Ремонт на ГНП
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Ремонт на ГНП
Здравеите колеги положението е кофтии с моята печка ,след продалжителни въпроси и отговори от ваша страна се стигна до там че всичко идва от прословутото ГНП .Днес се засилих вав Варна за да говоря сас един маистор за ГНП то но тои слет голям разговор се опита да ми каже че няма управия бес да я е погледнал ами направо нова незнам но ас лично не сам сагласен с него като слушам дриги колеги от форума 4е са им ремонтирани та мисалта ми е каде вав Варна ги правят и все пак несам ротфеилеррр благодаря на отговорилите




- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ремонт на ГНП
Не се занимавай с глупости, ами си сложи една механична и забравяш за всякакви проблеми с ГНП-то.
Сега много хора ще кажат, че не съм прав, ама аз това от опит ти го казвам.
Сега много хора ще кажат, че не съм прав, ама аз това от опит ти го казвам.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Ремонт на ГНП
Мерси колега за насоките но искам да пробвам да го отремонтирам и заради това питам дали някои от колегите знае за маистор вав Варна които си разбира от работата и не зема солено
И дано някои да пише за Варна 



- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Ремонт на ГНП
vangel83 написа:Мерси колега за насоките но искам да пробвам да го отремонтирам и заради това питам дали някои от колегите знае за маистор вав Варна които си разбира от работата и не зема солено![]()
И дано някои да пише за Варна
Успех, колега

Дано да намериш читав майстор, че много гастрольори се навъдиха напоследък.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Ремонт на ГНП
Ако проблема е в управлението на помпата(плочката) ,не мисли за никви ремонти.Смяна с друго.Ся ново ли 2-ра употреба друг въпрос.
Тая работа с механично ГНП от 2,4 е бошлаф работа.И аз от опит ти го казвам.
Тая работа с механично ГНП от 2,4 е бошлаф работа.И аз от опит ти го казвам.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: Ремонт на ГНП
Някои от варна няма ли които си е правил да ми каже за маистор
и приблизителна цена

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ремонт на ГНП
Не искам да те отчайвам колега, но във Варна читав майстор няма да намериш.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Ремонт на ГНП
играят и оборотите падат до шестотин и таман да загасне и се оправя , фаровете са и слаби и така , като се пуснат сички тоци и се запо4ва лудото ,,, рамммм рамммм раамммм '' тя луда работа няма си4ко води на там .Друг вариант няма , ремонт на тапото ГНП

-------------
4 и 6 са цифри
tsb_bg


-------------
4 и 6 са цифри

tsb_bg
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Ремонт на ГНП
predel написа:И кой модел е това ГНП?
993 или 995 ,но си е за плочка .Елементарна операция ,ама плочка отде
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ремонт на ГНП
Плочка аз имам, но това с плочката и пистите си е станало нарицателно и не е от най-верните неща за тези помпи. Ако обяснението, че плочката е проблема на тези помпи, то моята отдавна трябваше да спре да пали и върви. Четири години я карах със същите симптоми и не се влоши положението, което не се вързва с обяснението за плочката. После смених плочката и пак нищо, после пробвах с няколко различни компа и пак нищо. Накрая си намерих комп, по който няма никакви интервенции и плочката, която е работила с него. Оказа се, че и с моята плочка и с новата нещата са едни и същи, колата работи много по-добре. Другото, което направих е да си поиграя с празния ход на колата, там нещата са мнодо прецизни и е игра на нерви да се настроят оборотите, така че нито коата да тресе нито да мени оборотите. Ако при колегата не се получават оборотите на празен ход има вероятност проблема де е в нагнетателната част на помпата, в клапана който в горната част на плочката или някое уплътнение, от което да вилза въздух в системата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Ремонт на ГНП
Пресиян Василев написа:Ако проблема е в управлението на помпата(плочката) ,не мисли за никви ремонти.Смяна с друго.Ся ново ли 2-ра употреба друг въпрос.
Тая работа с механично ГНП от 2,4 е бошлаф работа.И аз от опит ти го казвам.
Що бе колега, какво стана? Аз пък от опит казвам че съм виждал наи оптималната работа (от към палене, вървене,разход) на ТДС с такава помпа

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Ремонт на ГНП
stambo_81dg написа:Пресиян Василев написа:Ако проблема е в управлението на помпата(плочката) ,не мисли за никви ремонти.Смяна с друго.Ся ново ли 2-ра употреба друг въпрос.
Тая работа с механично ГНП от 2,4 е бошлаф работа.И аз от опит ти го казвам.
Що бе колега, какво стана? Аз пък от опит казвам че съм виждал наи оптималната работа (от към палене, вървене,разход) на ТДС с такава помпа
На кои бре

.Тая кола бива да я чуе някои дет разбира.Варна марна ,да бяга колегата при Илко в Добрич.Тои наи близо .
Успех.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани