система за гориво с две бензинови помпи

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

система за гориво с две бензинови помпи

Мнение от ludiagsm » 01 Май 2006, 12:14

Да направим дискусийка за предимства и недостатъци

Става въпрос за системката в която имаме една подкачваща помпа която работи на 0 бара и една горивонагнетателна на избрано от нас налягане да кажем 3 бара

Идеята е че при по екстремно шофиране резки завои тръгвания и спирания и същевременно не много гоолямо клоличество гориво в резервоара ,в нормалния стандартен случай да кажем като на бензиново бмв Е30 или Е36 с една потопяема бензинова помпа.
Поради ред причини се получава непостоянно ниво на горивото в зоната на засмукване на бензиновата помпа заради центробежни сили които действат на горивото при остри завои и дрифтене :),в случай на голямо ускорение на старт или много голямо доускорение ако имаме голям въртящ момент и във високите скорости тук действа силата на земното притегляне или инерционни сили при рязко спиране.


И какво се получава имаме перфектния двигател бил тои с турбина или не мапнат на диното иделния аванс идеалната горивна смес но като подкараме както ние си знаем:) има опасност да неможем да нахрани звяра и от там резултатите да не са това което очакваме .


Мислили ли сте за този случай и ако да бих се радвал да споделите идеи впечатления и тн.

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 01 Май 2006, 16:17

АКо резервоара е пълен догоре мисля ще е най-добре, за да не се плюскат 5 литра безнин и помпата да засмуква на сухо за момент, жалко, че не винаги е постижимо. Иначе няма да е зле ако има втора помпа, която да качва дебит на другата и така да няма дори и моментна липса на гориво. Моето мнение е, че това е занимавка само за хора, които сериозно пипат мотора, за заводска конструкция примерно с леки промерно - филтър, чип и свещи - нема смисъл.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 01 Май 2006, 16:55

Аз лично имах този проблем с недостига!сменях резервоар заради мисълта че може да се е отпорила кошницата под помпата или не знам си какво!после смених няколко помпи като се почне от немски до пиомпи от японски бангии :uups: имах проблем при дрифтовете резки завои,спирания или потегления и доускорения!сега с новия резервоар е по добре а имам и нова оригинална помпа със стойката и нямам недостиг до сега!Напълних резервоара и ше чакам да видя какво става при колко литра.сега има към 10литра ама маи има едно зачудване като че ли?незнам още не е толкова силно изразено ;) абе маи наи добрия вариант е помпа от моноинжекция на нисък бар потопяема и една външна яка!!!мисля обаче че неминуемо с по малко от 10литра не е нормално да се кара наи малко за това че при едно нервно каране е нищо колли4ество

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 01 Май 2006, 19:32

Това е решението : резервоар с картер и пяна вътре и 2 външни помпи :mhihi:

Изображение
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 02 Май 2006, 7:40

[quote="KAMIKADZE"]Това е решението : резервоар с картер и пяна вътре и 2 външни помпи :mhihi:

Тва не е твойта кола нали :?:
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 02 Май 2006, 8:41

Tва е неговата Е30-ка :D
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 02 Май 2006, 10:17

bawareca написа:
KAMIKADZE написа:Това е решението : резервоар с картер и пяна вътре и 2 външни помпи :mhihi:

Тва не е твойта кола нали :?:


:twisted: :wave:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 02 Май 2006, 13:07

KAMIKADZE написа:Това е решението : резервоар с картер и пяна вътре и 2 външни помпи :mhihi:

Изображение


а па някои си имаме 2-ва външни помпи фабрично ... :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.п. Кефиме как става твоята кола :yes:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 03 Май 2006, 7:07

Бе тва не е неговата кола бе, той не пуши "КАРЕЛИЯ" :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Май 2006, 8:39

Кам какво представлява тая пяна неква суха пореста ли е или че немога да зацепя :) и , ако без пяната и колко литра реално сабира тоя перформанс резервоар ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 03 Май 2006, 9:36

Луд, помпа дето да подава 0 бара няма. Ниско налягане помпите подават поне 0.2-0.3 бар.
Питаш за Surge tank - един двулитров (примерно) допълнителен резервоар, служещ за да се избегне засмукването на въздух от помпата при дълъг завой и полупразен резервоар.
В този резервоар горивото се докарва от помпа ниско налягане - от основния резервоар. После помпата ЕФИ (високо налягане) изпомпва от този малък резервоар в рейката с инжекторите.

ПП: Малкия резервоар също има обратно гориво към основния. Това е всичко, извънземни особености няма.

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 03 Май 2006, 10:10

bawareca написа:Бе тва не е неговата кола бе, той не пуши "КАРЕЛИЯ" :winky:


Az ne pusha ve :mhihi:

http://img.photobucket.com/albums/v433/ ... 00x600.jpg

Lud tova e kato guba

Sorry za kirilicata ama izchezna neshto
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Май 2006, 10:18

Дам явно използването на такъв резервоар е възможно най-добрия вариант и с него с епостигат най добри резултати , но аз ще използвам другата системка защото искам да си имам и багажник море ,музика ,мацки ала бала :winky:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 06 Май 2006, 15:12

или пък
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.03.2005
Местоположение: русе
Пол: Мъж
Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
Мечтае да кара: м5 + ГТР

Мнение от 75 turbodelta » 07 Май 2006, 10:27

Turbo-Lag написа:или пък
Изображение

еи такова и аз имам същото лъскави4ко :mhihi: и като цяло системата ми е то4но това което джеими описа два поста по нагоре :idea:

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook