Трансплантация М52В20-М52В28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
Ползваш твоята инсталация- ще стане , НО
1. букситена на ламбда сондите на товята инсталация и тази на е39 са различни и имаш два варианта:
-слагаш сондите от твоя мотор
-слагаш си сондите от е39, но припилваш леко буксите ,за да могат да се вържат с твоята инсталация
2. Попмата за хидравликата на твоя мотор и този на е39-ката са различни. Ако взимаш мотора с помпата за хидравликата няма да имаш ядове.Ако обаче е без нея имаш два варианта:
-прехвърляш маслената конзола заедно с помпата за хидр от твоя мотор(аз направих така)
-търсиш си помпа за хидр от мотор с пластмасова капачка на масления филтър
3. По принцип може и с твоя комп да си караш, но имай в предвид, че информацията вътре не е същата като тази в другия. Старите компютри на м52(с алуминиевия капак) Лъчо ми е казвал,че не подлежат на сериозни софтуерни манипулации и по тях нищо не може да прави. Дали е така нека кажат по знаещите.
Щом ти е 94г колата предполагам няма ЕВС-имобилайзер - ключа ти е без чип и има само фенерче вътре-това така ли е?
Ако смениш скоростите с тези от 28, трябва да смениш и предната част на кардана, за да останеш с товя диф, или целия кардан и дифа също.
1. букситена на ламбда сондите на товята инсталация и тази на е39 са различни и имаш два варианта:
-слагаш сондите от твоя мотор
-слагаш си сондите от е39, но припилваш леко буксите ,за да могат да се вържат с твоята инсталация
2. Попмата за хидравликата на твоя мотор и този на е39-ката са различни. Ако взимаш мотора с помпата за хидравликата няма да имаш ядове.Ако обаче е без нея имаш два варианта:
-прехвърляш маслената конзола заедно с помпата за хидр от твоя мотор(аз направих така)
-търсиш си помпа за хидр от мотор с пластмасова капачка на масления филтър
3. По принцип може и с твоя комп да си караш, но имай в предвид, че информацията вътре не е същата като тази в другия. Старите компютри на м52(с алуминиевия капак) Лъчо ми е казвал,че не подлежат на сериозни софтуерни манипулации и по тях нищо не може да прави. Дали е така нека кажат по знаещите.
Щом ти е 94г колата предполагам няма ЕВС-имобилайзер - ключа ти е без чип и има само фенерче вътре-това така ли е?
Ако смениш скоростите с тези от 28, трябва да смениш и предната част на кардана, за да останеш с товя диф, или целия кардан и дифа също.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
maxpower написа:Ползваш твоята инсталация- ще стане , НО
1. букситена на ламбда сондите на товята инсталация и тази на е39 са различни и имаш два варианта:
-слагаш сондите от твоя мотор
-слагаш си сондите от е39, но припилваш леко буксите ,за да могат да се вържат с твоята инсталация
2. Попмата за хидравликата на твоя мотор и този на е39-ката са различни. Ако взимаш мотора с помпата за хидравликата няма да имаш ядове.Ако обаче е без нея имаш два варианта:
-прехвърляш маслената конзола заедно с помпата за хидр от твоя мотор(аз направих така)
-търсиш си помпа за хидр от мотор с пластмасова капачка на масления филтър
3. По принцип може и с твоя комп да си караш, но имай в предвид, че информацията вътре не е същата като тази в другия. Старите компютри на м52(с алуминиевия капак) Лъчо ми е казвал,че не подлежат на сериозни софтуерни манипулации и по тях нищо не може да прави. Дали е така нека кажат по знаещите.
Щом ти е 94г колата предполагам няма ЕВС-имобилайзер - ключа ти е без чип и има само фенерче вътре-това така ли е?
Ако смениш скоростите с тези от 28, трябва да смениш и предната част на кардана, за да останеш с товя диф, или целия кардан и дифа също.
Отовно сърдечно ти благодаря за изчедрпателния отговор.
1.Ами на мене втора ламда сонда,подгрева и е изгорял и има известен период в който тя не работи и расхода ми е доста голям 10+ извън града 12+ в града.Май по ми харесва да се пилят букси.

2.Ще се взема мотора с хидравличната помпа.Но на моя двигател точно да масления филтър имам въздуховод който идва от бъбреците (на снимката кадето съм качил моя двигател се вижда ясно),а на този от Е39 на мястото на въздоховода стои помпата.... и като сложа ДВГ-то от Е39 в мойто Е36 няма да има от де даси прекарам въздоховода.(имали врътка да се развие тази помпа и дасе монтира под въздоховода кадето е мойта в момента ?)
3.Ще взема и компа.
4.Да нямам EBC.По принцип имам само фенерче ама и то не бачка.

- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
6estaka написа:Колега при теб на е36 казанчето за хидравлика е някъде по кутията за въздушния филтър...позагледай се малко...И да кажа няма как да предвидиш и уточниш всички неща по трасплантацията тук по форума...Според мен вземи си двигателя с неговото ЕКУ като ползваш твоята инсталация и се оглеждай ръчна кутия от е36 328 или м3 3.0 задължително с кардана
Благодаря за съвета на но първо време докато събера пари за скоростна кутия ще я карам така.....За казанчето ми намерих го каде е под въздоховода който идва от бъбреците на решетката и минава покраи масления филтъ та точно от долу се намира.. за това явно до сега несам го забелязал.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
1. Като гледаш буксите на твоите сонди и на тези от е39 ще видиш къде трябва да ги припилиш малко с пиличката става без проблем. Не си играй да режеш кабели и да прехвърляш букси не си струва. Само припилваш буксите да паснат на ел. инсталацията и става перфектно-аз съм така
2.Казанчето за хидравликата от е39 го махаш, то не е свързано с мотора, просто е закрепено там за по лесен достъп. Твоето въобще не го бараш ,то си стои където си е ,даже почти не пречи при ваденето на мотора. Като махнеш казанчето от е39 ще имаш достатъчно място да си прекараш въздуховода за охл на алтернатора.
3. Компа го вземи, първоначално го запали с твоя компютър от 20ката просто да се убедиш, че всичко работи. Няма проблем и да покараш така- пробвал съм го всичко си работи- да с компютъра от 28 върви по добре, но като за начало си върви и с този от 20ката. После отиваш да ти премахнат ЕВС-а на компа от е39 и го бодваш него. Иначе трябва да си играеш да прокарваш инсталация за ЕВС-а която твоята кола няма. На моята кола съм точно с комп с премахнат ЕВС, защото и моята е 94г и няма такова по принцип.

2.Казанчето за хидравликата от е39 го махаш, то не е свързано с мотора, просто е закрепено там за по лесен достъп. Твоето въобще не го бараш ,то си стои където си е ,даже почти не пречи при ваденето на мотора. Като махнеш казанчето от е39 ще имаш достатъчно място да си прекараш въздуховода за охл на алтернатора.
3. Компа го вземи, първоначално го запали с твоя компютър от 20ката просто да се убедиш, че всичко работи. Няма проблем и да покараш така- пробвал съм го всичко си работи- да с компютъра от 28 върви по добре, но като за начало си върви и с този от 20ката. После отиваш да ти премахнат ЕВС-а на компа от е39 и го бодваш него. Иначе трябва да си играеш да прокарваш инсталация за ЕВС-а която твоята кола няма. На моята кола съм точно с комп с премахнат ЕВС, защото и моята е 94г и няма такова по принцип.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
maxpower написа:1. Като гледаш буксите на твоите сонди и на тези от е39 ще видиш къде трябва да ги припилиш малко с пиличката става без проблем. Не си играй да режеш кабели и да прехвърляш букси не си струва. Само припилваш буксите да паснат на ел. инсталацията и става перфектно-аз съм така![]()
2.Казанчето за хидравликата от е39 го махаш, то не е свързано с мотора, просто е закрепено там за по лесен достъп. Твоето въобще не го бараш ,то си стои където си е ,даже почти не пречи при ваденето на мотора. Като махнеш казанчето от е39 ще имаш достатъчно място да си прекараш въздуховода за охл на алтернатора.
3. Компа го вземи, първоначално го запали с твоя компютър от 20ката просто да се убедиш, че всичко работи. Няма проблем и да покараш така- пробвал съм го всичко си работи- да с компютъра от 28 върви по добре, но като за начало си върви и с този от 20ката. После отиваш да ти премахнат ЕВС-а на компа от е39 и го бодваш него. Иначе трябва да си играеш да прокарваш инсталация за ЕВС-а която твоята кола няма. На моята кола съм точно с комп с премахнат ЕВС, защото и моята е 94г и няма такова по принцип.
Значи идеално отивам да вземам ДВГ-то и го слагам в мойта


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
Аз незнам да има М52 в Е36 без ЕВС, така, че все тая.
Взимай компа от Е39ката и просто ще го дадеш да му махната ЕВС-а да не се занимваш с него.
Взимай компа от Е39ката и просто ще го дадеш да му махната ЕВС-а да не се занимваш с него.

- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
vld написа:Аз незнам да има М52 в Е36 без ЕВС, така, че все тая.
Взимай компа от Е39ката и просто ще го дадеш да му махната ЕВС-а да не се занимваш с него.
Еми колега какво дати кажа двигателя ми на първи поглед може дасе види че е М52,отделно като вляза в http://realoem.com/bmw и напиша модел,година и т.н. ми искарва М52 двигателя,ако напиша последните 7 числа от ВИН-а пак ми го дава с М52 ДВГ но EBC нямам.

- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
Сименсите МС41 завършващи на 011, 015 и някои 018 нямат ЕВС
След 11.94г или 022 и нагоре всички имат ненужната "екстра"
След 11.94г или 022 и нагоре всички имат ненужната "екстра"
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
mladfen написа:Сименсите МС41 завършващи на 011, 015 и някои 018 нямат ЕВС
След 11.94г или 022 и нагоре всички имат ненужната "екстра"
Мойта е 10.94г

- ayaks90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E60 528xi
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Трансплантация М52В20-М52В28
Отново благодаря за исчерпателните коментари от колегите темата е за ключ 

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани