Е65 или Е66
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Е65 или Е66
Ти как мислиш обикновенно фейслифта премахва бъгове и конструктивни недостатъци ако има такива все пак е БМВ
. Не забравяйте че тази кола е излязла в края на 2001г представям си каква гледка е била повечето клиенти са гледали
То сега е една от най-добрите лимузини и като цена качесво представяне няма реални конкуренти.. е поне от моята гледна точка


- chehut
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 214
- Регистриран на: 29.09.2010
- Местоположение: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d 2000г.
Re: Е65 или Е66
optimist написа:Ти как мислиш обикновенно фейслифта премахва бъгове и конструктивни недостатъци ако има такива все пак е БМВ. Не забравяйте че тази кола е излязла в края на 2001г представям си каква гледка е била повечето клиенти са гледали
То сега е една от най-добрите лимузини и като цена качесво представяне няма реални конкуренти.. е поне от моята гледна точка
Попринцип си прав, но винаги има нещо което да е останало



Re: Е65 или Е66
Моето мнение, колеги, коренно се различава от преобладаващото тук...
Аз съм твърдо за Е66, независимо дали "те возят" или не.
Тествах Е65 без Адаптив драйв преди да си взема моята Е66 и ви уверявам, че има ОГРОМНА разлика между двете, както в комфорта, така и в стабилността.
Но най-вече в субективното усещане при Е66, че караш голяма и комфортна лимузина, което при Е65 не успях да усетя. Мой приятел има 5-ца, която съм карал няколко пъти и честно казано, не усетих разлика между нея и Е65-цата.
При Е66 обаче нещата са КОРЕННО различни. По-дългата база и въздушното окачване на задния мост придават доста осезаем комфорт на возене, независимо дали си седнал отзад или отпред.
ГОРЕЩО препоръчвам Е66 на всички кандидати за 7-ци. За какво все пак ще си купува човек такъв автомобил, ако не за да усети возията на голяма, стабилна и супер-комфортна лимузина. При Е65 усещането не е пълно, особено ако е без въздушно окачване. Ако търсиш по-скоро динамика, отколкото комфорт, по-добре заложи на 5-ца. Ще спестиш някоя и друга хилядарка, пък и можеш да я вземеш с Х-драйв, което за съжаление не е възможно нито при Е65, нито при Е66.
В заключение искам да добавя, че мнението ми е базирано на достатъчен опит с немските лимузини: първо имах Фолксваген Фаетон, после Ауди А8. И двете с въздушно окачване. Откровено Ви заявявам, че Е65 по НИКАКЪВ начин не може да се сравнява с тях по отношение на комфорта. Единствено Е66-цата не им отстъпва.
А колкото до скъпите амортесьори, ако си внимателен шофьор и не се правиш на състезател (тъй като това е лимузина, а не спортна кола, въпреки че е БМВ), няма да имаш проблеми с тях, още повече ако колата е 4-5 годишна на 100-ина хиляди км.
Аз съм твърдо за Е66, независимо дали "те возят" или не.
Тествах Е65 без Адаптив драйв преди да си взема моята Е66 и ви уверявам, че има ОГРОМНА разлика между двете, както в комфорта, така и в стабилността.
Но най-вече в субективното усещане при Е66, че караш голяма и комфортна лимузина, което при Е65 не успях да усетя. Мой приятел има 5-ца, която съм карал няколко пъти и честно казано, не усетих разлика между нея и Е65-цата.
При Е66 обаче нещата са КОРЕННО различни. По-дългата база и въздушното окачване на задния мост придават доста осезаем комфорт на возене, независимо дали си седнал отзад или отпред.
ГОРЕЩО препоръчвам Е66 на всички кандидати за 7-ци. За какво все пак ще си купува човек такъв автомобил, ако не за да усети возията на голяма, стабилна и супер-комфортна лимузина. При Е65 усещането не е пълно, особено ако е без въздушно окачване. Ако търсиш по-скоро динамика, отколкото комфорт, по-добре заложи на 5-ца. Ще спестиш някоя и друга хилядарка, пък и можеш да я вземеш с Х-драйв, което за съжаление не е възможно нито при Е65, нито при Е66.
В заключение искам да добавя, че мнението ми е базирано на достатъчен опит с немските лимузини: първо имах Фолксваген Фаетон, после Ауди А8. И двете с въздушно окачване. Откровено Ви заявявам, че Е65 по НИКАКЪВ начин не може да се сравнява с тях по отношение на комфорта. Единствено Е66-цата не им отстъпва.
А колкото до скъпите амортесьори, ако си внимателен шофьор и не се правиш на състезател (тъй като това е лимузина, а не спортна кола, въпреки че е БМВ), няма да имаш проблеми с тях, още повече ако колата е 4-5 годишна на 100-ина хиляди км.
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Е65 или Е66
locaven написа:Моето мнение, колеги, коренно се различава от преобладаващото тук...
Аз съм твърдо за Е66, независимо дали "те возят" или не.
Тествах Е65 без Адаптив драйв преди да си взема моята Е66 и ви уверявам, че има ОГРОМНА разлика между двете, както в комфорта, така и в стабилността.
Но най-вече в субективното усещане при Е66, че караш голяма и комфортна лимузина, което при Е65 не успях да усетя. Мой приятел има 5-ца, която съм карал няколко пъти и честно казано, не усетих разлика между нея и Е65-цата.
При Е66 обаче нещата са КОРЕННО различни. По-дългата база и въздушното окачване на задния мост придават доста осезаем комфорт на возене, независимо дали си седнал отзад или отпред.
ГОРЕЩО препоръчвам Е66 на всички кандидати за 7-ци. За какво все пак ще си купува човек такъв автомобил, ако не за да усети возията на голяма, стабилна и супер-комфортна лимузина. При Е65 усещането не е пълно, особено ако е без въздушно окачване. Ако търсиш по-скоро динамика, отколкото комфорт, по-добре заложи на 5-ца. Ще спестиш някоя и друга хилядарка, пък и можеш да я вземеш с Х-драйв, което за съжаление не е възможно нито при Е65, нито при Е66.
В заключение искам да добавя, че мнението ми е базирано на достатъчен опит с немските лимузини: първо имах Фолксваген Фаетон, после Ауди А8. И двете с въздушно окачване. Откровено Ви заявявам, че Е65 по НИКАКЪВ начин не може да се сравнява с тях по отношение на комфорта. Единствено Е66-цата не им отстъпва.
А колкото до скъпите амортесьори, ако си внимателен шофьор и не се правиш на състезател (тъй като това е лимузина, а не спортна кола, въпреки че е БМВ), няма да имаш проблеми с тях, още повече ако колата е 4-5 годишна на 100-ина хиляди км.


gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- optimist
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e65 730d SE
- Мечтае да кара: m5
Re: Е65 или Е66
Колега склонен съм твърдо да не се съглася относно файтона и а8-та...Първото изчадие на фолцваген има безумна подръжка на фона на семплото си присъствие . Огромна тежка и тромава дори с 10 цилиндровия дизел е горе долу тва е една финансова катастрофа не случайно струват 50% от сходни коли в класа си. За ауди ще си замълча тактично
Първо да сравняваш Е60 с е65 е безпредметно , карал съм почти всички варианти на петицата и дистанция си има предостатъчна.
Може дългата база да е по-комфортна тва е безпорно но и е свързано с допълнителни проблеми с придвижването
пробваи да вземеш завой в еднопосочна улица в центъра на софия през почивните дни...успех
Отделно че тва екстра пространство реално може да ти влезе в нужда ако в семеството сте 5 човека по 2.10м инъче действително ще те вземат за шофер на някого
Отделно че ако все пак си драйверски настроен по-голямата тежест и размери едва ли са ти в полза на и без тва голям автомобил. Късата база също има въздушно окачване така че едва ли трябва да се скача непременно на дълга база без реална необходимост и обосновка. Отделно пък за липсата на х варианти в е65 мисля че на тази кола въобще не и е нужно такова задвижване колкото и да е практично на моменти като цяло разваля удоволствието от шофирането:driving: и оскъпява поддръжката . Пък надали някой реално ще ходи с тая кола където има реална нужда от ~офроуд възможности за нормолно карана е повече от адекватна

Първо да сравняваш Е60 с е65 е безпредметно , карал съм почти всички варианти на петицата и дистанция си има предостатъчна.
Може дългата база да е по-комфортна тва е безпорно но и е свързано с допълнителни проблеми с придвижването



Отделно че ако все пак си драйверски настроен по-голямата тежест и размери едва ли са ти в полза на и без тва голям автомобил. Късата база също има въздушно окачване така че едва ли трябва да се скача непременно на дълга база без реална необходимост и обосновка. Отделно пък за липсата на х варианти в е65 мисля че на тази кола въобще не и е нужно такова задвижване колкото и да е практично на моменти като цяло разваля удоволствието от шофирането:driving: и оскъпява поддръжката . Пък надали някой реално ще ходи с тая кола където има реална нужда от ~офроуд възможности за нормолно карана е повече от адекватна
- asasin18
- ентусиаст
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.06.2007
- Местоположение: София (големото село)
- Пол: Мъж
- Кара: е70 sd
Re: Е65 или Е66
optimist написа:Колега склонен съм твърдо да не се съглася относно файтона и а8-та...Първото изчадие на фолцваген има безумна подръжка на фона на семплото си присъствие . Огромна тежка и тромава дори с 10 цилиндровия дизел е горе долу тва е една финансова катастрофа не случайно струват 50% от сходни коли в класа си. За ауди ще си замълча тактично![]()
Първо да сравняваш Е60 с е65 е безпредметно , карал съм почти всички варианти на петицата и дистанция си има предостатъчна.
Може дългата база да е по-комфортна тва е безпорно но и е свързано с допълнителни проблеми с придвижванетопробваи да вземеш завой в еднопосочна улица в центъра на софия през почивните дни...успех
Отделно че тва екстра пространство реално може да ти влезе в нужда ако в семеството сте 5 човека по 2.10м инъче действително ще те вземат за шофер на някого
![]()
Отделно че ако все пак си драйверски настроен по-голямата тежест и размери едва ли са ти в полза на и без тва голям автомобил. Късата база също има въздушно окачване така че едва ли трябва да се скача непременно на дълга база без реална необходимост и обосновка. Отделно пък за липсата на х варианти в е65 мисля че на тази кола въобще не и е нужно такова задвижване колкото и да е практично на моменти като цяло разваля удоволствието от шофирането:driving: и оскъпява поддръжката . Пък надали някой реално ще ходи с тая кола където има реална нужда от ~офроуд възможности за нормолно карана е повече от адекватна
имал съм е66 750ли, е60 535д и сега е65 745д мога да кажа че съм напълно съгласен с теб

освен за преките, дори и с "ли" няма проблеми, но просто няма смисъл без някой да те вози

Re: Е65 или Е66
безспорно Е66 ще е по-комфортна с оглед на това, че е по-дълга...а адаптив драйв е екстра която може да сложиш и на Е65...не знам дали малкото подобрение в комфорта е оправдан от към разходи по поддръжката на тази екстра по българските пътища. Аз ще подкрепя колегата по-горе и също съм на мнение, че изляло визуално е по-добре Е65 ако ще я караш сам 

- bubi23
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 18.06.2011
- Местоположение: Berlin/Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 760LI
Re: Е65 или Е66
Здравейте и от мен, аз карам 760Ли 2004 и сам адски доволен, нямам проблеми по малките улички на София и смея да твърдя че е страхотна кола. Пътувах с нея до Германия и направих 2 прехода по около 10 часа каране - след това се чувствах супер, наистина понякога някои си мислят че съм шофьор на някого но да не ти пука. Задните амортисьори са наистина скъпички към 3000лв. бройката, но като се возиш в такава кола все едно седиш върху въздушни възглавници. Според мен E65 ще ти излезе по евтина подръжката, ако въобще може да се каже евтино за такава кола, но това все пак е БМВ 7ца и ако искаш такава кола значи си готов да плащаш за лукса. 

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани