Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от BadAngel » 13 Дек 2011, 3:28

acho.rs написа:- пълни глупости - не знам който ти го е казал този мит . Мога да те уверя , че са най-малко 2 пъти по-ефективни . На стария хлопел му мериха силата на спирачките и предните дискови бяха тъкмо с 3 пъти по-голяма сила , хайде да речем че са и мислени като по-силни и за това казвам само 2 пъти . Ако не се лъжа на първите коли с дискови спирачки пишеше отзад - диск брейкс - да не се лепиш плътно зад него - познай що :)


не си прав, барабаните спирачки спират повече при еквивалентен диаметър, защото челюстите имат по-голяма контактна повърхност

проблема с барабанните спирачки е охлаждането и не са подходящи за интензивни спирания, но така или иначе при този тип коли задните спирачки са само за да те задържат в права линия, спирането е основно с предните

весопеса, частите на 5+ годишни коли като цяло са по-евтини от тези, за моделите, които се продават към момента,

защото производителите влизат в ценова война с доставчиците на неоригиналните части

провери как са цените, при частите, които нямат еквивалент от алтернативните производители :ok:
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от VesoPesa » 13 Дек 2011, 3:39

BadAngel написа:за разхода на гориво не мога да ти кажа нищо, аз съм карал бензинова дачия 1.4 комби,
която е 5 метра дълга и варна-софия ми даде разход 7/100 при нормално каране,
за мен този разход за такава кола е ОК

барабанните спирачки си имат своето обяснение - като спирателна сила са по-добри от еквивалентните дискови, по-евтини са за подръжка, а и по-рядко се налага да се сменят челюстите.. единствения им минус е, че не издържат на продължителни спирания, защото конструктивно няма как да влиза въздух и да охлажда, но при кола от този клас.. спиранията не го изискват.. а и добрия шофьор знае, че колкото по-рядко натиска спирачката, толкова по-нисък е разхода на гориво

да, волекса е супер като първоначално впечатление и аз го виждам това ясно, въпроса е, че не виждам основните характеристики, които се искат за бюджетна кола


Е добре де искам само да ми обясниш как може да ми кажеш че 7/100 е добър разход извънградско за 1,4 мотор на 900(и тва и е много) кила кола, при положение че 25 годишната 520-ка дава същия разход с 2(или 3) цилиндъра, 600 кубика и 7-800 кила отгоре + 3-ма човека още 250кг. ги кажи, щото с нормално каране на мен не веднъж ми дава 7,5/100 извънградскопри горните условия с средна скорост 120км/ч?!
Сори че пак намесвам други глупости но... нали ще говорим с факти :)

А за барабанните спирачки и бюджетната градска кола... нали се сещаш че ако градската кола я ползваш по предназначение ти повече спираш от колкото се движиш!? Тва как звучи... :oops:

Та не знам колко по-удачен вариант са барабанните спирачки...

А това че не му виждаш основните характеристики за бюджетна кола...

Под 10 лева на 100км разход на гориво, променливо вътрешно пространство, прилично ниво на обурудване включващо климатик, ел. огледала, прилична стерео система и т.н....

И ТОВА АКО НЕ СА ВАЖНИТЕ НЕЩА ЗА БЮДЖЕТНА КОЛА ЗДРАВЕ МУ КАЖИ!

За частите - всеки ден се ровя в каталозите и ценовите листи и ако ми покажеш хидравличен амортисьор(разбирай за активно окачване) за която и да било френска бангия над 10, да не са 5 години , струва под 800 лева в официалния дилър официално ще се извиня с големи червени букви :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от BadAngel » 13 Дек 2011, 3:48

VesoPesa написа:А за барабанните спирачки и бюджетната градска кола... нали се сещаш че ако градската кола я ползваш по предназначение ти повече спираш от колкото се движиш!? Тва как звучи... :oops:


и не смяташ ли, че за нуждите на градската кола барабаните са ОК? да не говорим, че термина бюджетна градска кола ти го вкара току що :)

не съм много наясно с цените на амортисьорите, но подозирам че този тип са скъпи, все пак тези окачвания са по скъпите модели и е нормално



И ТОВА АКО НЕ СА ВАЖНИТЕ НЕЩА ЗА БЮДЖЕТНА КОЛА ЗДРАВЕ МУ КАЖИ!

тези параметри, които си изброил, са само 20% от целия проект, ти би ли си купил кола,
за която след 8 години примерно не знаеш, дали ще се произвеждат резервни части? аз не..
No bling at the Ring

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от acho.rs » 13 Дек 2011, 3:55

За всяко кола си има закон според който фирмата е длъжна да происвежда резервни части 10 години след пускането от прозиводство .
А що се отнася за мен - дилемата китаец/румънец или старо БМВ , несъществува :smoke:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от BadAngel » 13 Дек 2011, 3:58

acho.rs написа:За всяко кола си има закон според който фирмата е длъжна да происвежда резервни части 10 години след пускането от прозиводство .


да, това беше някаква европейска директива

кажи ми до каква степен могат да задължат китайски производител обаче?

само да ти напомня, че вече 20 години не могат да се справят с правото на търговската марка там :)
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Механджията » 13 Дек 2011, 3:59

BadAngel написа:
да, волекса е супер като първоначално впечатление и аз го виждам това ясно, въпроса е, че не виждам основните характеристики, които се искат за бюджетна кола

с риск да се повторя, казвам пак - волекса е евин, просто защото е евтин, а не защото е мислен като такъв


кое не виждаш като основни характеристики :shock: ? че е 3,81м градска съвременна кола с 15см клиренс, къси преден и заден надвеси, с ел. серво, с 97 коня мотор, ставащ и за извънградско, с ангренажна верига, страхотно организирано вътрешно пространство и регулируеми по дължина задни седалки, серийни екстри като ABS, BA, EBD, климатик - или тези неща изобщо не са за малкия клас и никой не ги търси - що за дивотии?! почна да си кривиш душата и да изсмукваш доводи от пръстите..... в момента по абсолютно всички показатели, впечатления и отзиви - мои и на мноооого безпристрастни хора, с които съм коментирал, волекса е над сандерото, включително по най-важния - цената...
това, че сандерото са му тънкана частите (което е относително..) не означава, че на волекса му е 5000лв ск. кутия :mhihi: още утре ще изкарам сервизно инфо и него ще сравним
просто тоя коз, че сандерото има цена във вариант, в който е оборудвано с волан, педали и стартер, вече не е фактор, все повече хора осъзнават, че е по-добре да дадеш на служителя си кола с климатик и серво и съответно тя да е 1000-2000лв по-скъпа, но да иде с кеф при клиента и да е му гот отколкото да го пратиш на пангара с дръгел и да слезе с напращели бицепси от въртене на тежкия румънски геврек и потен и издразнен като хамалин с цел да продава на някому нещо - забрави тая песен любовна....
а това, че волекса е евтин, щото бил евтин не можах да го проумея - би ли го разяснил, ако обичаш :conf: а сандерото е по-скъпо, щото е по-хубаво сигурно? и материалите му са по-хубави? това с тенекиите и другите щуротии изобщо и няма да го коментирам - пак ще ти препоръчам - вземи едно топ-надградено сандеро и един волекс и сравнявай, карай, гледай... щото очевидно не си, а аз съм, и не съм кон с капаци - просто установих някои неща, още преди да почна да се занимавам с тия коли...... щом е по-надежно сапунерото, защо не му праснете една 5-годишна гаранция? и как по дяволите кола 2011 година няма серийно сервоуправление и централно?!

ачко ти каза - признай, че за момента просто тая кола отстъпва на волекса, дори и при по-субективни неща, като дизайн, ергономия, комфорт на возене, обезшуменост на купето и т.н. и т.н. ....

и на мен не ми се влиза в спорове, просто не обичам, когато някой казва на черното бяло и няма доводи за това.... просто защото черното не е бяло ... :wave:
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от VesoPesa » 13 Дек 2011, 4:04

За бюджетната кола ти си го споменал, а дали ще е градска или не няма значение, щото я спри от 120 до 0 с кола със барабани отзад :mrgreen: :ok:

То ако дисковоте не бяха по-добри въобще за какво са ги измислили... :roll:

Колкото до амортисьорите, то и със съединителите така(примера беше твой) най-евтините за рено лагуна 1-ва фаза 1.8 безнин варират между 130-180 лева, оригиналния е към 380, за м50-то е 200 лева най-евтиния, оригиналия е 400... къде казваш е разликата?

А повярвай ми ако си купувам НОВА кола на 0(нула)км., за 18000 лева, която да ме вози за 30 лева 1 седмица, данъка и е 50 лева на година, а застраховката 150, единственото ми притеснение ще е дали ще ме вози без да ме остави на пътя докато и изтече гаранцията.
Не за друго, а просот защото ще ми се е изплатила вече и просто ще я хвърля и ще си взема новия модел пак за 18000 хиляди... ;)

Та единствената въпросителна за тая кола е колко здрава ще се окаже по Българските друми и ако издържи теста да не прави сериозни проблеми през този 5 годишен период на гаранцията, то колата за евтина каручка дето да икономисваш с нея е перфектна :!:

За мен спора приключи, благодаря ви за вниманието и си отивайте при жените че късно стана вече да няма инциденти :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от BadAngel » 13 Дек 2011, 4:05

Механджията написа:и на мен не ми се влиза в спорове, просто не обичам, когато някой казва на черното бяло и няма доводи за това.... просто защото черното не е бяло ... :wave:


не ме разбирай погрешно, всички тези неща, които са ви впечатлили ги виждам и аз

но виждам и други неща, косвено свързани с колата, които не я бележат като бюджетен

няма смисъл да продължаваме да сравняваме двете коли, всеки си има мнение

нека волекса издържи проверката на времето и тогава разговора би бил по-продуктивен

за мен няма да има по-щастлив човек, ако българските коли се окажат евтини и хубави
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Механджията » 13 Дек 2011, 4:11

BadAngel написа:
VesoPesa написа:А за барабанните спирачки и бюджетната градска кола... нали се сещаш че ако градската кола я ползваш по предназначение ти повече спираш от колкото се движиш!? Тва как звучи... :oops:


и не смяташ ли, че за нуждите на градската кола барабаните са ОК? да не говорим, че термина бюджетна градска кола ти го вкара току що :)

не съм много наясно с цените на амортисьорите, но подозирам че този тип са скъпи, все пак тези окачвания са по скъпите модели и е нормално



И ТОВА АКО НЕ СА ВАЖНИТЕ НЕЩА ЗА БЮДЖЕТНА КОЛА ЗДРАВЕ МУ КАЖИ!

тези параметри, които си изброил, са само 20% от целия проект, ти би ли си купил кола,
за която след 8 години примерно не знаеш, дали ще се произвеждат резервни части? аз не..


пич, какво значи бюджетна кола, за теб припокрива ли се с градска кола... щото за мен има просто В-сегмент

мислиш ли, че дадена фирма-клиент, взела пет такива коли, ще ги търкаля до осмата година? в момента пак си измисляш причини да изкривиш фактите

относно намеците за частите, започнати от първото ти мнение - посети gwm.com, виж за каква огромна компания става дума, прочети, че настоящите модели имат типово одобрение за производство и продажба в ЕС - първият производител сред китайските, който постига това... GWM е най-голямата частна компания-автопроизводител в Китай... инвестират се огромни суми, строят се заводи, имат собствена краш-лаб... виж ги къде са били и какви са им целите до 2020г. ...виж им новия моделен ред на даунсайзнати мотори - 1.0 турбо 120 коня, 1.5 битурбо 210 коня и т.н. които ще видят бял свят идните 1-2 години
та в тоя ред на мисли, няма да има части за колите ли? айде да е точно обратното - тия коли далеч няма да се ограничат до тясното и целево предлагане на дървачийките на определни пазари..

сандеро и сие имат само едно предимство за момент - българина се престраши и почна да ги купува и така вече няколко години - кара си ги и си знае, че са кенефи
сега просто ще има по-добра и евтина алтернатива... с близо 3 пъти по-дълъг гаранционен срок
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Варна

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Механджията » 13 Дек 2011, 4:18

BadAngel написа:
но виждам и други неща, косвено свързани с колата, които не я бележат като бюджетен

няма смисъл да продължаваме да сравняваме двете коли, всеки си има мнение


и в предното мнение попитах - дефинирай 'бюджетен' - дали за теб означава напълно опоскана кола, която няма дори базови удобста като серво и ц.закл., само и само още да и падне цената? и дали непременно всички от В-сегмента трябва да са бюджетни? и дали цената всеки път е всичко...или за 1000-1500лв отгоре вземаш нормално, дори чудесно конфигуриран автомобил с много повече активна и пасивна безопасност ( два еърбега, 4 дискови, абс, ВА, ебд, греди във вратите, енергоабсорбиращи брони - всичко е серия + опции за ESP и завеси) с клима, стерео с usb, ел. серво и определено по-приветлив интериор - в никакъв случай по-тесен?

че няма смисъл да ги сравняваме е ясно - всеки може да го направи и ще установи, че волекса е по-добрата кола по който и да е критерий, а като хване няколко снимки - ще прецени и коя кола го кефи повече 'на фаца' ....обаче не се изненадвай и когато цените на части и сервизни интервали при волекса се окажат също по-евтини ;)

лека нощ от мене, живи и здрави!
...с живота под вежди се гледаме строго, и боря се с него, доколкото аз мога....има начин, ваш'та мамааа...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от BadAngel » 13 Дек 2011, 4:23

Механджията написа:мислиш ли, че дадена фирма-клиент, взела пет такива коли, ще ги търкаля до осмата година? в момента пак си измисляш причини да изкривиш фактите


фирмата клиент не се интересува от нещата, които обсъждаме ние

за тях мерудавното при избора на колите е кой вносител дава по-голяма комисионна за флийт мениджъра

истинската оценка за продукта за продажбите на частни клиенти, там естествено и печалбата е по-голяма,
но и самата продажба е по-трудна

пак ти казвам, няма да има по-щастлив автомобилен фен от мен, ако волексите се окажат евтини и хубави, това е.
No bling at the Ring

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от vankatagsi » 13 Дек 2011, 10:59

Към колегата Механджията: Понеже си най-запознат с нещата, хубаво ще е да уточниш дали двигателите са китайски или са дело на друг по-утвърден автомобилен производител, преди бях чул че са на митсубиши? Това е много важно, тъй като аз на китайски двигател не бих се доверил, не съм толкова смел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от Alexi » 13 Дек 2011, 11:02

двигателите са китайски ,поне този 1.5


Аватар
Мнения: 1825
Регистриран на: 23.09.2005
Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Пол: Мъж
Кара: Кенеф от Инголщат

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от ms » 13 Дек 2011, 11:03

Я, видях цената за сервизно обслужване на Сандеро...
"Поленов филтър, горивен филтър , въздушен филтър, маслен филтър, двигателно масло Elf 5W40" - това за дизела...
"Поленов филтър, маслен филтър, въздушен филтър, свещи, двигателно масло Elf 5W40"- това за бензина...

А сега познайте цената на това обслужване ;)

ПС: Я някой с Е46 да каже колко му струва да смени горните неща, че ми е интересно...

vankatagsi написа:Към колегата Механджията: Понеже си най-запознат с нещата, хубаво ще е да уточниш дали двигателите са китайски или са дело на друг по-утвърден автомобилен производител, преди бях чул че са на митсубиши? Това е много важно, тъй като аз на китайски двигател не бих се доверил, не съм толкова смел.


На джипа (и пикапа) мотора е Мицубиши, за Волекс-а не знам, ама това VVT ме навежда пак на японски... Пикапа има дизел дето си е китайска разработка заедно с Бош...
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч

Мнение от bmw325tds » 13 Дек 2011, 11:09

На 63 sec: "Оптимална мощност с под 70лв. годишен пътен данък".

Годишен пътен данък - такова понятие няма. Тръгнали коли да правят...

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: zAcK

Последни теми
Facebook