Питане за Е34 - съвет за покупка
Модератор: Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
konrad написа:Значи засега разбрах, че запазен екземпляр едва ли ще намеря, че автоматикът дава засечки и, че моят двигател ако е бензин трябва да е 2.5. Интересно какво ще кажете за този дизел TD със 116к.с.? За TDs съм чувал много лоши неща относно надеждността и поддръжката. Бях приготвил 5-6000лв, ясно е, че в началото отиват още 1000лв за обслужване или неотложни поправки. Автоматикът наистина ли и е толкова зле? В Какъв смисъл че се поврежда често или че превключва бавно и яде много мощност? Че си мислех това да ми е дена от екстрите.
Добре де, а какво ще кажете за следващия модел Е39 тогава? Той също го има този бензинов двигател 2.5, който ми харесва.
Виж сега колега. Аз карам автомат и ще ти кажа няколко работи за него. По принцип се води много здрав този който е на М50, но лично аз явно съм попаднал на кекав щото много проблеми ми прави. При наблюдение на разходите на мой познати с М50 ръчки, автомата ми гори 2+ литра на градско, извън града си е същия разход. Много зависи с кой автомат ще ти е колата щото едната кутия се обслужва с минерално масло а другата със синтетично и разликите в цените на тия масла са огромни, разбирай 20 лв.= 5 литра и 20лв. на литър. Другото което е проблемно на автомата (говоря за този с 5 предавки) при потегляне от светофар всичко дето е на 4 или 2 гуми го скъсва докъто стигне трета от там нататък става друга кола.
ПС: Ако си купуваш Е34 автоматик задължително му направи следните тестове:
1. Спиране от 50 до 0 в завой. (препоръчително е да няма други коли

2. Интензивно спиране от 80-90 до 0!
3. Интензивно спиране + рязко потегляне веднага след това.
4. Стоене на баир без спирачки (не трябва да се движи назад нито милиметър)
5. Докъто си на баира, ритни му един път леко газта, ако не заклати оборотите е добре.
При всякакъв вид клатене на обороти, гаснене, давене, чукане, удряне и прочие, не вярвай, че просто трябва да се обслужи този автоматик а бягай бързо!!! Това мога да ти дам като съвет. Успех с покупката

Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
Вземи си ТДС и то автомат доволен ша останеш. Не знам с кво са повече другите , максимална скорост ?- ми колко повече максимална след 200 си е все едно и също , разход ( минимален 9 градско и то автомат мда-а-а , 6 извън магистралка щот друго таквоз животно със 130км/ч на 2000оборота да мърка не съм виждал ) , возия ми тя кат другите пък с тия пари дет извади арна колица ще си вземеш. Миналата и тая година бая читави Е34-ки от форума смениха собственика си тъй че има ги още. Айде успех . 

Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
Е какво е това масло за автомат дет струва 4 лв литъра
ми е интересно щото и моя е петстепенен ма ми глътна 7 литра ( купуваш 8 ) по 23лв съвсем нормално си червено АТФ2 от Мкар-а и с филтър и гарнитурката картер отиде на 260лв смяната ( без труд ) ама доста ще покарам докат пак доде време. И тия тестове за перфектна кутия ли иде реч че е повече от рядкост, а на сфетофарите колегат ако не иска да го дърпат Разни да тръгва още докат е червено
тъй де има чалъм . Не знам за какви тръгвания иде рече щом автомата не може да се назоби на оборот още на старт линията , така не е коректно да се сравняват пък и може да се ъпдейтва софта на кутията и да е по-приятна за каране .


- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
vladobate написа:Вземи си ТДС и то автомат доволен ша останеш. Не знам с кво са повече другите , максимална скорост ?- ми колко повече максимална след 200 си е все едно и също , разход ( минимален 9 градско и то автомат мда-а-а , 6 извън магистралка щот друго таквоз животно със 130км/ч на 2000оборота да мърка не съм виждал ) , возия ми тя кат другите пък с тия пари дет извади арна колица ще си вземеш. Миналата и тая година бая читави Е34-ки от форума смениха собственика си тъй че има ги още. Айде успех .
Ееее колега не си гледал много:) Има и други
120-130 на 1700 оборота. Модел-Е31:)
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
Колеги, гледам една обява във форума:
viewtopic.php?f=46&t=260671
525 ix седан; 2.5 192 к.с.
Някой може ли да ми даде обективно мнение дали си струва тази машина? Звучи ми като добре поддържана... ?
Освен това се чудя какво може да очаквам от "х"-а; върши ли някаква работа изобщо или е трагедия?
Мерси предварително.
viewtopic.php?f=46&t=260671
525 ix седан; 2.5 192 к.с.
Някой може ли да ми даде обективно мнение дали си струва тази машина? Звучи ми като добре поддържана... ?
Освен това се чудя какво може да очаквам от "х"-а; върши ли някаква работа изобщо или е трагедия?
Мерси предварително.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
vladobate написа:Е какво е това масло за автомат дет струва 4 лв литърами е интересно щото и моя е петстепенен ма ми глътна 7 литра ( купуваш 8 ) по 23лв съвсем нормално си червено АТФ2 от Мкар-а и с филтър и гарнитурката картер отиде на 260лв смяната ( без труд ) ама доста ще покарам докат пак доде време. И тия тестове за перфектна кутия ли иде реч че е повече от рядкост, а на сфетофарите колегат ако не иска да го дърпат Разни да тръгва още докат е червено
тъй де има чалъм . Не знам за какви тръгвания иде рече щом автомата не може да се назоби на оборот още на старт линията , така не е коректно да се сравняват пък и може да се ъпдейтва софта на кутията и да е по-приятна за каране .
Маслото за което говорех е АТФ Декстрон 2- Д


Тестовете не са за перфектна а за нормална кутия и ако има какъвто и да е проблем от изброените си е направо за хвърляне.
Тва за потеглянето колега не давай такива съвети щото ще "утрепеш" някого, който ще те послуша.
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
Ей скапахте ме от смях обаче! В този форума съм чел най-смешните автомобилни неща.
Аз така съм чувал че този мотор 2.0 дето е 150к.с. всъщност на ниски обороти е слабичък. От бензиновите двигатели най-добре ще ми пасне този 2.5, поне като гледам техническите характеристики. Бих си взел и по-голям двигател, но кажете какъв е разходът все пак. Защото сегашната ми кола е 150к.с., върви добре, но при 160км/ч гори по 10л/100км.
Интересен е и този стария дизел със 116к.с. дето бил с механична помпа. Сигурно не е особено мощен, но пък се надявам да е икономичен и най-вече дълговечен. А за ТДс пише навсякъде само лоши неща. В смисъл, че се разваля често и ремонтите струват много скъпо. И като гледам обявите, наистина 80% от предлаганите Е34 и Е39 са именно с ТДс. В Германия се продават направо за без пари.
Твърдо съм решен следващата ми кола да е автоматик. Моите впечатления са, че разликата в разхода между автоматик и ръчна кутия на дълъг път са минимални. Не мога обаче да намеря информация с колко предавки са кутиите. На Е34 са с 4 предавки, а на Е39 с колко са? С 4 или с 5?
Аз така съм чувал че този мотор 2.0 дето е 150к.с. всъщност на ниски обороти е слабичък. От бензиновите двигатели най-добре ще ми пасне този 2.5, поне като гледам техническите характеристики. Бих си взел и по-голям двигател, но кажете какъв е разходът все пак. Защото сегашната ми кола е 150к.с., върви добре, но при 160км/ч гори по 10л/100км.
Интересен е и този стария дизел със 116к.с. дето бил с механична помпа. Сигурно не е особено мощен, но пък се надявам да е икономичен и най-вече дълговечен. А за ТДс пише навсякъде само лоши неща. В смисъл, че се разваля често и ремонтите струват много скъпо. И като гледам обявите, наистина 80% от предлаганите Е34 и Е39 са именно с ТДс. В Германия се продават направо за без пари.
Твърдо съм решен следващата ми кола да е автоматик. Моите впечатления са, че разликата в разхода между автоматик и ръчна кутия на дълъг път са минимални. Не мога обаче да намеря информация с колко предавки са кутиите. На Е34 са с 4 предавки, а на Е39 с колко са? С 4 или с 5?
- kemakozeE36
-
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
konrad написа:Ей скапахте ме от смях обаче! В този форума съм чел най-смешните автомобилни неща.
Аз така съм чувал че този мотор 2.0 дето е 150к.с. всъщност на ниски обороти е слабичък. От бензиновите двигатели най-добре ще ми пасне този 2.5, поне като гледам техническите характеристики. Бих си взел и по-голям двигател, но кажете какъв е разходът все пак. Защото сегашната ми кола е 150к.с., върви добре, но при 160км/ч гори по 10л/100км.
Интересен е и този стария дизел със 116к.с. дето бил с механична помпа. Сигурно не е особено мощен, но пък се надявам да е икономичен и най-вече дълговечен. А за ТДс пише навсякъде само лоши неща. В смисъл, че се разваля често и ремонтите струват много скъпо. И като гледам обявите, наистина 80% от предлаганите Е34 и Е39 са именно с ТДс. В Германия се продават направо за без пари.
Твърдо съм решен следващата ми кола да е автоматик. Моите впечатления са, че разликата в разхода между автоматик и ръчна кутия на дълъг път са минимални. Не мога обаче да намеря информация с колко предавки са кутиите. На Е34 са с 4 предавки, а на Е39 с колко са? С 4 или с 5?
Начи сега ще ти кажат че от 1,8 до 3,5 всички харчат еднакво и разлика няма

За М50 520 в града 14 за М30-3,5 от 17 нагоре

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
Turbo_Ted написа:viper написа:Ще ме извиняват колегите с летящите чиний, но мойта неръждясала М20В20 ще направи смешни повечето М50Б20-ки.
и аз това твърдя, ама го смятат за заяждане - м20 е много по-прост и надежден мотор от м50, по-лесно понася газифициране и още куп плюсове
И аз не си давам М20-ката за нищо.

Към автора - търси Е34 с М50Б25 (автомат щом предпочиташ), но нещо ги няма много. Тия пари дето си приготвил (5000-6000 лв.) би трябвало да ти стигнат, поне в началото.

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
M.A.R.K. написа:Колеги, гледам една обява във форума:
viewtopic.php?f=46&t=260671
525 ix седан; 2.5 192 к.с.
Някой може ли да ми даде обективно мнение дали си струва тази машина? Звучи ми като добре поддържана... ?
Освен това се чудя какво може да очаквам от "х"-а; върши ли някаква работа изобщо или е трагедия?
Мерси предварително.
отиваш, гледаш, караш и решаваш
ix = 4х4 , като мисля 70% от въртящия момент отива при задния мост, а 30% в предния мост, имаш 2 диференциала и 1 раздатъчна кутия по средата (май така беше, ако не някой колега да ме поправи)
гредата при ix-а е, че е ходовата ти част с окачването са различни от всички други седан/туринг от гамата, рядко срещани и не знам дали има части извън Дарукар. Тоест, провери по дилърите на авточасти дали имат тампони итн консумативи за този модел преди да купиш, че да не плачеш после.
ix на части във форума съм виждал 2-3 за 3 години, тоест - редки са. Иначе козметиката им е същата - ламарини итн. : )
Успех
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
Освен написаното от колегата над мен трябва да отбележим, че управлението е с рейка, а не с кутия както е при всички останали Е34.
Хубаво е да я погледне специалист тази рейка преди да купиш колата, защото ако се окаже, че е текнала или има серизен луфт, ще имаш 3 варианта:
- да поръчаш нова от официалния представител - спейс шатъл на цена
- да рециклираш твоята - я попаднеш на майстор, я не
- секънд хенд да търсиш - както отбеляза колегата, рядкост са тези коли.
Допълнително трябва да знаеш, че ЕТ-то на джантите на тази кола е 54. С други думи забрави за М-техник, Шницер, ББС и прочие красоти. Ще си караш с оригиналните и ако си падаш по оптичен тунинг ще се поизнервиш леко
Поздрави,
Д
Хубаво е да я погледне специалист тази рейка преди да купиш колата, защото ако се окаже, че е текнала или има серизен луфт, ще имаш 3 варианта:
- да поръчаш нова от официалния представител - спейс шатъл на цена

- да рециклираш твоята - я попаднеш на майстор, я не

- секънд хенд да търсиш - както отбеляза колегата, рядкост са тези коли.
Допълнително трябва да знаеш, че ЕТ-то на джантите на тази кола е 54. С други думи забрави за М-техник, Шницер, ББС и прочие красоти. Ще си караш с оригиналните и ако си падаш по оптичен тунинг ще се поизнервиш леко

Поздрави,
Д

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
konrad написа:Ей скапахте ме от смях обаче! В този форума съм чел най-смешните автомобилни неща.
Аз така съм чувал че този мотор 2.0 дето е 150к.с. всъщност на ниски обороти е слабичък. От бензиновите двигатели най-добре ще ми пасне този 2.5, поне като гледам техническите характеристики. Бих си взел и по-голям двигател, но кажете какъв е разходът все пак. Защото сегашната ми кола е 150к.с., върви добре, но при 160км/ч гори по 10л/100км.
Интересен е и този стария дизел със 116к.с. дето бил с механична помпа. Сигурно не е особено мощен, но пък се надявам да е икономичен и най-вече дълговечен. А за ТДс пише навсякъде само лоши неща. В смисъл, че се разваля често и ремонтите струват много скъпо. И като гледам обявите, наистина 80% от предлаганите Е34 и Е39 са именно с ТДс. В Германия се продават направо за без пари.
Твърдо съм решен следващата ми кола да е автоматик. Моите впечатления са, че разликата в разхода между автоматик и ръчна кутия на дълъг път са минимални. Не мога обаче да намеря информация с колко предавки са кутиите. На Е34 са с 4 предавки, а на Е39 с колко са? С 4 или с 5?
Абе ти хубаво се смееш с нас , ама ако не си отваряш очите после ще плачкаш тука , а ние ще си пием биричката , ще ти се смеем и ще ти викаме - Смени маторя


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
аз пък сега виждам тоя пост на колегата konrad.
Къде съм го проспал по-рано не знам. Както и да е.
Направи ми впечатление, че той се двоуми между Е34 и Е39. Това значи, че не е болен фен на Е34 като повечето от нас
А, това значи, че ще го изнервят капризите на Е34
Пък и няколко пъти пъти за разхода
Да притежаваш и поддържаш Е34 определено значи да не се плашиш от разход
Моето мнение е, че ако колегата държи да управлява БМВ, то би му паснало възможно най-новото, което може да си позволи да си купи.
Поздрави и упех в търсенето,
Д
Къде съм го проспал по-рано не знам. Както и да е.
Направи ми впечатление, че той се двоуми между Е34 и Е39. Това значи, че не е болен фен на Е34 като повечето от нас

А, това значи, че ще го изнервят капризите на Е34

Пък и няколко пъти пъти за разхода

Да притежаваш и поддържаш Е34 определено значи да не се плашиш от разход

Моето мнение е, че ако колегата държи да управлява БМВ, то би му паснало възможно най-новото, което може да си позволи да си купи.
Поздрави и упех в търсенето,
Д

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Питане за Е34 - съвет за покупка
ddddk написа:аз пък сега виждам тоя пост на колегата konrad.
Къде съм го проспал по-рано не знам. Както и да е.
Направи ми впечатление, че той се двоуми между Е34 и Е39. Това значи, че не е болен фен на Е34 като повечето от нас![]()
А, това значи, че ще го изнервят капризите на Е34![]()
Пък и няколко пъти пъти за разхода![]()
Да притежаваш и поддържаш Е34 определено значи да не се плашиш от разход![]()
Моето мнение е, че ако колегата държи да управлява БМВ, то би му паснало възможно най-новото, което може да си позволи да си купи.
Поздрави и упех в търсенето,
Д
Дамянски , той ако не гледа добре , с е39тката как ще плаче и ще пише у 39 раздела..стой та гледай. таралежи абс-и , ваноси , рейки , хидравлики....

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани