()
Защо си мислиш че 1М купе е по-леко от М3 купе ? М3ката е със същото тегло , но е с по-добра аеродинамика , по-нисък център на тежестта , 80кс отгоре + ДКГ .
За Х6М и Е60М5 - нали видя на тая писта колко остри звои има . Освен това според теста и Х5М е по-бързо от М5 .
Най-важното е че аз не си ги съчинявам а ти казвам , че в други тестове на Ауто Билд и в други медии, 1М винаги е било доволно по-бавно от М3 , Х6М пък се кантареше със 335и (даже беше малко по-бавно) . Освен това и официалните времена на Ринга и Хокенхайкм Шорт са в подкрепа на моята теза . . . Тъй че няма как да се съглася с достоверността на този тест

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
quickshare написа:acho.rs написа:GaD написа:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=628078
Най-интересното е как двата джипа са по-бързи от е60 м5-цата...
Предполагам ми вярвате, че съм изгледал къде що има тестове на БМВта и това горното противоречи със абсолютно всички данни до момента . Някак си не се връзва изобщо. Не знам каква е била тая писта, ама май тестовете са с цел стимулиране на продажбите на актуалните Мки .
Никога Х5М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта , нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ... или сега някой ще ни припомни че Х6М е 650 коня а 1М 400+ ...
И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .
![]()
![]()
а съм сигурен че дори не си карал и 1 от изброените колита да даваш такива крайни оценки......нали има Youtube пък другото майната му
Аз си казвам , че това което твърдя е на база видяно от други медии ... ти викаш поне си силен да се праиш на остроумен

- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:quickshare написа:acho.rs написа:GaD написа:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=628078
Най-интересното е как двата джипа са по-бързи от е60 м5-цата...
Предполагам ми вярвате, че съм изгледал къде що има тестове на БМВта и това горното противоречи със абсолютно всички данни до момента . Някак си не се връзва изобщо. Не знам каква е била тая писта, ама май тестовете са с цел стимулиране на продажбите на актуалните Мки .
Никога Х5М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта , нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ... или сега някой ще ни припомни че Х6М е 650 коня а 1М 400+ ...
И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .
![]()
![]()
а съм сигурен че дори не си карал и 1 от изброените колита да даваш такива крайни оценки......нали има Youtube пък другото майната му
Аз си казвам , че това което твърдя е на база видяно от други медии ... ти викаш поне си силен да се праиш на остроумен
Ми ти освен медии до друго не си се докосвал така че е крайно нелепо да правиш такива оценки и да спориш с всеки все едно си Джереми Кларксън


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:Защо си мислиш че 1М купе е по-леко от М3 купе ? М3ката е със същото тегло , но е с по-добра аеродинамика , по-нисък център на тежестта , 80кс отгоре + ДКГ .
Точно 100кг е разликата в теглото по данни на производителя


acho.rs написа:За Х6М и Е60М5 - нали видя на тая писта колко остри звои има . Освен това според теста и Х5М е по-бързо от М5 .
Виж сектора от пистата между 1ви и 8ми завой... С Х-а там можеш доста по-дълго да стоиш на газта...
Не споря за достоверност, казвам, че не е невъзможно... рядко вярвам напълно на каквито и да било тестове, още повече в днешно време, когато меренето по пистите се превърна в маркетингов трик

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: BMW M5 - 2012 г.
Отнякъде чух, че са спрели 1М именно защото се е оказало по-бързо от Е90 М3...
Si non confectus, non reficiat.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
quickshare написа:acho.rs написа:quickshare написа:acho.rs написа:GaD написа:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=628078
Най-интересното е как двата джипа са по-бързи от е60 м5-цата...
Предполагам ми вярвате, че съм изгледал къде що има тестове на БМВта и това горното противоречи със абсолютно всички данни до момента . Някак си не се връзва изобщо. Не знам каква е била тая писта, ама май тестовете са с цел стимулиране на продажбите на актуалните Мки .
Никога Х5М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта , нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ... или сега някой ще ни припомни че Х6М е 650 коня а 1М 400+ ...
И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .
![]()
![]()
а съм сигурен че дори не си карал и 1 от изброените колита да даваш такива крайни оценки......нали има Youtube пък другото майната му
Аз си казвам , че това което твърдя е на база видяно от други медии ... ти викаш поне си силен да се праиш на остроумен
Ми ти освен медии до друго не си се докосвал така че е крайно нелепо да правиш такива оценки и да спориш с всеки все едно си Джереми Кларксън.Като съвет ти го давам карай малко по-полека със споровете, особено в неща които си нямаш и понятие (не се обиждай,няма човек който да знае всичко)
Разбирам те че си поредния смешник , дето се прай на кьорав че най-малкото карам 6таци от 5 години , тъй че твърдението - не съм се докасвал звучи смешно.
Не се обиждай - просто се овличаш в метафорите

А ако трябва да говори само някой карал всичките Мки - никой от форума не трябва да се обажда и ако приемем че горния линк е само за клипчета за балами - не трябва да се коментира .
Тъй че или напиши нещо по-смислено или спри да спамиш .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M5 - 2012 г.
DrivinGGoD написа:acho.rs написа:Защо си мислиш че 1М купе е по-леко от М3 купе ? М3ката е със същото тегло , но е с по-добра аеродинамика , по-нисък център на тежестта , 80кс отгоре + ДКГ .
Точно 100кг е разликата в теглото по данни на производителяВ полза на 1-цата... Аеродинамиката не знам от къде я взимаш за по-добра, но дори и да е така, разликата е толкова минимална, че надали оказва и 1 десета разлика
acho.rs написа:За Х6М и Е60М5 - нали видя на тая писта колко остри звои има . Освен това според теста и Х5М е по-бързо от М5 .
Виж сектора от пистата между 1ви и 8ми завой... С Х-а там можеш доста по-дълго да стоиш на газта...
Не споря за достоверност, казвам, че не е невъзможно... рядко вярвам напълно на каквито и да било тестове, още повече в днешно време, когато меренето по пистите се превърна в маркетингов трик


Zagy написа:Отнякъде чух, че са спрели 1М именно защото се е оказало по-бързо от Е90 М3...
От начало планираха само 500 бройки щот дефакто колата излезе когато излезе наследника на 1ва серия .. Някой от форума каза че са го върнали в производство заади големия интерес , не знам .
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Re: BMW M5 - 2012 г.
acho.rs написа:quickshare написа:acho.rs написа:quickshare написа:acho.rs написа:GaD написа:http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=628078
Най-интересното е как двата джипа са по-бързи от е60 м5-цата...
Предполагам ми вярвате, че съм изгледал къде що има тестове на БМВта и това горното противоречи със абсолютно всички данни до момента . Някак си не се връзва изобщо. Не знам каква е била тая писта, ама май тестовете са с цел стимулиране на продажбите на актуалните Мки .
Никога Х5М не може да е по-бързо от Е60 М5 , точно на писта , нито пък 1М да е по-бързо от Е92 М3 ... или сега някой ще ни припомни че Х6М е 650 коня а 1М 400+ ...
И Ф10 М5 равно време с М3 ЦРТ - дооообре .
![]()
![]()
а съм сигурен че дори не си карал и 1 от изброените колита да даваш такива крайни оценки......нали има Youtube пък другото майната му
Аз си казвам , че това което твърдя е на база видяно от други медии ... ти викаш поне си силен да се праиш на остроумен
Ми ти освен медии до друго не си се докосвал така че е крайно нелепо да правиш такива оценки и да спориш с всеки все едно си Джереми Кларксън.Като съвет ти го давам карай малко по-полека със споровете, особено в неща които си нямаш и понятие (не се обиждай,няма човек който да знае всичко)
Разбирам те че си поредния смешник , дето се прай на кьорав че най-малкото карам 6таци от 5 години , тъй че твърдението - не съм се докасвал звучи смешно.
Не се обиждай - просто се овличаш в метафорите![]()
А ако трябва да говори само някой карал всичките Мки - никой от форума не трябва да се обажда и ако приемем че горния линк е само за клипчета за балами - не трябва да се коментира .
Тъй че или напиши нещо по-смислено или спри да спамиш .
Това че си карал от 5 години 6-аци какво общо има с горе изброените автомобили г-н РАЗБИРАЧ?Като те гледам колко разбираш та чак във всички теми може да се види твой коментар кандитатствай за работа в някоя медия?!?!
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: BMW M5 - 2012 г.
това, че джипките били по-бързи като погледнах няколко онборд клипа от пистата ми е малко съмнително... Завоите са малка част от трасето и не виждам как тея камиони ще спечелят толкова в 1/4 от трасето, че да са по-бързи в крайна сметка
след 8-ми завой следват основно бързи завои и прави- как тежкия камион с бонус много загуби от двойното и аеродинамика на тухла ще дойде по-бърз от Е60 хич не ми е ясно
Пък и първите завои може да са добре за 4х4, ама хич не ги видях подходящи за камион с 4х4- някое Ламбо или ГТ-Р там ще се възползват, ама не вярвам джипките да успеят... по-скоро става дума за калпав шофьор на Е60-то...
то ми е съмнително и Е60 да е с 3 сек. по-бавно от Е90 на писта от около 3,5км така като я гледам- тея 3 сек. са си едни 100-120м. преднина на финиша


то ми е съмнително и Е60 да е с 3 сек. по-бавно от Е90 на писта от около 3,5км така като я гледам- тея 3 сек. са си едни 100-120м. преднина на финиша

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани