система за гориво с две бензинови помпи

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 07 Май 2006, 23:52

тва можем ли да го приложим некакси на мойта колица?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 08 Май 2006, 10:31

landikar написа:тва можем ли да го приложим некакси на мойта колица?


Т.нар. "TCM тунинг". Да.
ПП: В магазина не си ли зареждал Surge tank-ове ??? Ако имаш по-голям oil catch can - може да го използваш като конструкция (малко зависи де).

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Май 2006, 16:21

проблема със засмукването на горивото рядко се решава със повече помпи.. те обикновено се слагат чисто за дебит, а не за константност на дебита.. решението по принцип е прегради във резервоара...

ако се кара агресивно има друг по-сериозен проблем- този със мазането на двигателя.. има две решения- или екзотичното- повече помпи (като на е60 м5) и сенсори които да ги включват, или изпитаното решение- прегради във картера и/или по-дълбок картер..

аз лично мисля че ако искаш да си оправиш засмукването трябва да работиш по резервоара вместо да слагаш 2 помпи.. моя принцип е колкото по-просто, толкова по-хубаво... не обичам да въвеждам нови неизвестни във системата...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 08 Май 2006, 18:10

По време на събора изпитах неудобството от този ефект ... имах около 15 литра бензин ( нарочно не налях с цел по малко тегло), карайки по питстата ... усетих как при рязък десен завой колата ми изгасва ... в момента в който изправя отново пали ...
Това с преградите в резервоара мисля, че в случая с орегиналния пластмасов резервоар в БМВ-тата не е потижимо ... освен ако не се налрави нещо като малка ваничка под самата помпа .. орегинално има ваничка но тя има по скоро филтриращ ефект :roll:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 08 Май 2006, 19:36

Съмнява ме номера с преградите да сработи при течност с вискозитета на бензина :-)
Виж - при маслото е ОК. Макар че и там има много по-добро решение от изброените - сух картер (т.е. аналогично на Surge tank-а от тази тема).

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Май 2006, 20:37

jamie написа:Съмнява ме номера с преградите да сработи при течност с вискозитета на бензина :-)


идеята е където засмуква помпата да е оградено със преградки.. не се очаква преградите да забавят "отливането", а просто да създават дълбок "кладенец" където винаги да има бензин... и когато не се завива бензина да пълни кладенеца..
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 08 Май 2006, 21:09

По тази "схема" ще стигнеш дотам да имаш бензин но не и в кладенеца (откъдето помпата ще го е изпомпила).

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Май 2006, 22:45

иди на гугъл, пиши fuel tank baffles

това дет го пиша не си го измислям.. проблема е решен много отдавна..

не ме разбирай погрешно де- 2те помпи също са решение.. но внасят още неизвестни по налягането на горивото.. нещо което аз лично както казах преди- избягвам..
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 08 Май 2006, 23:12

baffles не е съвсем като
идеята е където засмуква помпата да е оградено със преградки.. не се очаква преградите да забавят "отливането", а просто да създават дълбок "кладенец" където винаги да има бензин... и когато не се завива бензина да пълни кладенеца..


Поне според мен.
Инак това да има някакви преградки е по-добре отколкото съвсем без тях. Ултимативното решение си е сърдж-а обаче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 10 Май 2006, 0:10

Абе кой е сложил втора помпа не се е оплакал досега ,аз не съм чул поне.



Ценко например ако си имаше такова резервоар4е с 15--те литра дет е сипал 6те6е да си кара без никви проблеми с налагането на дюзите, е вярно за времето през което трае дрифта подкачващата помпа ще подкачва по-малко или никво гориво ,но като цяло основната помпа ще си смуче от малкия резервоар и няма да има недостиг на бенз баш кога най-има нужда :idea:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook