бенз,помпа
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
бенз,помпа
на Е30 м20б20
качва ли бенз на контакт,или като върти стартера?
на 735 м30 л-джетроник също
и кой по цветове са кабелите за бензиновата помпа на двата модела
благодаря
качва ли бенз на контакт,или като върти стартера?
на 735 м30 л-джетроник също
и кой по цветове са кабелите за бензиновата помпа на двата модела

благодаря

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
При М10Б18 помпата работи постоянно при подаден контакт, а си мисля, че принципа е същия и при другите два мотора на БМВ, които си споменал. Някои помпи работят докато качат гориво, гаснат и чакат да запалиш, но мисля, че всяка една помпа при подаване на контакт качва гориво?
BMW only!
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
amd написа:При М10Б18 помпата работи постоянно при подаден контакт,....
Сигурен ли си? То е ясно че като дадеш на контакт помпата 'смуква' за малко ама дали работи постоянно на контакт??
Аз не съм сигурен щото не съм пробвал, ама по книгите си пише че като дадеш на контакт заработва за някъв интервал (около 1 сек. примерно) и спира.
Relays
The LE jetronic electrical system is controlled by a single tachometric system relay with one pair of contacts. The tachometric
type relay is energised from a speed signal provided by the ignition system. Without the speed signal the relay will not function.
A permanent voltage supply is made to relay terminal 30 from the battery positive terminal. Once the ignition is switched on,
3
Bosch LE Jetronic (BMW) Copyright Equiptech
voltage is applied to the fuel injection relay at terminal 15. When the engine is cranked upon the starter, cranking voltage is
applied to relay terminal 50. The relay windings are energised, the relay contacts close and voltage is output at relay terminal 87
and 87b (sometimes labelled 87a). Voltage is thus applied to the ECU at terminal 9, the fuel pump, AFS, TS and AAV.
When the engine speed rises above 400 rpm, a speed signal to terminal 1 of the relay from the ignition coil terminal number 1
holds the relay contacts energised. If the engine speed falls below 400 rpm, the relay will be de-energised and the relay voltage
output will cease. The engine will stop.
When the ignition is switched on, the relay winding is momentarily energised which closes the relay contacts and connects
terminal 30 to terminal 87b or 87 (varies according to model), , thereby providing voltage to the fuel pump circuit.
After a moment the circuit opens and the pump stops. This brief running of the fuel pump allows pressure to build within the fuel
pressure lines, and provides for an easier start.
The relay contacts will then remain open until the engine is cranked or run. Once the relay receives a cranking signal from the
starter circuit, the winding will again be energised by the ECU, and the fuel pump will run until the engine is stopped.
Полезно
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
b2 написа:
Сигурен ли си? То е ясно че като дадеш на контакт помпата 'смуква' за малко ама дали работи постоянно на контакт??
Аз не съм сигурен щото не съм пробвал, ама по книгите си пише че като дадеш на контакт заработва за някъв интервал (около 1 сек. примерно) и спира.
За моята съм сигурен, че е точно така. Като дам контакт и се чува едно "Бжжжжзззз" за малко по-малко от секунда, и после утихва. Като завъртя вече стартера, почва да работи постоянно.
Което донякъде е погично, щото ако искаш просто да си на контакт (примерно да тестиш светлините) - що да тормозиш машинката?

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
и на моя двоен стоп се вкл. и спираше при всяко вкл. на контакт...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Гадно:( При мен си работи "бжжжжж" постоянно на контакт. Може би така е възана помпата, гледам, че инжекцията е сменяна. Наистина е кофти, като тествам нещо по електрическите уреди и помпата се пържи 30 секунди.
BMW only!
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
На моето М20Б20 помпата не тръгва на контакт дори и за части от секундата,а заработва само когато завъртиш на стартер,но е с "Мотроник"(след 87 год.).
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
amd написа:Гадно:( При мен си работи "бжжжжж" постоянно на контакт. Може би така е възана помпата, гледам, че инжекцията е сменяна. Наистина е кофти, като тествам нещо по електрическите уреди и помпата се пържи 30 секунди.
Както каза един колега - България - страната на неограничените възможности!

няма да се плашиш аз на мойта кола, на колко гениални инжинерни идей на тунингисти рационализатори съм се натъкнал не е истина, а това да оправяш такива побългарявания е най-трудно

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Л-жетроника работи при подаване на контакт за определено време, докато мотроника пуска помпата в действие само когато коляновия вал се върти!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, разбира се, че като караш постоянно тя помпата си работи на пълен дебит и за да не се пържи аз държа по минимум 20 литра в резервоара, за да се охлажда. Но въпреки всичко ми е някакво странно да работи постоянно, може някое реле да се е скапало ли кво ли при смяната на инжекцията и да са прибегнали до този вариант. Важното е, че колата много върви 

BMW only!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани