M57 - Доработка, опит, идеи и т.н

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: M57 - Доработка, опит, идеи и т.н

Мнение от virtualchild » 08 Дек 2011, 17:00

:wave:
Тунинг на GM 5L40E или A5S 360R скоростна кутия:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=790076

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: M57 - Доработка, опит, идеи и т.н

Мнение от bai_ILIA » 08 Дек 2011, 22:42

virtualchild написа::wave:
Тунинг на GM 5L40E или A5S 360R скоростна кутия:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=790076



Искаш да кажеш "обречения" 5 степенен автомат на GM. След това грешката е поправена със 6-степения автомат на ZF. Реално никъде по света не е казана добра дума за тази кутия, която е адски трошлива...

Иначе човечеца e обобщил "качествата" й по брилянтен начин:

"Hello from Germany,

here in Germany the GM 5L40-E stands for:

- does brick under 75.000 miles
- bad design
- not able to handle the power from a 330d, 530d, 330xi
- no chiptuning
- oil change is required after 60.000 miles
- no rev-limiter change "
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: M57 - Доработка, опит, идеи и т.н

Мнение от virtualchild » 09 Дек 2011, 0:17

Погледни видеото на втора страница.
Става въпрос за модификация, която премахва ограничения на скоростната кутия(пълниш си оборотомера до край и превключва само когато искаш в спортен режим) и позволява ползването и дори при 500Nm.

Yes, there are News:

Now the Addon-Module will be integrated into the stock TCM. You can send the TCM to us and we will modify it. But the breaking news is: We were able to ADD Pressure in M4 and M5 - and only if it's needed - to press the torque converter clutch without having spin or slippage. It's amazong to drive in M4, 50 km/h, 1500 RPM and press down the gas and there is NO slip or something, it's fine like a manual gearbox and helds more power - 500NM or something will not be the problem, becouse we can activate so much pressure, that a compressor or turbo 3L M54B30 will NOT be able to produce so much torque to get the torque converter clutch sliped...

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook