Проблем с обороти M50B20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с обороти M50B20
Мотора е без ванос.
Пали и си върви нормално. Може би разхода е малко завишен.
Празния ход си е 740рпм, но както си работи и за секунда падат с 20-30 оборота...след това 5-10сек работи ОК и пак притрепери след това. Давам газ до 1500 или 2000рпм и пак се случва същото само,че оборотите падат с повечко и сама си ги вдига след това.
Всеки един датчик е измерен дали работи и почистен. 3бр. ламда сонди смених и с 3-те е еднакво.
Може ли да е МАФ-а? Като го откача оборотите падат доста и след това си ги позакрепя що годе...затова смятам,че работи.
И ми се струва малко мудничка като я изфорсирам рязко от празен ход...
Пали и си върви нормално. Може би разхода е малко завишен.
Празния ход си е 740рпм, но както си работи и за секунда падат с 20-30 оборота...след това 5-10сек работи ОК и пак притрепери след това. Давам газ до 1500 или 2000рпм и пак се случва същото само,че оборотите падат с повечко и сама си ги вдига след това.
Всеки един датчик е измерен дали работи и почистен. 3бр. ламда сонди смених и с 3-те е еднакво.
Може ли да е МАФ-а? Като го откача оборотите падат доста и след това си ги позакрепя що годе...затова смятам,че работи.
И ми се струва малко мудничка като я изфорсирам рязко от празен ход...
- vanka7a
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 29.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
- Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...
Re: Проблем с обороти M50B20
Дебитомер.
- thugmc1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36coupe320
Re: Проблем с обороти M50B20
щом си проверил всички датч. и аз мисля че може дебитометара да барка работата
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: Проблем с обороти M50B20
оставете електрониката намира....
моторите имат и механика
- измери компресията на мотора
- провери да не смуче въздух някъде от колектора
- на тези стари моторетки е много препоръчително да се свали главата и да се направи една хубава ревизия: напасване клапани, смяна водачи, гумички...
много е трудоемко и скъпичко, но това е истината...
моторите имат и механика
- измери компресията на мотора
- провери да не смуче въздух някъде от колектора
- на тези стари моторетки е много препоръчително да се свали главата и да се направи една хубава ревизия: напасване клапани, смяна водачи, гумички...
много е трудоемко и скъпичко, но това е истината...
Re: Проблем с обороти M50B20
Днес пробвах с друг MAF свален от работеща кола и същата работа. Щом няма никаква промяна/подобрение изключвам MAF-а като причина...
И TPS-а даже сменях и пак нищо.
Може ли да е датчик разпределителен вал?
Бубините ги измерих с омметър и всичките дават стококите стойности.
И TPS-а даже сменях и пак нищо.
Може ли да е датчик разпределителен вал?
Бубините ги измерих с омметър и всичките дават стококите стойности.
- CooL123Es
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Плевен- Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i e60 530d e61 535d
Re: Проблем с обороти M50B20
виж да неса са напукали маркучите за въздуха или бензиновия клапан на реиката
Re: Проблем с обороти M50B20
Все още не може да се открие проблема, а вече много ме дразни
Да обобщя. 2 MAF-а имам работещи и с 2-та еднакво, моторче празен ход си дава нужното съпротивление и е почистено, TPS-а си дава стойностите, датчик колянов и датчик разпределителен вал също си дават нормалните стойности, температурния датчик също. Бубините дават едно и също съпротивление, а лулите са нови, свещите също. Смених и бензиновия регулатор и филтъра за всеки случей. Гофрето на MAF-а е здраво. Даже на теста с CHECK лапмата не излизат никакви грешки.
Пробвах с 3 ламбда сонди и всичко си е същото. Все си мисля, че някъде там е проблема...не може с 3 броя и с откачена да върви, харчи и работи по един и същи начин. Разхода в София с малко повече газ е 15 точно.
Може ли компа да е? Само него не съм го сменил...

Да обобщя. 2 MAF-а имам работещи и с 2-та еднакво, моторче празен ход си дава нужното съпротивление и е почистено, TPS-а си дава стойностите, датчик колянов и датчик разпределителен вал също си дават нормалните стойности, температурния датчик също. Бубините дават едно и също съпротивление, а лулите са нови, свещите също. Смених и бензиновия регулатор и филтъра за всеки случей. Гофрето на MAF-а е здраво. Даже на теста с CHECK лапмата не излизат никакви грешки.
Пробвах с 3 ламбда сонди и всичко си е същото. Все си мисля, че някъде там е проблема...не може с 3 броя и с откачена да върви, харчи и работи по един и същи начин. Разхода в София с малко повече газ е 15 точно.
Може ли компа да е? Само него не съм го сменил...
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Проблем с обороти M50B20
Маркучите за въздух под/зад входящия колектор как са ? 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани