Проблем с М44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 15 Дек 2011, 12:13

Здравейте, колеги :winky:
Започвам директно с проблема :) Случката започва от миналата зима, когато колата запали на 3 цилиндъра една студена сутрин и по-ниски обороти. Поработи така за 2-3 сек., вдигна си нормалните обороти и започна да работи нормално на 4 цилиндъра. От това палене всеки път когато навън е студено (само зимата) колата пали по този начин. Не му обръщах толкова внимание, защото колата си вървеше нормално, харчеше нормално...
Пиша, защото проблема не свърши до тук :| Преди няколко дни бях на планина, имаше много сняг, беше и доста студено и там не бях палил колата 2 денонощия... Дойде ред да запаля колата и когато я запалих пак се започна същият проблем (което за мен си беше напълно очаквано). Изминаха около 5-6сек. и оборотите се стабилизираха, и заработиха и 4-те цилиндъра. До тук нищо необичайно, но след като изминах около 3-4км. се наложи да пусна колата по инерция, пуснах я и оборотите вместо да се задържат на нормалните, колата загасна директно :shock: Запалих я, пак я пуснах по инерция и пак загасна... Така няколко пъти.. Не бях близо до София и просто исках да се прибера и продължих да карам, но по едно време освен, че гаснеше като изключа от скорост, ами и започна да не поема и да гасне. Аз подавам газ, а тя не поема и гасне, а като загасне от ауспуха гърмеше жестоко (все едно някой стреляше..). Запалих аз колата, изчаках да поработи малко, след което и дадох газ и се стабилизира всичко - беше загряла. Помислих си, че се е задавила нещо от това скапано палене и си продължих. Сега като си я карам пак го има обичайното палене на 3 цилиндъра, тресенето за 3-4 сек., обаче докато съм в движение и изключа от скорост оборотите падат под нормалните и започват да играят 2-3 пъти и се нормализират.. Колата като е на място оборотите са стабилни и не мърдат, което ме кара да мисля, че не е стъпковото моторче. Ясно ми е, че колата трябва да ходи на диагностика, тъй като никога не съм я карал, но исках да се посъветвам с Вас, от какво може да идва този проблем.
Свещите са нови NGK PLATINUM, кабелите са преглеждани, не прекъсва колата - върви добре и харчи нормално.
Какво ще кажете Вие по този въпрос? Очаквам компетентни мнения, тъй като проблема е интересен :help:

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем с М44

Мнение от vladi_a_i » 15 Дек 2011, 12:49

Пробвай да откачиш ламбда сондата и виж какво ще стане..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Проблем с М44

Мнение от tenchooo » 15 Дек 2011, 19:59

ще следя темата защото и аз го имам същия проблем със сутрешното палене когато е под нулата сигорно не ни работи автом. смукач като подадеш газ задаржаш на хиляда и двеста триста за около минута и са оптавя но това не е решение :banghead: иначе моята не гасни повреме на движение като я пусна по енерция поне за сега МОЛЯ и аз някои компетентен колега да сподели кво им е на тия наште колици :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Проблем с М44

Мнение от димитър_81 » 15 Дек 2011, 20:32

Има писано и преди по темата, М44 е претенциозен към горивото, аз реших проблема с Shell V-Power Racing
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Проблем с М44

Мнение от Nukem » 15 Дек 2011, 20:38

И при мене понякога пали на 3-цилиндъра и после се оправя, като освободя от скорост понякога падат оборотите поклащат се и се нормализират, леко тресе на място!
Сменил съм ламбда/оригинална/, гуфриран маркуч, темп.датчик, диса, бубини, лули, свещи денсо ик20, клапан картерни газове с маркуча му и всички ролки, обтегачи и филтри! Това сичкото чисто нови, така че може да ги отпишеш като неща за смяна! Може към дюзите да се насочиш, купил съм им маркуча/октопода :lol: / и гумички и се каня да ги чистя!
Ако има и други колеги с М44 с подобни проблеми да се включат, ще следя с интерес!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 22.05.2008
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: М44
Мечтае да кара: ///М
Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)

Re: Проблем с М44

Мнение от Tomekk » 15 Дек 2011, 20:40

димитър_81 написа:Има писано и преди по темата, М44 е претенциозен към горивото, аз реших проблема с Shell V-Power Racing


:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 25.09.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: Лястовица с рамка

Re: Проблем с М44

Мнение от Tenata » 15 Дек 2011, 20:45

димитър_81 написа:Има писано и преди по темата, М44 е претенциозен към горивото, аз реших проблема с Shell V-Power Racing


Хубав бензин един път в седмицата или поне два пъти, след това няколко "цетки" из града :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Re: Проблем с М44

Мнение от sonic » 15 Дек 2011, 20:50

И хубаво масло. Мойто М44 като приближи смяна на маслото и като е студено пали точно така. Преди няколко дни го смених и сега е на 4 цилиндъра от раз и работи перфектно.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 4.01.2010
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: IS
Мечтае да кара: BMW ///M3

Re: Проблем с М44

Мнение от tenchooo » 15 Дек 2011, 22:17

значи преди няма и хиляда километра съм му сложил бмв10в40 и почти секи път му слагам v-power и пак тресе сутрин като е под нулата :banghead:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 15 Дек 2011, 23:13

Ами тя си е за смяна на масло. Купил съм Castrol вече, само чака да бъде сменено + всички филтри и горивен. Днес повечето букси ги почистих с контактен спрей и този проблем не се прояви.. Ще видим утре как ще запали. Сегашното масло е BMW и, ако наистина се окаже от него - повече няма да наливам такова. Бензин съм сипвал какъв ли не.. Карам с 95+ от ЕКО, Carrera 95 на OMV, a на ШЕЛ не зареждам никога :ok: Там само V-POWER RACING струва, но кой ти дава такива пари за бенз...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Проблем с М44

Мнение от Тонката » 16 Дек 2011, 19:56

Колега,
Един път и при мен се получи същата картинка, а именно да работи на 3 цилиндъра и да гасне на бензин, но при мен причината беше в ГИ. Тъй като се повреди електрониката му и ми гръмна колата и тогава започна тази работа на 3 цилиндъра, но след като я откарах на диагностика и изтриха грешките всичко се оправи! :)
Попринцип аз зареждам на ОМВ или ЕКО Супер само 100 и освен този инцидент не съм имал подобни проблеми.
Поздрави!

ПС Карам колата с Мотул 10W40 6100
Последна промяна Тонката на 16 Дек 2011, 20:04, променена общо 1 път
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Проблем с М44

Мнение от vanka7a » 16 Дек 2011, 20:03

Благодаря за отзивите :bowdown: Тия дни просто ще я заведа на диагностика, тъй като не е водена никога от както я имам и да и сменя маслото и филтрите. :ok:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с М44

Мнение от kdl » 18 Дек 2011, 12:18

Карате ли го този мотор с 5в40?
Аз имах подобен проблем докато ми беше проблемно клапанчето за празен ход! Смених го и се оправи при мен!
Можете да пробвате и с чистене.
Не ми излизаха никакви грешки при проблемно моторче, колкото и да е странно!

С Nukem си приказвахме и той май само него не беше сменил. Ново е адски скъпо. Търсете от Е46-М43 или N42 мисля се водеше другия 4 цил. мотор. Стига да изглежда по същия начин, е напълно еднакво и взаимнозаменяемо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Проблем с М44

Мнение от Nukem » 18 Дек 2011, 12:48

Тук е 500лв, от щатите идва към 250лв което си е нормално, моя явно е чистен от предишния собственик, щото му е пукнат корпуса :mhihi: !
Иначе с тебе си бяхме говорили за датчика на коляновия вал, който ще го сменя като ми остане време и мисля да купя и тоя клапан на рейката, лошото е че се появи едно почукване като е студена което изчезва като я изфорсирам, ама ще го гледам пак мотора, като оправя окачването, че то е на дневен ред!
Вчера чаках един приятел да го закача на ИНПА-та и щях да закача и моята да я видя, че голям смях от 4 месеца я имам диагностиката, 3 коли сам закачал на нея, без мойта срам!
П.С: Карал съм го 8к км с 5x30 работеше чудесно, но разхода беше към 2л/10к км, с 10x40 e под 1л/10к км, мислех че това почукване е от малкото бмв 10x40, обаче го смених с Мотул и пак си остана!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 21.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше e36 318is M44
Мечтае да кара: Турбо кола

Re: Проблем с М44

Мнение от Apoc » 18 Дек 2011, 19:53

Колеги и аз като вас имам проблема със сутрешното палене при студено време.При мен след палене на колата оборотите играят за малко ( 2-3 сек. ) и след това изгасва.При втория опит колата пали и все едно работи на 3-ри цилиндъра за няколко секунди и после изчиства като позагрее.Смених си температурния датчик , свещи , пробвахме с нова бобина и кабели , но проблема си остана даже си мисля , че се задълбочава . Гледах едно клипче в youtube в което имат проблеми горе-долу същите като при мен само че на Z3 и си мисля това да ми е следващото с което да пробвам.Ето и линк :http://www.youtube.com/watch?v=nz7RdAL4ARE . Искам да попитам и дали може да се дължи на неправилно зацепване на веригата , защото си смених гарнитурите по мотора заради теч на масло и да не би да сме я зацепили не както трябва?
“Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.”

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook