Пак съединител

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Пак съединител

Мнение от zAcK » 28 Мар 2006, 19:39

Преди да питам изчетох де какво има за тиа хамалски :help: проверки на съединителя. И така. Притеснява ме следното.

1. Отделя ми много високо - почти накрая

2. Педала на съединителя е по-високо от тоя на спирачката (2-3 см)- не знам дали по принцип е така

3. Като го натисна и се чува нещо тихо като жужене ли к'во е (не мога да го определя) - може и нормално да е

4. Придърпва ми на 1-ва и 2-ра

- От тъпите тестове излиза че не боксува (няма ли нормален начин да се разбере - не да си троша колата с глупости :help: )

Прежалил съм се за нов ама все пак ако не е за смяна ще се получи доста тъпо
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 29 Мар 2006, 14:37

Май ще сменям и това си е :evil:
Ама после ще ми е яко кеф :D
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 29 Мар 2006, 16:03

и моя отделя много високо ама нямам проблеми за сега... така е ве4е 2 година
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 27.03.2006
Местоположение: Стара Загора

Мнение от leshoiad » 06 Май 2006, 10:48

Всичко което описваш си е нормално,педал(разлика) придръпването ит.н.


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Пак съединител

Мнение от ivoo » 06 Май 2006, 15:57

Значи. Съединителя трябва да отделя долу горе по средата.Педала да е по високо е в нормите. Това жужене което чуваш като го натиснеш е аксиалният лагер 100%. Да ти предърпва на 1-2 също не е нормално.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 06 Май 2006, 21:44

Иво, Иво, Иво
Това жужене което чуваш като го натиснеш е аксиалният лагер 100%
Недей да шашкаш човека, защото това си е скъпичка екстра
:mhihi: :mhihi: :mhihi: . Чудото служи да не си "забравяш" :mhihi: краченцето на съединителя.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Мнение от ivoo » 06 Май 2006, 23:17

Не колега. Не искам да шашкам човека.Това ;ЖУЖЕНЕ;се получава като натиснеш съединителя защото аксиалният лагер притиска диафрагмата на притискателният диск .И не бих казал че това е кой знае колко скъп ремонт при положение че самият лагер е 35-45лв.като добавиш и 60-70лв за смяна май не е много скъпа екстра :?: Няма такова чудо да ти стърже нещо по колата че да ти напомня за каквото и да е.Гледам колеги са писали че да придърпва си е нещо съвсем нормално.Да ама не.BMWса солидна компания и едва ли ще направят неравномерното потегляне нещо обичайно за 5 серия дори и в далечната 87-95год.Аз също карам такъв автомобил и да ти кажа че има страхотен плавен ход.Няма кола която да тресе при тръгване (ако всичко е нормално де) па ако ще и ОРЕL корса 84г да е .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 08 Май 2006, 8:05

Иво, сори :uups: :uups: :uups:
Само ЖУЖЕНЕ е наистина от лагер.
Екстрата, за която писах си същесвува. Това не е инженерна недомислица, а устойство, щадящо съединителя. Умните хора са го измислили, защото много хора(жени :mhihi: ) имат отвратителният навик да карат на полусединител. Не съм запознат с точното устойство на естричката, но на практика тя образува лека, учестена вибрация, съпроводена от трудно доловимо жужене, при леко натиснат съединител. :D Моята колица си я има, а и съм карал доста колици с тази екстра, влючително и нови :!: , така че...
Хайде пичове. И още веднъж СОРИ :uups:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Пак съединител

Мнение от TheBoss » 08 Май 2006, 11:48

zAcK написа:
4. Придърпва ми на 1-ва и 2-ра



Не би трябвало да имаш придърпване - НЕ Е НОРМАЛНО. Самият диск на маховика е т.н. двумасов. Не мога да си го обяня, защото не съм го виждал на живо, но от прочетеното излиза, че е от две части с гумени тампони посредата. Идеята е точно да се получи мнооооого плавно потегляне. Ако имаш претрисане при потегляне и при смяна от 1-ва на 2-ра явно има нещо заминало :(
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 08 Май 2006, 12:13

Претрисането е най-вероятно от износен съединител.Обикновенно се усилва при каране в задръстване като загрее съединителя.Може да го прави също и от счупена демпферна пружина.
За да пробуксува съединителят ти трябва да е много износен.Това което описваш е по скоро начален стадий.
Един съвет от мен-сменяш ли съединител смени също притискателния диск и аксиалния лагер.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 11 Май 2006, 9:53

Аз точно това ще направя - сменям феродов, притискателен диск и аксиален лагер. Два дни свиркаше лагера, ама аз си викам айде ще изкарам до понеделник и я вкарвам в бокса (щото само тогава имаше свободен час). Притрисането се появяваше при потегляне на първа без газ (преди го нямаше), а имаше и едно неприятно придърпване, при смяна от 1-ва на 2-ра скорост, на по-високите предавки го нямаше. Надявам се само да не опра до смяна на двумасния диск с гумения успокоител, че тогава ще си е**е майката, сума пара е това. А иначе, като я вдигнат тъкмо ще сменя масло в скоростната кутия и диференциала. Има ли някой представа колко парички излизат частите, за труда вече съм се уговорил.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook