Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Модератор: Общи модератори
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Дачията ме дразни с това, че вътре и отвън умишлено е направена да личи, че е мизерен автомобил. При Волекса не е така, още повече при Хувъра. Сега колко са надеждни китайчетата тепърва ще видим. Но нали се запалих по "джипката"(SUV не е Jeep и Jeep не е SUV), та разгледах руските форуми и общо взето са надеждни автомобили.
Пред себе си се заклех, че повече кола на старо няма да си купя а БМВ като нови са доста далеч от възможностите ми. Даже най-бедната и оскатена кола от Първа серия на БМВ ми е непосилна, та за това.ПС: егати- в БМВ форума обсъждаме усилено китайци и мамалиги
Последна промяна ukelichko на 13 Дек 2011, 0:06, променена общо 1 път
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
тва малкото е направено предимно към бизнеса и към хора, които приемат колите за средство да стигнеш от точка А до точка Б.. не че умирам да плащам за ремонти, ама на същите пари е 1-ва серия със сервизна книжка и ще е н-пъти повече кола
„Късметът е това, което се случва когато подготовката срещне добрата случайност.“ — Хенри Форд
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
сандерото базово за тея 14к няма ел стъкла, няма радио, няма централно, няма и хидравлика на волана..
иначе на возене е ок, ама не и да го караш. ебати кофата е. кривата кола както вика един познат
иначе на возене е ок, ама не и да го караш. ебати кофата е. кривата кола както вика един познат
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
ukelichko написа:Дачията ме дразни с това, че вътре и отвън умишлено е направена да личи, че е мизерен автомобил. При Волекса не е така, още повече при Хувъра...
ей това е много вярно


- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
На базата на впечатленията ми дотук, Волекса ще е 5 пъти по-добър избор от Дачия.. В семейството имаме Логан 1.4, базов без НИКАВИ екстри, имам впечатления от него.., та като гледам до тук Волекса го бие по всички параграфи - дизайн, динамика,интериор и най-важното съотношение цена/ екстри.
Само за пример.. Логан или Сандеро 1.4 не са в класа на Китаеца, в този клас е 1.6 8клапановия мотор,който вече вдига цената поне с 2000лв и въпреки това пак не върви толкова... после като си поръчаме и екстрите на Волекса Дачията ще дойде над 20к и въпреки това пак ще седиш като наказан вътре, за пътното поведение да не говорим.
Само не се знае дали ще успее да бие Румънеца по надежност, което е особено важно!
Само за пример.. Логан или Сандеро 1.4 не са в класа на Китаеца, в този клас е 1.6 8клапановия мотор,който вече вдига цената поне с 2000лв и въпреки това пак не върви толкова... после като си поръчаме и екстрите на Волекса Дачията ще дойде над 20к и въпреки това пак ще седиш като наказан вътре, за пътното поведение да не говорим.
Само не се знае дали ще успее да бие Румънеца по надежност, което е особено важно!
- ///Maximalniq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: poor man's M3 (E30 318iS)
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Те, за да я сложат тая 5-годишна гаранция едва ли ще се чупи толкова лесно...
- w3s7
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12.07.2006
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Механджията написа:към колегата по-горе - то вече има произведени
http://www.automedia.bg/news/article_15047.html
започва се вече, но мен ме притеснява това, че каквито и да са, българите все ще подходят с негатизивъм, защото най-гнилата черта на народа ни е, че все нещо не е таман и все недоволни от всичко.... пак казвам, вижте румънците какво правят от 6-7 години насам....
въобще не ми беше въпроса в тая насока ... даже се надявам да излезнат надеждни и с евтино обслужване и да заместят дачиите ,защото тях реално това ги продава ,а не това че са дървени и отвратителни.. за тея пари са правилния избор особено за служебка ..
питах горе долу кога ще заработи като хората завода ..щото тея учебни бройки и тая 1 колица на поточната линия си е само ПР според мене ..

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
acho.rs написа:а и все пак зад дачаните седи не кой да е, а рено
- тва по-скоро е минус ...
защо смяташ така? когато говориш за рено не гледай другите 2 французина - пежо и ситроен, рено е доста далече като философия и като инженеринг.. рено са държавна фирма и като такава правят нещата по различен начин
acho.rs написа:-за 16 бона НИКОГА не може да зглобиш дачия с подобни екстри
за кола от този клас от първостепенно значение са първоначалната цена, експоатационните разходи и подръжката, екстрите ги гледа само някой, който така или иначе не е за този клас автомобил и той би предпочел по-висок клас, но втора употреба
acho.rs написа:дачията е кола на 4 години модел, тепърва идва нов модел, който ще се бори с китайците
- Сандеро не е ли на 1-2 години ?
не е, сандерото дори претърпя фейслифт и в момента е в края на моделния си цикъл, идва новия модел, който ще бъде съвсем различен и като дизайнерски решения и като технически
acho.rs написа:дачията е с доказани качества, има много служебнарки на по над половин милион километра,
което според мен е добър атестат за надеждност..
- спор няма . Логана освен горзен , ръбат и с гадни материали се оказа и доста надежден автомобил .
изключително надежден и с изключително евтина експоатация.. и това не е само за логана, а за целия лайн-ъп на дачия, знаеш че като механика до голяма степен са идентични моделите
пежо нямат общо с дачията нито като идея, нито като реализация, рено правят нискобюджетни автомобили от 40 години и знаят как става.. волекса е евтин защото просто е евтин, а не защото е мислен като такъв
при дачията има цени от порядъка на 5-8 лв. за части, цяла нова оригинална скоростна кутия е от порядъка на 600 лв. съединител комплект 300 лв... дачия имат глобална политика не само по отношение на самия автомобил, но и по неговото обслужване и експоатиране
GW нямат цялостна концепция на инженеринга, колите са сбирщайн от големите японски и корейски производители
не искам да влизам в идиотски спорове и да им мерим радиусите на завой, всеки сам си решава за себе си
нека мине време и ще говорим
No bling at the Ring
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:...
а и все пак зад дачаните седи не кой да е, а рено
...
Теб да не ти плащат да правиш антиреклама на Дачия?!

По темата, изглежда добре дръпнатия жълтурко, както и другите му събратя, ако се окаже и толкова надежден колкото изгоден финансово просто като покупка най-накрая ще изчезнат голфовете и е36-те



BadAngel написа:...
при дачията има цени от порядъка на 5-8 лв. за части, цяла нова оригинална скоростна кутия е от порядъка на 600 лв. съединител комплект 300 лв... дачия имат глобална политика не само по отношение на самия автомобил, но и по неговото обслужване и експоатиране
...
Абе не че нещо, ама то и за е34-те има части по 5-8 лева в Дару, нищо че вече е класика, да не говорим че съединителя за м50б20 ванос с клима комплект Закс е 250 лева комплект, от Дару е 400



За скорости няма да преверявам да не излезе че ЗФ-а на м50-та е по-евтин "скорростната кутия" на Дачията



Тааа айде нали да гледаме реално на нещата

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
Да - като не са важни екстрите дай да си купим нова кола БЕЗ КЛИМАТИК , без ел.стъкла , без музика , със супер смотан двигател който гори двойно на китаеца(при газова) при много по-слаба динамика , (дали не беше Сандерото и с архаични барабанни спирачки отзад) ... субективни неща като дизайн , интериор и "ненужни екстри" като ВВТ , гъвкаво вътрешно пространсвто и тн и тн .
Що не признаеш , че на пръв поглед и на хартия Китаеца е много пред Дачията ?
Има и човек който ти казва че при пряко сравнение разликата е голяма, но хайде него ще го броим за дилър .
Надежността на румънските дараци е добра - ако и по този показател се докаже Волекса , няма какво повече да коментираме .
ПС:не знам до колко е идиотско да изтъкнеш , че една градска кола има с 0,6метра по-малък диаметър на завой от друга ... Освен за обратен завой , това говори и за цялостната повратливост .
Що не признаеш , че на пръв поглед и на хартия Китаеца е много пред Дачията ?
Има и човек който ти казва че при пряко сравнение разликата е голяма, но хайде него ще го броим за дилър .
Надежността на румънските дараци е добра - ако и по този показател се докаже Волекса , няма какво повече да коментираме .
ПС:не знам до колко е идиотско да изтъкнеш , че една градска кола има с 0,6метра по-малък диаметър на завой от друга ... Освен за обратен завой , това говори и за цялостната повратливост .
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
VesoPesa написа:Тааа айде нали да гледаме реално на нещата
не сравнявай бмв на 25 години с нова кола, просто нямат база
за "евтините" бмв части си има обяснение и ти го знаеш
реклама на никоя марка не правя, това си е мое лично мнение
когато дойдоха първите дачии аз също смятах, че са пръчки, но с течение на времето си промених мнението
в смисъл.. пръчки са си и сега, но са адски здрави и надеждни, мислени са доста за идиотски пътища
яко парно, висок клирънс, здраво окачване и ламарини, всичко е направено така,
че да не ти се налага да робуваш на колата, което за този клас е най-важното
натисни предния капак на волекса и ще ме разбереш
GW си имат предимства и вие сте ги забелязали прекрасно,
това е правилното първо впечатление за моделите им - евтини и с много екстри..
но евтино и хубаво на този свят няма, винаги едното е за сметка на другото
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
не сравнявай бмв на 25 години с нова кола, просто нямат база
БМВ 316и 2003та - не е кой знае колко по-старо от първите Логани (демек колкото тях е) цена на съединител ЛЮК - 230 лева - и кво прайм сега - къде е БМВ къде е Дачия

А , да - реално Логан е модел на Рено от първите години на Е46 - и кое сега е старата кола

Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
acho.rs написа:Да - като не са важни екстрите дай да си купим нова кола БЕЗ КЛИМАТИК , без ел.стъкла , без музика , със супер смотан двигател който гори двойно на китаеца(при газова) при много по-слаба динамика , (дали не беше Сандерото и с архаични барабанни спирачки отзад) ... субективни неща като дизайн , интериор и "ненужни екстри" като ВВТ , гъвкаво вътрешно пространсвто и тн и тн .
Що не признаеш , че на пръв поглед и на хартия Китаеца е много пред Дачията ?
Има и човек който ти казва че при пряко сравнение разликата е голяма, но хайде него ще го броим за дилър .
Надежността на румънските дараци е добра - ако и по този показател се докаже Волекса , няма какво повече да коментираме .
ПС:не знам до колко е идиотско да изтъкнеш , че една градска кола има с 0,6метра по-малък диаметър на завой от друга ... Освен за обратен завой , това говори и за цялостната повратливост .
ачо, радвам се, че запазваш нормален тон на разговора, благодаря ти за което,
така обичам, да се говори с факти и впечатления

за разхода на гориво не мога да ти кажа нищо, аз съм карал бензинова дачия 1.4 комби,
която е 5 метра дълга и варна-софия ми даде разход 7/100 при нормално каране,
за мен този разход за такава кола е ОК
какво е положението на газ нямам никаква идея, предполагам, че зависи от майстора

барабанните спирачки си имат своето обяснение - като спирателна сила са по-добри от еквивалентните дискови, по-евтини са за подръжка, а и по-рядко се налага да се сменят челюстите.. единствения им минус е, че не издържат на продължителни спирания, защото конструктивно няма как да влиза въздух и да охлажда, но при кола от този клас.. спиранията не го изискват.. а и добрия шофьор знае, че колкото по-рядко натиска спирачката, толкова по-нисък е разхода на гориво
да, волекса е супер като първоначално впечатление и аз го виждам това ясно, въпроса е, че не виждам основните характеристики, които се искат за бюджетна кола
с риск да се повторя, казвам пак - волекса е евин, просто защото е евтин, а не защото е мислен като такъв
No bling at the Ring
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
за разхода на гориво не мога да ти кажа нищо, аз съм карал бензинова дачия 1.4 комби,
която е 5 метра дълга и варна-софия ми даде разход 7/100 при нормално каране,
за мен този разход за такава кола е ОК
Логан МСВ е точно на половин метър от 5те метра


какво е положението на газ нямам никаква идея, предполагам, че зависи от майстора
- преподлагам майстора ще е някакъв робот - но холандска газова с течна фаза , за мен говори достатъчно .
барабанните спирачки си имат своето обяснение - като спирателна сила са по-добри от еквивалентните дискови,
- пълни глупости - не знам който ти го е казал този мит . Мога да те уверя , че са най-малко 2 пъти по-ефективни . На стария хлопел му мериха силата на спирачките и предните дискови бяха тъкмо с 3 пъти по-голяма сила , хайде да речем че са и мислени като по-силни и за това казвам само 2 пъти . Ако не се лъжа на първите коли с дискови спирачки пишеше отзад - диск брейкс - да не се лепиш плътно зад него - познай що

с риск да се повторя, казвам пак - волекса е евин, просто защото е евтин, а не защото е мислен като такъв
- волекс е евтин защото е/ще е китайско-български

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Volex C10 1,5 VVT - още един автомобил от Ловеч
BadAngel написа:
не сравнявай бмв на 25 години с нова кола, просто нямат база
за "евтините" бмв части си има обяснение и ти го знаеш
...
Да за същите пари за потдръжка караш 25-годишна кола с удобни седалки, климатик и едина торба други глезотии...
А аз за евтини части не говоря, както виждаш съм дал сени за оригинални и премиум афтърмарет или там както се наричат


Ама темата не е да спорим за това колко безмислена покупка е Дачията, а за това колко смислена би била покупката на Волекса, така че да се придържаме към нея.

А по-напред спомена нещо за стратегия... ми не че нещо, ама от както съществуват френските "автомобили" са същата идиотия като италианските - идеята е да е евтино за да го купиш, ама после да го потдържаш ти свалят и кожата от гърба. Не едно рено или пежо страдат от "консуматива" заден мост - 100 000км> НОВ= 1500-3000 лева според модела...
Та доста добра наследствена политика оставя концерна майка на румънците....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Моджо