Ремонт на ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от alchohol » 13 Дек 2011, 20:08

Пресиян Василев написа:Ако проблема е в управлението на помпата(плочката) ,не мисли за никви ремонти.Смяна с друго.Ся ново ли 2-ра употреба друг въпрос.
Тая работа с механично ГНП от 2,4 е бошлаф работа.И аз от опит ти го казвам.



:mhihi: бошлаф било, а по-добре ли е както си перкаш по магистралата и си слушкаш музичка, да ти изчезне газта
ненадейно :?:
Аз лично съм доволен от тази интервенция по колата ми.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от Пресиян Василев » 13 Дек 2011, 21:30

Твоито самолетче ,дет си перкаш по магистралата м21 или м51 е браточка? Щот има разлика.
Аз дане пиша повече ,че явно нищо не разбирам ,ма маи видях един пьт ,по скоро надничах кат я праиха една 525-ца.то голяма работа било ,да маинеш една камара работи и да туриш проста помпа.Абе то направо тЮнинг бе :mhihi:
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от stambo_81dg » 13 Дек 2011, 21:54

Пресиян Василев написа:
stambo_81dg написа:
Пресиян Василев написа:Ако проблема е в управлението на помпата(плочката) ,не мисли за никви ремонти.Смяна с друго.Ся ново ли 2-ра употреба друг въпрос.
Тая работа с механично ГНП от 2,4 е бошлаф работа.И аз от опит ти го казвам.


Що бе колега, какво стана? Аз пък от опит казвам че съм виждал наи оптималната работа (от към палене, вървене,разход) на ТДС с такава помпа :roll:

На кои бре :mhihi: си видял.Става ,ама само на е34-ка ,пьрвите години с тесния фланец.


Всичко става идеално , говоря за първите ТДС-и после, като разход, палене-студена ,топла, вървене,работа на мотора, дим от ауспуха е перфектно. Даже не съм виждал кола да пали по този начин като този ТДС на когото беше с такава помпа :shock:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от alchohol » 13 Дек 2011, 21:59

Мойто бабе е М21, ма съм виждал и на 51 такава помпа.

Не претендирам за бърза кола, ама влезе ли в обороти си перка смело напред, а и разхода си е екстра, 6/100 на извънградско за мен си е супер.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от vinio » 14 Дек 2011, 11:05

stambo_81dg написа:
Пресиян Василев написа:
stambo_81dg написа:
Пресиян Василев написа:Ако проблема е в управлението на помпата(плочката) ,не мисли за никви ремонти.Смяна с друго.Ся ново ли 2-ра употреба друг въпрос.
Тая работа с механично ГНП от 2,4 е бошлаф работа.И аз от опит ти го казвам.


Що бе колега, какво стана? Аз пък от опит казвам че съм виждал наи оптималната работа (от към палене, вървене,разход) на ТДС с такава помпа :roll:

На кои бре :mhihi: си видял.Става ,ама само на е34-ка ,пьрвите години с тесния фланец.


Всичко става идеално , говоря за първите ТДС-и после, като разход, палене-студена ,топла, вървене,работа на мотора, дим от ауспуха е перфектно. Даже не съм виждал кола да пали по този начин като този ТДС на когото беше с такава помпа :shock:

То и тема имаше май с клипове.До колкото си спомням собственика беше доста доволен от механичното гнп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от Zubcho » 14 Дек 2011, 11:13

Колега вангел83 закачили са се правилните хора в тази тема. Аз лично бих отишъл при Пресиян Василев да ми види помпата. Там е най-близо и най-сигурно (за мен) Питай го на ЛС за координати и бягай да гледа колата.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от stony1 » 14 Дек 2011, 11:15

Пресиян Василев написа:Твоито самолетче ,дет си перкаш по магистралата м21 или м51 е браточка? Щот има разлика.
Аз дане пиша повече ,че явно нищо не разбирам ,ма маи видях един пьт ,по скоро надничах кат я праиха една 525-ца.то голяма работа било ,да маинеш една камара работи и да туриш проста помпа.Абе то направо тЮнинг бе :mhihi:


Може да се направи, не е проблем. Това, че помпата на М51 е с електронно управление нищо не означава. Като я отвориш вътре има само пасивни електронни компоненти, а това позволява да се замени с механична. Друг е випроса какъв ще е резултата от комбинацията на такава помпа с турбиниран мотор, чиито параметри се следят от DDE.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от vinio » 14 Дек 2011, 11:21

Друг е випроса какъв ще е резултата от комбинацията на такава помпа с турбиниран мотор, чиито параметри се следят от DDE.

маркуча от мапа отива в контролера на помпата.
Като я отвориш вътре...

единият модел плочки не може да се отворят напълно.

Аз съм за ел .помпата ,но нека колегата каже с кой модел плочка е
механичната (по спомен) е 20кв за цилиндър,а електронната е 25кв на един изход

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от ///MILEN » 14 Дек 2011, 13:27

Аз съм карал ТДС ръчка с присадена механична помпа и се държеше доста прилично за разхода :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Ремонт на ГНП

Мнение от Пресиян Василев » 14 Дек 2011, 19:05

stony1 написа:
Пресиян Василев написа:Твоито самолетче ,дет си перкаш по магистралата м21 или м51 е браточка? Щот има разлика.
Аз дане пиша повече ,че явно нищо не разбирам ,ма маи видях един пьт ,по скоро надничах кат я праиха една 525-ца.то голяма работа било ,да маинеш една камара работи и да туриш проста помпа.Абе то направо тЮнинг бе :mhihi:


Може да се направи, не е проблем. Това, че помпата на М51 е с електронно управление нищо не означава. Като я отвориш вътре има само пасивни електронни компоненти, а това позволява да се замени с механична. Друг е випроса какъв ще е резултата от комбинацията на такава помпа с турбиниран мотор, чиито параметри се следят от DDE.

А за еитова става реч.
За М21 няма грижи.Кеф ти електронна кеф ти механична.През тая операция съм минал няколко пъти.М51 е друга бира.
А насадете механична помпа на е39 Или Омега б .На е34 сьс стария фланец тесния механична помпа се куплира по лесно.Ако фланеца е широкия ,наи близкия стругар прави преходно фланче и става,нооооооооооооо. колата не е сьщата ,Пали ,вьрви ,но динамиката е различна,ДДЕ следи достатьчно фактори и никоя механична помпа не може да стане добьр заместител.Хода и диаметьра на плунжерите са различни.Които си има малко понятие от ГНП-та знае за какво става реч.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook