въздух в системата

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

въздух в системата

Мнение от gergii » 01 Дек 2011, 17:31

Здравейте колеги имам много голям проблем,колата ми губеше антифриз от връзката между казанчето и радиатора.смених радиатора и теча се оправи но след 300 км стрелката ми за температурата пак тръгна да отива към червения сектор.. слизам маркучите надути ще се пръснат. изкарах въздуха през клапичката за обезвъздушаване и колата се оправи ... според вас какъв е проблема ,че надува с въздух системата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: въздух в системата

Мнение от NAPSTERS » 01 Дек 2011, 23:55

не е лошо първо да кажеш какъв е мотора, иначе или не я обезвъздушаваш правилно, или имаш проблем с водна помпа виско или термостат, и най на края духнала гарнитура на главата.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: въздух в системата

Мнение от ivoo » 02 Дек 2011, 1:02

Аз ли имам déjà-vu или :lol: viewtopic.php?f=35&t=267113
Що не се отървеш от тази кола ? И без това ти харчи по 15-19/100 извънградско , и само проблеми ти създава.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

Re: въздух в системата

Мнение от gergii » 02 Дек 2011, 10:28

ivoo написа:Аз ли имам déjà-vu или :lol: viewtopic.php?f=35&t=267113
Що не се отървеш от тази кола ? И без това ти харчи по 15-19/100 извънградско , и само проблеми ти създава.

не харчи толкова..но наистина само проблеми и аз зех да се замислям дали да не я продам ... но как да я продам така .. не съм такъв човек.. който я купи ще бере големи ядове..колата е бмв 520 и .. смених радиатора спря теча сега почна да надува .. нараво незнам :ranting: :ranting:


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: въздух в системата

Мнение от dbanchev » 02 Дек 2011, 23:03

Колега, обезвъздуши я хубаво колата, имаш ли въздух в системата ще надува! Щом си сменял радиатораи след това е започнала да прегрява и надува, според мен имаш въздух по системата и като загрее колата почва да ти надува маркучите.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

Re: въздух в системата

Мнение от gergii » 03 Дек 2011, 9:37

е обезвъздушена е перфектно...като си отвориш капачката на казанчето се вижда как прелива...отстрани и всичко е перфектно поне така мисля аз ...може ли да е издухана гарнитура на главата и от там да зима въздух

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Re: въздух в системата

Мнение от im0tep » 03 Дек 2011, 13:41

gergii написа:е обезвъздушена е перфектно...като си отвориш капачката на казанчето се вижда как прелива...отстрани и всичко е перфектно поне така мисля аз ...може ли да е издухана гарнитура на главата и от там да зима въздух


Отваряй още казанчето да ти прилива при загрят мотор и се чуди защо имаш въздух в системата !!! Прочети тази тема и ще разбереш какво имам предвид viewtopic.php?f=35&t=120261&hilit

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: въздух в системата

Мнение от anzak » 03 Дек 2011, 13:50

gergii написа:Здравейте колеги имам много голям проблем,колата ми губеше антифриз от връзката между казанчето и радиатора.смених радиатора и теча се оправи но след 300 км стрелката ми за температурата пак тръгна да отива към червения сектор.. слизам маркучите надути ще се пръснат. изкарах въздуха през клапичката за обезвъздушаване и колата се оправи ... според вас какъв е проблема ,че надува с въздух системата

сега изчакваш колата да истине отваряш пробката на радиатора и тази на термостата отваряш капачката на радиатора наливаш докао прелее през пробките завиваш ги първо на термостата после на радиатора завиваш и капачката на радиатора палиш парното на максимално отопление вентилатора на ниска степен и тръгваш да караш докато загрее колата (стрелката на 12 часа) и парното трябва да духа доста топло спираш пипаш маркуча на на радиатора (долния от твое ляво като застанеш срещу колата) трябва да е топъл(да е отворил термостата) ако всичко е наред не би трябвало да имаш повече проблеми ако не тръгваш водна помпа термостат и сподели какво се е получило
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

Re: въздух в системата

Мнение от gergii » 03 Дек 2011, 23:50

добре бе тука във варна на сервиз давах да я обезвъздушават и те .. направиха следното наливаха антифриз при работещ мотор отворена пробка на термостат и радиатор .. след като започна да излиза от пропката на радиатора антифриз завиха нея след това на термостата и накрая капачката и ми обесниха , че така трябвало да се обезвъздушава...
и другия ми въпрос относно надуването на маркучи от тази възглавница ш системата ли е защото при 12 часа на таблото като застана срещу радиатора левия маркуч е студен .. аз мислех , че термостата не отваря и няма грам парно ;(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: въздух в системата

Мнение от anzak » 04 Дек 2011, 16:16

еми отиваш към водна помпа тогава ако приемем че колата ти е обезвъздушена ама пробвай все пак както съм ти написал
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: въздух в системата

Мнение от turbo » 04 Дек 2011, 16:42

:!: :!: :!:
Обсъждано е и преди, че в момента, когато стрелката застане на 12 часа на таблото, температурата е към 75 градуса по Целзий във водната система. Иска си бая каране, за да отвори термостата и антифризът да текне навсякъде. Преди на моето 320и м50б20 с Ванос ми правеше впечатление това нещо, а сега на мой френд, без Ванос обаче, се получава същото нещо и то при далеч по-топло време съм го проверявал. Не се заблуждавайте, че 12 часа на стрелката значи отворил термостат. Най-добре е да се гледа през скритите менюта на таблото и тогава, дори карайки, можете да хванете отварянето на темостата по показанията. Но внимателно със шофирането по тая схема. :driving:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: въздух в системата

Мнение от anzak » 04 Дек 2011, 16:44

turbo написа::!: :!: :!:
Обсъждано е и преди, че в момента, когато стрелката застане на 12 часа на таблото, температурата е към 75 градуса по Целзий във водната система. Иска си бая каране, за да отвори термостата и антифризът да текне навсякъде. Преди на моето 320и м50б20 с Ванос ми правеше впечатление това нещо, а сега на мой френд, без Ванос обаче, се получава същото нещо и то при далеч по-топло време съм го проверявал. Не се заблуждавайте, че 12 часа на стрелката значи отворил термостат. Най-добре е да се гледа през скритите менюта на таблото и тогава, дори карайки, можете да хванете отварянето на темостата по показанията. Но внимателно със шофирането по тая схема. :driving:

така е наистина особено зимата термостата отваря по трудно обаче той казва че няма парно дори и като стрелката е на 12 часа и мен ме навежда на мисълта за необезвъздушена система или проблемна водна помпа
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: въздух в системата

Мнение от turbo » 04 Дек 2011, 16:50

За обезвъздушаването няма спор, че е много важно. Аз също съм си изгубил бая време във внимателно действане по този въпрос. Схемата е описана по-горе как се прави.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 16.09.2011
Пол: Мъж

Re: въздух в системата

Мнение от gergii » 06 Дек 2011, 14:31

колеги днес направих така както ми казахте за обезвъздушаването пуснах парното на максимално отопление на минимален вентилатор.след което изчаках да загрее колата, и застанах отпреде да гледам от дясно маркуча стана доста топъл а този от ляво остана студен, в купето показваше 12 часа температура по късно ми се наложи работа и трябваше да мина около 15 км слязах отворех капака и пак пипнах маркучите този от ляво беше топъл но не като този в дясно ...можеше да се държи с ръка нормално докато този в дясно беше врял...другото което забелязах е теч по казанчето за антифриза.без да искам барнах капачката за антифриза и ми намокри ръката.. подсуших я и отново продължаваше да сълзи .отидох и си взех нова капачка и утре когато е истинала колата ще сложа новата капачка.дали може от тази капачка да ми е правила проблем колата . ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: въздух в системата

Мнение от turbo » 07 Дек 2011, 12:15

Капчката е доста важен елемент от охладителната система на всеки двигател, защото поддържа постоянно налягането в системата. Знам за двигатели, чиито темостат не отваря, ако не е затворена въпросната капачка :shock:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook