e36 компакт с мотор м50б25

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: София
Кара: e70 40d

e36 компакт с мотор м50б25

Мнение от Harry^racinG » 23 Дек 2011, 10:46

Предварително се извинявам ако има подобна тема ,но се постарах да потърся и не намерих.

Та имам няколко въпроса свързани с тази конверсия ,тъй като купих така колата и някой неща не са ми ясни.

1во и основно :) : Мотора ми опира в стабилизиращата щанга ,когато се загледах тампона които е под изпускатела беше около 1см по ниско.. предполагам че е оригиналния от ИС.. та взех от 25ца и сега 2та странични тампона изглеждат да са на едно ниво. Когато колата е във въздуха щангата направо си е опряла в картера,когато я пусна на земята има разстояние според мен около 5мм .. Колата е с валове и когато се "заиграе" мотора на място притраква в щангата.. Това хич не ми харесва ,защото предполагам скоро ще имам спукан картер (най-малкото ..).. Та тва е първия проблем

2ро : Какво се случва с ланда сондата на тая кола ? Когато я взех я закачих и ми дава грешка ланда сонда.. това хубаво,ще я смена .. на нали в оригинален вариант върват 2те тръби на 25цата ? Сега естествено е една .. Каква генерация е подходяща за тая кола ? И ако остава сондата кадето си е ,а именно точно кадето почва 1 тръба ,дали ще работи адекватно и дали няма да изгори пак ?

3то : Колата явно е с всичко ИСково на зад от мотора.. което ще рече скорости кардани и тн.. Този вариант ок ли е ? Дали ще издържат на ежедневно каране и ако не .. какви са вариантите ми ? Как стой въпроса с диференциалните.. Какви са вариантите за шпер ?

Има ли нещо друго специфично за което трябва да се огледам ? Благодаря предварително на всеки отзовал се ,тъй като проблемите са специфични и не мога да ги разреша без малко помощ :)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: e36 компакт с мотор м50б25

Мнение от vld » 23 Дек 2011, 11:11

Определено не е добре колега, генерация или от 28 или от 25.
Съединитела ако и ит ИС-а също ще замине бързо, вариантите за шпер са няколко голямо прасе от Е324тд то е с предавателно число 3.25, или от 323ти компакт.
Там понеже ще има ралика в големината на дифовете ще се наложи и смяна на полуоски карета и тн.
Според мен за да стане като хората я закарай или при Явор или при някой от другите хора които са наредили десетки да не кажа по голяма цифра трансплантирани мотора, да ти кажат кое не и е в час.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София

Re: e36 компакт с мотор м50б25

Мнение от bmw28 » 23 Дек 2011, 11:15

Трябва да смениш стабилизиращата щанга с такава от 6 цилиндрова 36ца. Точно по-дълбока е там където ти упира мотора.
Сондата ще си мери там където започва една тръба. Въпроса е, че ти трябва или с по-голямо Ф генерация или 2-ната от E34 става с малко преправяне...и последно гърне да си търсиш някакво малко с 2 входа.
Аз съм с Compact със M50B20 и взех генерация от E39 и от последното гърне почти до ламбда сондата стана перфектно без преправяне :mhihi:
С кардана или скоростите няма да имаш проблем, може би дифчето няма да издържи на 2.5 мотор. Вариантите за шпер са голямо прасе от E30 или малко от e34, демек средно. Трябват ти и полуоските. И отзад трябва да си с дискове...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: София
Кара: e70 40d

Re: e36 компакт с мотор м50б25

Мнение от Harry^racinG » 23 Дек 2011, 11:27

bmw28 написа:Трябва да смениш стабилизиращата щанга с такава от 6 цилиндрова 36ца. Точно по-дълбока е там където ти упира мотора.
Сондата ще си мери там където започва една тръба. Въпроса е, че ти трябва или с по-голямо Ф генерация или 2-ната от E34 става с малко преправяне...и последно гърне да си търсиш някакво малко с 2 входа.
Аз съм с Compact със M50B20 и взех генерация от E39 и от последното гърне почти до ламбда сондата стана перфектно без преправяне :mhihi:
С кардана или скоростите няма да имаш проблем, може би дифчето няма да издържи на 2.5 мотор. Вариантите за шпер са голямо прасе от E30 или малко от e34, демек средно. Трябват ти и полуоските. И отзад трябва да си с дискове...


Благодаря ти!
Започвам да търся щанга от 6 цилиндрова .. Трябва ли някакво препраряване нещо или слагам просто и тва е ?

Генерацията е на 55 .. според мен е малко тва ама еба ли му майката ..

На зад за сега оставям така щом мислиш ,че ще издържи .. тя беше колата като я гледах с шпер.. ама като я купих изчезна някаде тоя шпер ама кво да правиш .. шменти капели яко .. как и да е.. благодаря ти за мнението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София

Re: e36 компакт с мотор м50б25

Мнение от bmw28 » 23 Дек 2011, 17:35

Еми да само си купуваш щанга за къса биалетка и я слагаш. Елементарно е. Вземи си възможно най-дебелата, разбира се. 25,5мм мисля беше.
Сток M50B20 е с Ф60...демек твоята е ОК за М42/4 :mhihi:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook