BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Модератор: Icco
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Колеги въпроса ми е следния, този касетофон>


... може ли да му се изкарат кабели за 3,5мм жак, демек AUX IN, както примерно на някой е39-ви касетофони?
Съответно ако да, как да стане това? Гледах платката но не открих нищо подобно на това в е39-вия касетофон. Там нали има 3 точки оставени на които се запояват ляв и десен канал и другата за маса, и на някой са надписани, на някой не, но се открояват и се намират лесно. Е тук не виждам нищо подобно на това
Ето и снимки на платката>



... може ли да му се изкарат кабели за 3,5мм жак, демек AUX IN, както примерно на някой е39-ви касетофони?
Съответно ако да, как да стане това? Гледах платката но не открих нищо подобно на това в е39-вия касетофон. Там нали има 3 точки оставени на които се запояват ляв и десен канал и другата за маса, и на някой са надписани, на някой не, но се открояват и се намират лесно. Е тук не виждам нищо подобно на това

Ето и снимки на платката>

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Може, има два варианта, но по снимки няма как да се обясни, а и не го помня на изуст.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
А някакви насоки поне какво да търся? 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
VesoPesa написа:А някакви насоки поне какво да търся?
На мястото на касетката включи AUX.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Така, чичко Гугъл днес се оказа изключително любезен и успяхме да се разберем с него какво ми трябва и той май взе че го намери
От това което четох, излиза че в този чип>

... влизат всички сигнали и той ги праща... напред по веригата
Та от цялата работа излиза че трябва кабелите за AUX IN-а да се вържат към него по следния начин>

... като по този начин може да се ползва и касетката и AUX IN-а без проблеми
Пък на някой ако му е кеф може и едновременно да ги пусне и да се прави на DJ
Принципно няма да откажа някой и друг съвет по схемата преди да я изпробвам утре, че днес вече е късно и нямам кондензатори
Ако никой не ме спре, утре като го направя ще споделя впечатления че може и някакво клипче да направя.

От това което четох, излиза че в този чип>

... влизат всички сигнали и той ги праща... напред по веригата

Та от цялата работа излиза че трябва кабелите за AUX IN-а да се вържат към него по следния начин>

... като по този начин може да се ползва и касетката и AUX IN-а без проблеми

Пък на някой ако му е кеф може и едновременно да ги пусне и да се прави на DJ

Принципно няма да откажа някой и друг съвет по схемата преди да я изпробвам утре, че днес вече е късно и нямам кондензатори

Ако никой не ме спре, утре като го направя ще споделя впечатления че може и някакво клипче да направя.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Така, така, така
AUX IN-а вече е факт, О-О-Обаче
нещо не стана както беше планирано
Вързах си аз кондензатори глупости, жакове у-а както беше планирано и дойде момента за пробата
Слизам в колата, свалям ЦД43-та, боц касетофона, вкарваме кода връзвам за лаптоп-а, цъкам бутона "TAPE" и...
... NO TAPE
Викам брех, кво ти стана ся на тебе
Чеша се там дет не ме сърби и решавам да цъкам всички видове копчета да видим дали нещо няма да се случи и ВОАЛА!!! Ето го звука от AUX IN-а...
... на бутона AM!!!
Звука обаче ужас и безумие
1-ва стъпка все що е еквалайзер на компа се изключва - подобри се осезаемо.
2-ра стъпка антената се откача - ВОАЛА!!! Вече е друго нещо.
ОБАЧЕ... си остава едно страховито смущение, не знам от лаптоп-а ли е проблема че нещо му се ебава буксата или от нещо друго, обаче не е добре, пък се оказа че ми го няма мп3-то да тествам с него.
Та да кажа че схемата работи, ама не баш
Та ако не искате да оставате без радио, не я правете тая схема.
Пак ще прегледам нещата и ще видя къде е проблема в цялата схема и защо аджеба стана тая обърквация
Ако някой има идея да споделя



AUX IN-а вече е факт, О-О-Обаче


Вързах си аз кондензатори глупости, жакове у-а както беше планирано и дойде момента за пробата

Слизам в колата, свалям ЦД43-та, боц касетофона, вкарваме кода връзвам за лаптоп-а, цъкам бутона "TAPE" и...
... NO TAPE


Викам брех, кво ти стана ся на тебе

Чеша се там дет не ме сърби и решавам да цъкам всички видове копчета да видим дали нещо няма да се случи и ВОАЛА!!! Ето го звука от AUX IN-а...
... на бутона AM!!!

Звука обаче ужас и безумие

1-ва стъпка все що е еквалайзер на компа се изключва - подобри се осезаемо.
2-ра стъпка антената се откача - ВОАЛА!!! Вече е друго нещо.
ОБАЧЕ... си остава едно страховито смущение, не знам от лаптоп-а ли е проблема че нещо му се ебава буксата или от нещо друго, обаче не е добре, пък се оказа че ми го няма мп3-то да тествам с него.

Та да кажа че схемата работи, ама не баш

Та ако не искате да оставате без радио, не я правете тая схема.
Пак ще прегледам нещата и ще видя къде е проблема в цялата схема и защо аджеба стана тая обърквация

Ако някой има идея да споделя

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Тая схема нещо не ми вдъхва доверие, а и чипа, на който си запоявал май не този, на който трябва. АМ обхвата е моно и е нормално да има смущения. Двата канала на чипа, на които се подава сигнала са свързани. За да се направи както трябва крачетата на интегралната схема трябва да се разпоят от платката и към тях да се запоят кондензаторите. Това се налага понеже сигнала от тунера постъпва на входа на схемата, и когато няма антена смущенията са повече от полезния сигнал и се получава мазало.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Тя схемата реално работи, както и чипа е същия, след като се получи, макар и не на правилната позиция
Принципно то си го има като вариант АМ позицията а се ползва за това, но тогава се прекъсват 2 писти, за да не се смесват сигналите и съответно да не става тая мизерия дето стана при мен.
Въпроса е защо аджеба след като на тези крачета трябваше да е касетката, се оказа радиото, като схемата която гледах е точно за това радио и чипа е същия...

Принципно то си го има като вариант АМ позицията а се ползва за това, но тогава се прекъсват 2 писти, за да не се смесват сигналите и съответно да не става тая мизерия дето стана при мен.
Въпроса е защо аджеба след като на тези крачета трябваше да е касетката, се оказа радиото, като схемата която гледах е точно за това радио и чипа е същия...

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Какво пише на чипа (от снимката не се вижда) поне от PDF-a му да го видим какво прави как го прави и от къде на къде пуска сигналите.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Вижда се ама трябва да се отвори в реален размер, иначе това пише:
TDA7318D
Z99009811
MALAYSIA
TDA7318D
Z99009811
MALAYSIA
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
За този чип, крачетата, които си свързал за AUX са точно за АМ радио диапазона. Добре е да ги ползваш, но сигнала от тунера към тях трябва да се прекъсне.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Хмм... уж трябваше да са тези...
А кои в такъв случей трябва да са за касетката, щото мисля е доста по удачен вариант да се върже на касетката

А кои в такъв случей трябва да са за касетката, щото мисля е доста по удачен вариант да се върже на касетката

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
За касетката трябва да е куплунг, нали от механиката неиде излизат поне три проводника. единият е маса а другите са ляв и десен канал.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Имах в предвид на чипа 
Иначе от механиката излизат 2 снопа, единя с 5 проводника другия с 7 и са разположени по диагонал - единя в заден десен ъгъл на касетофона, другия в преден ляв, като се гледа отгоре с панела към теб.
Тоя с 5-те кабела идва от "плочката" към която идва лентовия кабел от главата
Ето нагледно>






Иначе от механиката излизат 2 снопа, единя с 5 проводника другия с 7 и са разположени по диагонал - единя в заден десен ъгъл на касетофона, другия в преден ляв, като се гледа отгоре с панела към теб.
Тоя с 5-те кабела идва от "плочката" към която идва лентовия кабел от главата

Ето нагледно>





- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Кабелите от главата трябва да отиват на някакъв предусилвател и след него на въпросния чип. За да ти излиза с нормално ниво сигнала трябва да се закачиш точно след предусилвателя за главата не преди него. Кабелите от другата страна са за управлението на механиката. Ако мислиш да елиминираш касетката като функция ртябва по някакъв начин да излъжеш електрониката че да ти превключи на този вход. Обикновенно има прекъсвач който се задейства когато се бодне касетката и тогава се включва на този вход.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани