Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
http://tv7.bg/news/economy/3274852.html
ето го репортажа, в началото има глупости, но към края има кадри от самия завод
бтв, трябва бъдещите собственици да внимават с първите коли бг производство, щото като гледам на тях се учат
големите фирми претопяват тези учебни бройки, но се съмнявам бг бизнесмените да направят такава жертва
с 2 думи - внимание при белите GW
между другото конкретно този волекс, който е от репортажа НЕ Е произведен в българия, китайски е
той е демонстрационен и беше експонат на изложението през пролетта в софия
ето го репортажа, в началото има глупости, но към края има кадри от самия завод
бтв, трябва бъдещите собственици да внимават с първите коли бг производство, щото като гледам на тях се учат
големите фирми претопяват тези учебни бройки, но се съмнявам бг бизнесмените да направят такава жертва
с 2 думи - внимание при белите GW

между другото конкретно този волекс, който е от репортажа НЕ Е произведен в българия, китайски е
той е демонстрационен и беше експонат на изложението през пролетта в софия
No bling at the Ring
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:газта не е заводска, защо се спекулира с това
китайците нямат представа за тази "фабрична иновация"
а ти що се хващаш за думата, а


и колегата дето му е скъпо 2300 за такъв инжекцион да се поинтересува колко струват за 4 цилиндъра този тип системи


~Мишо~ написа:ms, ти верно ли мислиш че правим коли![]()
Коли правят точно румънци, чехи и др., щото марките са си техни, макар и сега под чужда шапка. То по тая логика на времето сме правили москвичите, щото и те се сглобяваха в Ловеч... А пък за работниците (аз съм от тях)... трябва да си много тъп, че да се радваш на кабина, мен ще ме радва висока заплата
, а не луксозна служебна кола.
ама тука масова се разписват хейтърите

Румънци и чехи правили коли щото марките са техни- по-голяма смешка не бях чувал скоро


Дачия и Шкода просто нямаше да има ако не ги бяха купили големите- толкова е просто... Ако навремето нашите управници не бяха толкова тъпи и алчни тук щеше вече да има поне 3 завода за коли и да продаваме на румънците вместо да им купуваме кошниците...
А ти като прозт работник разбира се искаш повече пари- то и аз искам, нормално... само дето целта на шефа е да ти даде добри условия за да работиш по-добре и съответно да му изкарваш повече кинти- повече кинти за шефа може и да доведат до повече кинти за теб... и когато работата ти включва да минеш 100-150 км. в града с колата тогава ще ти е по-добре да имаш серво и климатик, тоест ще се натоварваш по-малко, ще ти е по-комфортно и ще псуваш шефа по-малко- ще можеш да изкараш повече пари и може и да те огрее някой бонус или повишение...
ПС: откога серво, ел. стъкла, стерео и климатик са лукс

ПС2: е вие колко хора очаквате да има в момента- още завода не е 100% готов, едва са почнали пробното сглобяване на няколко бройки... за момента 100-на калпака, после повече- нека да го открият официално и да почнат производството...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
audi_bulgarian написа:Това, което разбрах е:
За Волекс:
Волекс - 15990 лв
Цвят - 390 лв. ( белият е free )
Спортна решетка - 190 лв.
Каско + ГО + Аларма - 1250 лв.
ГИ - 2300 лв.
Тотал: 20120 лв.![]()
п.с.И задължително 4 зимни гуми, че винаги идвали с летни
Горкичкия ти , досега си мислел че колата от завода излиза с 2 комплекта гуми и Каското и ГО са ти включение в цената

ГИ - 2300 - ако знаеше какво се има впредвид нямаше да ти се виждат много .
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:BadAngel написа:газта не е заводска, защо се спекулира с това
китайците нямат представа за тази "фабрична иновация"
а ти що се хващаш за думата, атрябва ли подробно да обясня, че под "заводски ГИ" трябва да се разбира инжекцион с течна фаза при монтажа на който се запазва гаранцията на автомобила
явно е нужно щом не се сещате сами, а го говорихме няколко пъти назад в темата...
и колегата дето му е скъпо 2300 за такъв инжекцион да се поинтересува колко струват за 4 цилиндъра този тип системикато се сетя, че само 1 дюза струваше около 100€ без ДДС не ми се мисли колко струва цялата система
~Мишо~ написа:ms, ти верно ли мислиш че правим коли![]()
Коли правят точно румънци, чехи и др., щото марките са си техни, макар и сега под чужда шапка. То по тая логика на времето сме правили москвичите, щото и те се сглобяваха в Ловеч... А пък за работниците (аз съм от тях)... трябва да си много тъп, че да се радваш на кабина, мен ще ме радва висока заплата
, а не луксозна служебна кола.
ама тука масова се разписват хейтърите![]()
Румънци и чехи правили коли щото марките са техни- по-голяма смешка не бях чувал скоросамо се чудя дали умишлено се правиш на тъп като галош или не
![]()
Дачия и Шкода просто нямаше да има ако не ги бяха купили големите- толкова е просто... Ако навремето нашите управници не бяха толкова тъпи и алчни тук щеше вече да има поне 3 завода за коли и да продаваме на румънците вместо да им купуваме кошниците...
А ти като прозт работник разбира се искаш повече пари- то и аз искам, нормално... само дето целта на шефа е да ти даде добри условия за да работиш по-добре и съответно да му изкарваш повече кинти- повече кинти за шефа може и да доведат до повече кинти за теб... и когато работата ти включва да минеш 100-150 км. в града с колата тогава ще ти е по-добре да имаш серво и климатик, тоест ще се натоварваш по-малко, ще ти е по-комфортно и ще псуваш шефа по-малко- ще можеш да изкараш повече пари и може и да те огрее някой бонус или повишение...
ПС: откога серво, ел. стъкла, стерео и климатик са луксза служебна да няма ел. стъкла и огледала- може, да има едно просто радио без МР3-ки и т.н.- достатъчно е, че може и без радиото, да няма ляти джанти- много важно, но серво и климатик са си нужни...
ПС2: е вие колко хора очаквате да има в момента- още завода не е 100% готов, едва са почнали пробното сглобяване на няколко бройки... за момента 100-на калпака, после повече- нека да го открият официално и да почнат производството...
Истинският шеф,а и добрият работник го интересува колко работа ще свършиш,а като ти свърши работният ден си карай някое е46 м3 с ляв волан


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
exotique написа:ms написа:BadAngel написа:газта не е заводска, защо се спекулира с това
китайците нямат представа за тази "фабрична иновация"
а ти що се хващаш за думата, атрябва ли подробно да обясня, че под "заводски ГИ" трябва да се разбира инжекцион с течна фаза при монтажа на който се запазва гаранцията на автомобила
явно е нужно щом не се сещате сами, а го говорихме няколко пъти назад в темата...
и колегата дето му е скъпо 2300 за такъв инжекцион да се поинтересува колко струват за 4 цилиндъра този тип системикато се сетя, че само 1 дюза струваше около 100€ без ДДС не ми се мисли колко струва цялата система
~Мишо~ написа:ms, ти верно ли мислиш че правим коли![]()
Коли правят точно румънци, чехи и др., щото марките са си техни, макар и сега под чужда шапка. То по тая логика на времето сме правили москвичите, щото и те се сглобяваха в Ловеч... А пък за работниците (аз съм от тях)... трябва да си много тъп, че да се радваш на кабина, мен ще ме радва висока заплата
, а не луксозна служебна кола.
ама тука масова се разписват хейтърите![]()
Румънци и чехи правили коли щото марките са техни- по-голяма смешка не бях чувал скоросамо се чудя дали умишлено се правиш на тъп като галош или не
![]()
Дачия и Шкода просто нямаше да има ако не ги бяха купили големите- толкова е просто... Ако навремето нашите управници не бяха толкова тъпи и алчни тук щеше вече да има поне 3 завода за коли и да продаваме на румънците вместо да им купуваме кошниците...
А ти като прозт работник разбира се искаш повече пари- то и аз искам, нормално... само дето целта на шефа е да ти даде добри условия за да работиш по-добре и съответно да му изкарваш повече кинти- повече кинти за шефа може и да доведат до повече кинти за теб... и когато работата ти включва да минеш 100-150 км. в града с колата тогава ще ти е по-добре да имаш серво и климатик, тоест ще се натоварваш по-малко, ще ти е по-комфортно и ще псуваш шефа по-малко- ще можеш да изкараш повече пари и може и да те огрее някой бонус или повишение...
ПС: откога серво, ел. стъкла, стерео и климатик са луксза служебна да няма ел. стъкла и огледала- може, да има едно просто радио без МР3-ки и т.н.- достатъчно е, че може и без радиото, да няма ляти джанти- много важно, но серво и климатик са си нужни...
ПС2: е вие колко хора очаквате да има в момента- още завода не е 100% готов, едва са почнали пробното сглобяване на няколко бройки... за момента 100-на калпака, после повече- нека да го открият официално и да почнат производството...
Истинският шеф,а и добрият работник го интересува колко работа ще свършиш,а като ти свърши работният ден си карай някое е46 м3 с ляв волани си свиркай,голям праз че цел ден си въртел служебната евтинджаска
Аз доколкото знам целия форум мечтае за М3 с ляв волан

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:Румънци и чехи правили коли щото марките са техни- по-голяма смешка не бях чувал скоросамо се чудя дали умишлено се правиш на тъп като галош или не
![]()
Дачия и Шкода просто нямаше да има ако не ги бяха купили големите- толкова е просто... Ако навремето нашите управници не бяха толкова тъпи и алчни тук щеше вече да има поне 3 завода за коли и да продаваме на румънците вместо да им купуваме кошниците...
за чехите не знам, но при румънците положението не е такова, каквото е при нас
те не просто имат завод, за асемблиране
те имат целия процес - инженеринг, дизайн, производство, спедиция, всичко по дачията е РУМЪНСКО
всяка тенекия е правена в румъния, от румънски под доставчик, с румънски материал и т.н.
при нас, всичко идва от китай в контейнери, ние само завиваме с винтоверта болтовете и така.. ползват ни просто като страна от европейския съюз, за да могат да увеличат конкурентноспособността си на европейските пазари
рено инвестираха повече от 1 милиард в дачия, за да дойде до тук, като дачия е подкрепена не само от рено, а и от самото правителство, президента на румъния кара дъстър, в знак на наородолюбие, кажи ми кога ще докарат до тук нещата грейт уол?
ние просто завиваме болтове, този завод нито ще даде бъдеще на дизайнери и инженери, нито на поддоставчици, нито на спедитори
да не говорим, че по това, което видях по тв, завода е едно хале с поточна линия, в момента, в който китайците решат, че не им е изгодно могат да си вдигнат всичко и да го замъкнат в динг-донг..
No bling at the Ring
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Явно Г. Ганчев плаща добре на форумни активисти да величаят нещо,което дори като експонат не са докоснали и евентуални заинтересовани така масово.
Производство на автомобили казват някой--незнаех че сглобяването е производство. Аз не знам нито един наш металургичен комбинат да е зает с изработката на качествени суровини за двигателите на тея аФтомобили,незнам Монтански акумулатори да се полагат фабрично на тези чайна продукти,незнам нито един от електровакуумните ни заводи да е живнал с поръчки за светлинните системи на тези колици,незнам тапицерски и кожарски фирми и предприятия да са ангажирани с нещо по тея МеПеСе-та--ето тази машина като заработи,цялата промишленост като участва,тогава ми плямпайте за производство. Ще ми идвали контейнери и наши специалисти ръйш ли щели да сглобяват квото има в тях по образец и заготовки .Тва Лего ли е???
Те и ИКЕА са в БГ вече бе пичуи,ама като си ги сголбявам сам у нас тва прави ли ме вече квалифициран мебелист и развива ли мe6елното производство у нас. А??? НЕ,ами не ми.
Айде джингъл белс,догодина до амина ще ги видим тея уникални творения.
Патриотизмът е хубаво нещо,когато не граничи с фанатизма.

Производство на автомобили казват някой--незнаех че сглобяването е производство. Аз не знам нито един наш металургичен комбинат да е зает с изработката на качествени суровини за двигателите на тея аФтомобили,незнам Монтански акумулатори да се полагат фабрично на тези чайна продукти,незнам нито един от електровакуумните ни заводи да е живнал с поръчки за светлинните системи на тези колици,незнам тапицерски и кожарски фирми и предприятия да са ангажирани с нещо по тея МеПеСе-та--ето тази машина като заработи,цялата промишленост като участва,тогава ми плямпайте за производство. Ще ми идвали контейнери и наши специалисти ръйш ли щели да сглобяват квото има в тях по образец и заготовки .Тва Лего ли е???
Те и ИКЕА са в БГ вече бе пичуи,ама като си ги сголбявам сам у нас тва прави ли ме вече квалифициран мебелист и развива ли мe6елното производство у нас. А??? НЕ,ами не ми.
Айде джингъл белс,догодина до амина ще ги видим тея уникални творения.
Патриотизмът е хубаво нещо,когато не граничи с фанатизма.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:... ти като прозт работник разбира се искаш повече пари- то и аз искам, нормално... само дето целта на шефа е да ти даде добри условия за да работиш по-добре и съответно да му изкарваш повече кинти- повече кинти за шефа може и да доведат до повече кинти за теб...
А е пич, мениджмънта съм го учил в университета когато ти си нямал и хабер от тия неща, някак не ти отива да ми обясняваш за мотивиране на персонала.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
jordanpar написа:Явно Г. Ганчев плаща добре на форумни активисти да величаят нещо,което дори като експонат не са докоснали и евентуални заинтересовани така масово.![]()
Производство на автомобили казват някой--незнаех че сглобяването е производство. Аз не знам нито един наш металургичен комбинат да е зает с изработката на качествени суровини за двигателите на тея аФтомобили,незнам Монтански акумулатори да се полагат фабрично на тези чайна продукти,незнам нито един от електровакуумните ни заводи да е живнал с поръчки за светлинните системи на тези колици,незнам тапицерски и кожарски фирми и предприятия да са ангажирани с нещо по тея МеПеСе-та--ето тази машина като заработи,цялата промишленост като участва,тогава ми плямпайте за производство. Ще ми идвали контейнери и наши специалисти ръйш ли щели да сглобяват квото има в тях по образец и заготовки .Тва Лего ли е???
Те и ИКЕА са в БГ вече бе пичуи,ама като си ги сголбявам сам у нас тва прави ли ме вече квалифициран мебелист и развива ли мe6елното производство у нас. А??? НЕ,ами не ми.
Айде джингъл белс,догодина до амина ще ги видим тея уникални творения.
Патриотизмът е хубаво нещо,когато не граничи с фанатизма.
Е това е само началото. Не може всичко да стане изведнъж, още повече, че такова производство в България досега не е имало? Разбира се че първо ще почнат с асемблиране, а в последствтие, ако потръгне работата, ще се търсят и регионални под-доставчици. Даже и в горният репортаж казаха, че това е едва първа фаза на завода - склад и линия за асемблиране.
А завода осигурява работа на не малко хора в един район, който не е точно от най-проспериращите и това хич не е малко.
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Такова производство не е имало ?????Младеж кой набор си бе? Абе по икономическа география не ви ли учиха на нещо бе?
БулгарРено,Мадара,Ровър,Форд,Динама и стартери,Електрокари,Заводите Светлина,Текстилни предприятия,Заводи за металорежещи машини,Кабели,полупроводници и проводници...........не се сещам за всичко което го имаше и можеше да върши работа за един затворен цикъл на едно истинско производство на автомобили.
Абе само имената които стоят зад дадени проекти трябва да ви алармират от какво естество са всъщност и каква е целта им.
Тоя толкова изкривено наречен завод за производство на автомобили е един автомобилен мол и нищо повече
Мъка,мъкаааааа.
БулгарРено,Мадара,Ровър,Форд,Динама и стартери,Електрокари,Заводите Светлина,Текстилни предприятия,Заводи за металорежещи машини,Кабели,полупроводници и проводници...........не се сещам за всичко което го имаше и можеше да върши работа за един затворен цикъл на едно истинско производство на автомобили.
Абе само имената които стоят зад дадени проекти трябва да ви алармират от какво естество са всъщност и каква е целта им.
Тоя толкова изкривено наречен завод за производство на автомобили е един автомобилен мол и нищо повече
Мъка,мъкаааааа.
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Е това, че преди 20 години са се произвеждали автобуси в Шумен, по-никакъв начин не помага за производството на сегашните автомобили - нито са се запазили специалисти, нито пък има производство на авточасти, а дори и да има останали, то те няма да се подходящи за тези автомобили. А от тия повечето заводи които цитираш са останали само празни халета.
В момента има няколко фирми, които произвеждат компоненти за различни автопроизводители, не съм ги учил по география, а ги знам, защото се интересувам от темата, но дори и тях не можеш ей така да ги хванеш да се ангажират за един завод, който все още не произвежда автомобили. Всички тези фирми си имат поръчки и достатъчно работа, за да нямат време да се размотават+ че производството дори на едно копче не става за два дена със щракане на пръсти..
В момента има няколко фирми, които произвеждат компоненти за различни автопроизводители, не съм ги учил по география, а ги знам, защото се интересувам от темата, но дори и тях не можеш ей така да ги хванеш да се ангажират за един завод, който все още не произвежда автомобили. Всички тези фирми си имат поръчки и достатъчно работа, за да нямат време да се размотават+ че производството дори на едно копче не става за два дена със щракане на пръсти..
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:ms написа:... Ако навремето нашите управници не бяха толкова тъпи и алчни тук щеше вече да има поне 3 завода за коли и да продаваме на румънците вместо да им купуваме кошниците...
.... дачия е подкрепена не само от рено, а и от самото правителство, президента на румъния кара дъстър, в знак на наородолюбие, кажи ми кога ще докарат до тук нещата грейт уол?..
е аз к'во друго съм написал горе- баш това съм написал, ама без 10 реда подробности... румънците подкрепиха всякак развитието на Дачия и живнаха, а и ще вървят напред... пък и реално подкрепата е от две държави и много пари, не е инвестиция на няк'ва компания...
Но си прав разбира се- тук ще сглобяваме поне за начало... и нормално- тук никога не е имало производство на автомобили, тоест няма ги специалистите и традициите за да произвеждаме нещо от нулата... или поне 50-60% да произвеждаме тук... румънците не са спирали Дачиите, чехите си правиха шкодилаците и е логично те и сега да ПРОИЗВЕЖДАТ, а ние ще сглобяваме поне за начало... ако нещата потръгнат ще се почне и производство на части и детайли за колите- никой няма полза да произвежда на майната си и да носи до тук- и без друго заплатите в Китай били колкото тук според няк'ви данни, къде им е ползата

~Мишо~ написа:А е пич, мениджмънта съм го учил в университета когато ти си нямал и хабер от тия неща, някак не ти отива да ми обясняваш за мотивиране на персонала.
сериозно ли ходи да учиш вишу за да разбереш как да мотивираш персонала- щях да те открехна на маса докато си пием уискито

ПС: За пореден път ще го кажа- дано тръгне производството и да се окажат здрави колкото румънските кочини... Аз против да правим коли (дори и само да сглобяваме) нямам стига да са читави и на добра цена... За разлика от хейтърите тук при нужда от нова кола винаги бих взел (при равни условия) произведена тук, а не румънска, чешка, немска или к'вато и да е друга кола...
ПС2: и да добавя за пореден път- молете се на който решите да НЕ върнат акциза при внос на коли и да ограничат годините, че тогава предвиждам масови самоубийства на хора дето няма да могат да си внесат поредното Е30/36/46 и ще трябва да карат китайско-ловешки аФтомобил

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:Но си прав разбира се- тук ще сглобяваме поне за начало... и нормално- тук никога не е имало производство на автомобили, тоест няма ги специалистите и традициите за да произвеждаме нещо от нулата... или поне 50-60% да произвеждаме тук... румънците не са спирали Дачиите, чехите си правиха шкодилаците и е логично те и сега да ПРОИЗВЕЖДАТ, а ние ще сглобяваме поне за начало... ако нещата потръгнат ще се почне и производство на части и детайли за колите- никой няма полза да произвежда на майната си и да носи до тук- и без друго заплатите в Китай били колкото тук според няк'ви данни, къде им е ползата![]()
ползата им е, че стоката им има европейски произход
това означава, че няма митнически сборове (който са 10% за българия, но при други държави са повече)
олеснена спедиция и доста други неща
в българия.. особено в ловеч, труда е доста евтин, като за европейска държава,
а и понеже няма друго производство, за нас този завод е светая светих
китайците няма да направят нищо повече от завод за асемблиране тук и евентуално да му увеличат мощността,
в момента капацитета е 50 000 коли на година при работа на две смени, без нови инвестиции може да се увеличи на 75 000 коли, като се работи на три смени
като цяло колите им са изкопирани от други модели, дори и да се превърнем в най-доверения им сателит, най-много да ни донесат шублери да мерим дачиите и да правим проекти как да ги копираме, това до къде ще доведе?

просто фирмата не предразполага към креативност в което и да е отношение
No bling at the Ring
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Бад Ангеле,каква креативност,половин София и целия Бизнес Парк работят като изнесени услуги-(дразни ме английската дума
)и колкото и тъпо да е положението,икономическите колонизатори не са виновни..

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Наистина и аз се чудя защо направо не започнат цялото произвидство на Грейт Уол в България ? Ами то е толкова лесно . Страна като България с огромни традиции и опит в автомобилостроенето , защо да не започне цляостия процес по производство ... Ааа ама не само производство , според мен би трябвало направо да си проектираме двигателите ...
Но не , защо да отиват печалбата в някой друг - най-хубаво ние да си имаме марка и да си прави всичко сами , нали - толкова е просто .
А дали ние ще разучаваме дачии - по принцип хората се учат от големите , не от някакви допотопни кенефи , с техника от преди 20 години
Но не , защо да отиват печалбата в някой друг - най-хубаво ние да си имаме марка и да си прави всичко сами , нали - толкова е просто .
А дали ние ще разучаваме дачии - по принцип хората се учат от големите , не от някакви допотопни кенефи , с техника от преди 20 години

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани