силиконов съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.12.2004

силиконов съединител

Мнение от NND64 » 11 Май 2006, 23:44

Имам следното питане- как се проверява силиконовия съединител, има ли разлика между този за М50 и М52 , какви пари е и как се сменя.Предварително благодаря на тези който ще ми дадат информация. Колата е 320i 24v Vanos 95 г.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 23.08.2005

Мнение от nqkoisi » 12 Май 2006, 9:56

за виското ли става въпрос ако е за него дигаш капака първо гледаш дали има луфт перката после като подадесх гас се чува характерното избучаване ако го няма тва избучаване заминало а на лесно е спираш нчкаде кадето има пепел отдоло подаваш газ и ако се разхварчи пепел под предната ти броня начи бачка ако не небачка поне така мисля аз :) щото моито се вартеше с еднакви обороти постоянно преди да го смена около 150 лв е :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 12 Май 2006, 10:14

Избучаване има когато ти е загрял двигателя до такава температура че да се задейства виското. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 12 Май 2006, 11:35

Гледай си температурата, както и да го караш независимо да ли е градско или извън градско , ако температурата не мърда от срадата , значи всичко е наред!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 25.08.2006

помош

Мнение от deap » 27 Авг 2006, 14:28

Моля ви кажете каде мога да си сменя вискоса

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 27 Авг 2006, 18:22

У дома. Купуваш го и си го сменяваш. Това е нещо, което съссигурност можеш да свършиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 27 Авг 2006, 18:34

Резбата на виското е обратна :idea: Не го забравяйте :!:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 27 Авг 2006, 22:28

и според мен доста трудно се развива ,аз моето опитах с обикновен ключ и не можах ,ще прибягвам до по ефикасни начини тез дни. впрочем колата ми никога не загрява ,макар че виското ми е сдухано.все пак искам да го сменя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 27 Авг 2006, 23:38

Alexi написа:и според мен доста трудно се развива ,аз моето опитах с обикновен ключ и не можах ,

Трябва да е по тънък от обикновенните ;)
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 28 Авг 2006, 0:14

Така като каза Алекси за неговото виско... И аз моето не съм го чувал да фучи, както си му е редът и то при никакви обстоятелства. И въпреки това температурата не мърда от 12 без 1... :?: Това как става?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 28 Авг 2006, 0:58

Хора не се бъзикайте а сменяйте да няма после малеееееее ;) БМВ от каране не се плаши ама от прегряване :evil:
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 28 Авг 2006, 6:59

преди да го сменя и моята отклоняваше стелката много рядко, само градско с климатик в задръствания. Ако не пусках климатика може би никога нямаше да разбера, че е за смяна

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 25.08.2006

как

Мнение от deap » 28 Авг 2006, 14:45

Извиняваите за вапроса но как по тоцно се сменя вискоса за да не ходя в сервис благодаря ви предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 28 Авг 2006, 18:17

Слагаш ключа, с нещо блокираш, доколкото може, ремъка (аз го натискам яко с ръка в най-свободната част) и "на удар" се опитваш да развиеш гайката. Не забравяй, че е с "обратна" резба ;) . Като тръгне, развиваш и постоянно държиш перката, че пада "без да иска".
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 2.08.2006

Мнение от Ахил » 28 Авг 2006, 18:27

Моята перка съм я следил и какво да ви кажа..зацепва са около 5-10 секунди и тва е, после изключва.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook