BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Модератор: bum_bum
63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
.... важна е платформата !!!
Спряхме се на S54B32 + Rotrex C38-91
В момента се работи върху swap-a на мотора и се събират дребните липси по периферията. За сега всичко върви добре дано и за вбъдеще нещата са така лесни, взе да ми харесва марката BMW
Проекта можете да следите тук или на:
http://facebook.upg.bg
http://upg.bg/bg/proekti/











Спряхме се на S54B32 + Rotrex C38-91

В момента се работи върху swap-a на мотора и се събират дребните липси по периферията. За сега всичко върви добре дано и за вбъдеще нещата са така лесни, взе да ми харесва марката BMW

Проекта можете да следите тук или на:
http://facebook.upg.bg
http://upg.bg/bg/proekti/











1,79/190/11,52
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Проекта ще бъде интересен но няма ли да е по-добре модовете да я преместят в подфорум 'Проекти"
Успех!
Успех!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Хаха... така ли го решихте S54то... добре изглежда като идея, дай боже всекиму такъв TDS
Карантията ще се пипа ли заради компресора? И не би ли трябвало компресора да е C38-81, нещо не намирам 91 в сайта им, а този го дават за Е46 М3
Цял кит ли ще ползвате или само компресора и тук ще правите колектори и т.н.?
Лека и успешна работа

Карантията ще се пипа ли заради компресора? И не би ли трябвало компресора да е C38-81, нещо не намирам 91 в сайта им, а този го дават за Е46 М3

Цял кит ли ще ползвате или само компресора и тук ще правите колектори и т.н.?
Лека и успешна работа

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
За сега целта е колата да се подкара Н/А и след като се изгладят всички дребни детайли ще се премине към ротрекс-а. Мотора ще бъде сглобен за конверсията с:
ZRP Rods
Custom Pistons
ProEFI Standalone ECU
BOSCH 044 Fuel Pump
OS Giken R Type Triple Disk Clutch BMW M3 S54, 184mm
Custom Water to Air Intercooler with custom intake
Работиме по колата така че ще ъбдейтвам темата редовно
http://www.rotrex.com/Home/Technology/New_Releases.aspx
ZRP Rods
Custom Pistons
ProEFI Standalone ECU
BOSCH 044 Fuel Pump
OS Giken R Type Triple Disk Clutch BMW M3 S54, 184mm
Custom Water to Air Intercooler with custom intake
Работиме по колата така че ще ъбдейтвам темата редовно

http://www.rotrex.com/Home/Technology/New_Releases.aspx
After an extended period of meticulous development Rotrex can now offer our clients the granddaddy of the C38 range: The C38-91.
December 2010
Targeted specifically at those clients that want to enjoy the refinement and sheer acceleration of a Rotrex application but need that extra grunt and sheer power, the C38-91 features the best efficiency of the C38 range and flows 11% more than the C38-81.
Even at the very upper end of the power band, at a verified flow rate of 0.63 kg/s where no Rotrex has ever gone before, the measured efficiency of the Rotrex C38-91 is 65%, making sure your high power application will not unduly load your engine with thermal strain.
The C38-91, which shares the same basic drive dimensions and features a compressor housing only 8 mm longer (axial dimension) than that of the other members of the C38 family, serves up a peak (isentropic) efficiency above 75% and has a wide high efficiency island, guaranteeing forceful acceleration all through the engine rev range, as well as great gas mileage when you are not 'on the throttle'.
1,79/190/11,52
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?
А буталата защо ще сменяте?
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
bum_bum написа:Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?
Ние ще изработим кулера и интейк-а. За буталата, еми имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс

1,79/190/11,52
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:...и имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс
Едно време се говореше че "скромността краси човека"...но за автомобилите май не важи поговорката

е21 345 0-402м 12.18


- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:After an extended period of meticulous development Rotrex can now offer our clients the granddaddy of the C38 range: The C38-91.
December 2010
Targeted specifically at those clients that want to enjoy the refinement and sheer acceleration of a Rotrex application but need that extra grunt and sheer power, the C38-91 features the best efficiency of the C38 range and flows 11% more than the C38-81.
Even at the very upper end of the power band, at a verified flow rate of 0.63 kg/s where no Rotrex has ever gone before, the measured efficiency of the Rotrex C38-91 is 65%, making sure your high power application will not unduly load your engine with thermal strain.
The C38-91, which shares the same basic drive dimensions and features a compressor housing only 8 mm longer (axial dimension) than that of the other members of the C38 family, serves up a peak (isentropic) efficiency above 75% and has a wide high efficiency island, guaranteeing forceful acceleration all through the engine rev range, as well as great gas mileage when you are not 'on the throttle'.

Всичко звучи много хубаво и ще следя с интерес...
Ама наистина намалете тия 700 коня


------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Това май ще е първият такъв проект в BG ? Успех все пак, предполагам че ще си остане стриит кола, обаче тая мощност как ще се отрази на купето, нямали да се усукува? Клетка ще слагате ли ?
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
Kroki написа:Това май ще е първият такъв проект в BG ? Успех все пак, предполагам че ще си остане стриит кола, обаче тая мощност как ще се отрази на купето, нямали да се усукува? Клетка ще слагате ли ?
няма ли да се усуква... хахах колега тва да не е баница... 500 коня на задно значи почти никакво сцепление поне до 100 км/ч... проблема не е че са много конете,а че много малко тичат по асфалта...

"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
MGM написа:bum_bum написа:Водния кулер винаги ми е бил много интересен. Вие ли ще го правите или ще взимате готов?
А буталата защо ще сменяте?
Ние ще изработим кулера и интейк-а. За буталата, еми имаме желание да изцедим максималното от ротрекса, което си е към 700 кс
Ебаго и в Ротрекса.. няма ли първо да са проблем биелите, а после буталата? Не, че нямат мотори с такива коне от турбо със сток карантия де.
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
По-горе съм написал, че ще използваме биели ZRP Rods ... днеска се сдобихме с D2 Rear Camber Kit и цял заден мост от М3 Е36 3.0. Колата ще се подкара на 1-во време в атмосферен режим. Ротрекс-а е наличен но ще поседи на рафта докато му дойде времето. Ще се подсили купето със сигурност !
1,79/190/11,52
- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: BMW E36 Touring S54B32 + Rotrex C38-91 by UPG
еееее браво бе миленчо ........ е*ах ти евридейката
ти май по бързо ще си спретнеш проекта и от радко 



63 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани