Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
S-klass на газ и клекнала като чавдар е по-изгодно! що се хабите? 

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
acho.rs написа:steeN написа:газов инжекцион може да си сложиш на всяка кола, ако те влече. не разбирам каква е връзката. да не говорим, че след 5 години тая кола (или коя да е друга от този подобен клас) ако има повече от 20% остатъчна стойност трябва да вдигнеш банкет, така че въобще за какво си говорим за след 5 години
Я кажи как ще си сложиш ГИ на нова кола![]()
да съм препоръчвал покупка на нова кола някъде

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Сигурно по този начин са били плюти преди 35-40 години първите японски автомобили
. Само че сега нещата се развиват по-динамично, технологийте са много по-напред и на бай китаец ще му е много по-лесно и бързо да постигне пазарен успех. Далеч не съм любител на китайските коли, но няма и как да съм им противник, при положение, че нямам никакъв опит с тях, та дайте им шанс на хората, да пробват поне. А то времето ще покаже. Мисля си че нормалния европеец ще приеме спокойно китайчетата, ако е убеден, че са достатъчно сигурни при краш тест и надеждни в експлоатация, при това и на изгодна цена. Незнам защо, ама съм убеден, че това ще стане, и то по-бързо отколкото предполагаме. В началото на 90-те и хюндай ги оплюваха наред, а не мисля, че сега не са на по-лошо ниво от който и да е автомобил в ценовия си сегмент. Та с две думи ни чакат изненади мисля. Весели празници на всички
.


Последна промяна michev на 27 Дек 2011, 0:11, променена общо 1 път
only rear wheel drive
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
michev написа:Сигурно по този начин са били плюти преди 35-40 години първите японски автомобили. Само че сега нещата се развиват по-динамично, технологийте са много по-напред и на бай китаец ще му е много по-лесно и бързо да постигне пазарен успех. Далеч не съм любител на китайските коли, но няма и как да съм им противник, при положение, че нямам никакъв опит с тях, та дайте им шанс на хората, да пробват поне. А то времето ще покаже. Мисля си че нормалния европеец ще приеме спокойно китайчетата, ако е убеден, че са достатъчно сигурни при краш тест и надеждни в експлоатация, при това и на изгодна цена. Незнам защо, ама съм убеден, че това ще стане, и то по-бързо отколкото предполагаме. В началото на 90-те и хюндай ги оплюваха наред, а не мисля, че сега са на по-лошо ниво от който и да е автомобил в ценовия си сегмент. Та с две думи ни чакат изненади мисля. Весели празници на всички
.
Аз не бих си купил китайска кола-най-малкото за да НЕ подпомагам китайската икономика...Китайчето е в пъти по-евтино като цена за производство,а продажната цена далече не е в пъти по-ниска...По-добре румънска дачия или унгарски форд...Ако случйно съществува завода в Ловеч след 5 години-бих се замислил евентуално,но далече съм от всякаква мисъл за покупка на подобна кола.За да ме убедят-трябва непрекъснато да правят контролирани краш-тестове за широката публика-не само на клипове-ами на живо,за да убедят хората в безопаснотта им.Аз ако имам намерение да купувам евтина служебна кола на работниците ми -бих взел Дачия без серво,от колкото Китайче,което не е гаранция дали ще запази живота на инвестициите ми (работниците).
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Щот пък Румънците в завода на Дачия взимат по 2000 евро заплата
И сигурно тотално си отрекъл китайската техника - като Сони , Филипс , Панасоник , АМД , Интел , Гудиър , Континентал ?
Дали ще ти опази живота на работниците - достатъчно компетенти хора провеждат краш тестове , след като има разрешение да се продава , занчи е покрило критериите .
А ако мислеше толкова за рабониците няма да купуваш тотален кенеф тип Логан/Сандеро без хидравлика и климатик , ами щеше да гледаш Волво .

И сигурно тотално си отрекъл китайската техника - като Сони , Филипс , Панасоник , АМД , Интел , Гудиър , Континентал ?
Дали ще ти опази живота на работниците - достатъчно компетенти хора провеждат краш тестове , след като има разрешение да се продава , занчи е покрило критериите .
А ако мислеше толкова за рабониците няма да купуваш тотален кенеф тип Логан/Сандеро без хидравлика и климатик , ами щеше да гледаш Волво .
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
exotique написа:Аз не бих си купил китайска кола-най-малкото за да НЕ подпомагам китайската икономика...Китайчето е в пъти по-евтино като цена за производство,а продажната цена далече не е в пъти по-ниска...По-добре румънска дачия или унгарски форд...Ако случйно съществува завода в Ловеч след 5 години-бих се замислил евентуално,но далече съм от всякаква мисъл за покупка на подобна кола.За да ме убедят-трябва непрекъснато да правят контролирани краш-тестове за широката публика-не само на клипове-ами на живо,за да убедят хората в безопаснотта им.Аз ако имам намерение да купувам евтина служебна кола на работниците ми -бих взел Дачия без серво,от колкото Китайче,което не е гаранция дали ще запази живота на инвестициите ми (работниците).
позволено е не пращиш от акъл (то и аз не съм от умните), ама ти слезе в категорията на простите...
Ще подпомагаш викаш китайската икономика- ние собствено производство на коли да имаме


Продажната цена е според пазара и няма много общо с производствената цена- това не е сложно да се сетиш и сам, но май се затрудняваш... колата едва ли струва повече от 10 бона, но тук пазара позволява да е 15-16 бона...
по-добре било Дачия или Форд- щом казваш, че е по-добре да платиш заплати на мамалигарите вместо да платиш на българин добре, явно аз съм прост да си мисля, че е от полза част от парите да остават в БГ...
искал краш тестове- то и аз искам да видя... нали се сещаш, че тея коли за да се продават в БГ трябва да отговарят на европейски изисквания и там 100% е упоменато колко трябва да е здрава колата- или и това не се сещаш


Вземи дачия без серво на работниците си- тъкмо с основание ще те псуват, че си тъп като галош и с кеф ще трошат кочината само за да седи в сервиза и да не я карат...
и като избираш за работника най-куцата кола без елементарни удобства не ми се мисли кое наричаш "инвестиция в работника"

интересно само аз ли тук харесах колите като цяло


- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms написа:..., заводски ГИ ...
Питах, и се оказа, че ГИ за Волекс се предлага на скромната цена от 2300 лв



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Холандски газов инжекцион течна фаза
- audi_bulgarian
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 5.07.2011
- Кара: AUDI TT 1.8T + Smart ForTwo 0.7
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Това, което разбрах е:
За Волекс:
Волекс - 15990 лв
Цвят - 390 лв. ( белият е free )
Спортна решетка - 190 лв.
Каско + ГО + Аларма - 1250 лв.
ГИ - 2300 лв.
Тотал: 20120 лв.
п.с.И задължително 4 зимни гуми, че винаги идвали с летни
За Волекс:
Волекс - 15990 лв
Цвят - 390 лв. ( белият е free )
Спортна решетка - 190 лв.
Каско + ГО + Аларма - 1250 лв.
ГИ - 2300 лв.
Тотал: 20120 лв.

п.с.И задължително 4 зимни гуми, че винаги идвали с летни


Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
audi_bulgarian написа:ms написа:..., заводски ГИ ...
Питах, и се оказа, че ГИ за Волекс се предлага на скромната цена от 2300 лв, но за сметка на това пък бил някаква страшна иновация
газта не е заводска, защо се спекулира с това
китайците нямат представа за тази "фабрична иновация"
No bling at the Ring
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ms, ти верно ли мислиш че правим коли
Коли правят точно румънци, чехи и др., щото марките са си техни, макар и сега под чужда шапка. То по тая логика на времето сме правили москвичите, щото и те се сглобяваха в Ловеч... А пък за работниците (аз съм от тях)... трябва да си много тъп, че да се радваш на кабина, мен ще ме радва висока заплата
, а не луксозна служебна кола.



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
~Мишо~ написа:ms, ти верно ли мислиш че правим коли![]()
Коли правят точно румънци, чехи и др., щото марките са си техни, макар и сега под чужда шапка. То по тая логика на времето сме правили москвичите, щото и те се сглобяваха в Ловеч... А пък за работниците (аз съм от тях)... трябва да си много тъп, че да се радваш на кабина, мен ще ме радва висока заплата
, а не луксозна служебна кола.
а какво е положението с работниците, по тв казаха, че около 100 човека работят в завода
което за мен е крайно недостатъчно за производствения процес
бил съм в автомобилен завод в англия и там 100 човека беше персонала, който местеше колите по паркинга само
No bling at the Ring
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Нямам никаква идея колко хора работят, но ако са 100 човека... то за какво говорим изобщо, има дискотеки с повече персонал...



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
~Мишо~ написа:Нямам никаква идея колко хора работят, но ако са 100 човека... то за какво говорим изобщо, има дискотеки с повече персонал...![]()
това е което съобщиха по ТВ7 в интервюто с длъжностно лице от литекс моторс
на кадрите завода изглеждаше видимо празен, за това се очудих
No bling at the Ring
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
а се обявяваше,че ще има хиляди заети там
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани