Парно
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Парно
колеги даите мнения от няколко дена парното ми духа в даден момент топло после само студено с климатик е колата 92 година 150 коня от какво мооже да е странното е че и при 90 градуса пак го прави този проблем мс предварително



Re: Парно
ако духа топло когато е понастъпиш малко и спира топлото когато е на място може да е водна помпа заминала.
- E39 Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 21.05.2011
- Местоположение: г.Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 TU 1999г.
- Мечтае да кара: BMW М 5
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: Парно
Ако е водната помпа, досега да е родила няколко пъти. Този ефект на слабо парно при престой на място се обуславя от годинките на колата, състоянието на водната система - визирам радиаторите специално. Като пример: предишната ми кола със сменени 2 -та радиатора, имаше парно да те утрепа. В най-големия студ по къс ръкав може да седиш в колата.
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Парно
Погледни клапите при мотора. Моята така беше, а тпло, а студено, а само топло и като ги смених се оправи.
Вземи един токоизправител, разкачи буксата и им подай постояноо напрежение 12-13в.
Ако тропат непрекъснато и двата (усеща се най-добре с докосване, освен по слух), значи са наред. Другия вариянт е някой да превключва отвътре, а ти да слушаш, ама по-трудно се хваща, защото е само един импулс, а иначе отварят и затварят, докато не прекъснеш веригата.
Успех с отстраняването на проблема
Вземи един токоизправител, разкачи буксата и им подай постояноо напрежение 12-13в.
Ако тропат непрекъснато и двата (усеща се най-добре с докосване, освен по слух), значи са наред. Другия вариянт е някой да превключва отвътре, а ти да слушаш, ама по-трудно се хваща, защото е само един импулс, а иначе отварят и затварят, докато не прекъснеш веригата.
Успех с отстраняването на проблема

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: Парно
icanko 1 написа:колеги даите мнения от няколко дена парното ми духа в даден момент топло после само студено с климатик е колата 92 година 150 коня от какво мооже да е странното е че и при 90 градуса пак го прави този проблем мс предварително![]()
Ами задал си му температура и той се опитва да я поддържа . А тва за клапите как си щтракали кат имат 12V постоянно захранване не е вярно щото те си стоят отворени искаш ли вътре да топли и кат достигне темп. ги затваря ( управлението ) чрез подаване на буксата им напрежение и си стоят така затворени ( парното вече не дуа топло щот няма приток на прясна топла течност ) докат не им спрат подадените 12V и пружините не върнат обратно клапанчетата . Това май е логиката и съм го изпитал на мойта Е34-ка .Успех.
- batkoto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 279
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Re: Парно
icanko 1 написа:колеги даите мнения от няколко дена парното ми духа в даден момент топло после само студено с климатик е колата 92 година 150 коня от какво мооже да е странното е че и при 90 градуса пак го прави този проблем мс предварително![]()
Колега, решили си проблема, че да споделиш как, понеже и при мен е същата работа. Като застудя взех да пускам парното на топло и 1 месец всичко си беше наред, след това се почна, ха топло - ха студено, при нормално загряла кола.
Благодаря предварително...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани