Проблем при ревизиране на глава
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Проблем при ревизиране на глава
Наскоро кривна главата на моята е 36-ца (започна да надува маркучите). След демонтаж на цялата глава както следва: шлайфане, напасване на клапани и тн. изникна проблем. Буталцата на повдигачите ''не искат'' да изпадат. Почукването на дървена повърхност не помага. Дори стигнах до това да ги ''варя'' но пак не даде резултат...... Моля ви помагайте с решение на проблема. Цените на 24 нови повдигача ме накараха малко да се закашлям, при положение че досега съм хвърлил доста пари (шлайфане, проверка и всички видове гарнитури и гумички) и това ми е последната операция която трябва да извърша.
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Проблем при ревизиране на глава
Пробвай със силен магнит и ако нямаш успех, ще трябва някакво лепило. Успешно ще стане с поксипол, съхне бързо и после лесно ще се махне от металната повърхност на пуловете.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
-
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Проблем при ревизиране на глава
Опитай с малко повече сила да ги удариш,че само с слабо почукване не се получава някой път 

БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Светлин
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 31.05.2009
- Местоположение: не си е в къщи !
- Пол: Мъж
- Кара: 530d E61 '2004
- Мечтае да кара: М5 Е60
Re: Проблем при ревизиране на глава
Удряй силно моите доста бой изядоха ,че алтернативата с нови е неприемлива .Пробвай с нещо за подложка по-твърдо от дървото и по -меко от повдигача ! Успех .
- bavar4o.70
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 640
- Регистриран на: 24.12.2010
- Местоположение: пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 320
- Мечтае да кара: м3
Re: Проблем при ревизиране на глава
Сложи един плат на метална повърхност и удряй силно ,докато паднат.На мен от удряне ми се подбиха пръстите. 

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Проблем при ревизиране на глава
1.слагаш дебел парцал на менгемето и стягаш здраво основата.
2.оставяш си място колкото да вкараш кръглия назъбен отвор на клещи.
3.свиваш клещите колкото да опрат в задната част на главата на буталцето
4.опираш върха на клещите в менгемето а другия край на клещите дърпаш към теб.
5.викаш си *ба маа му толкова просто същевременно функционално решение
2.оставяш си място колкото да вкараш кръглия назъбен отвор на клещи.
3.свиваш клещите колкото да опрат в задната част на главата на буталцето
4.опираш върха на клещите в менгемето а другия край на клещите дърпаш към теб.
5.викаш си *ба маа му толкова просто същевременно функционално решение

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- didko_just
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29.07.2008
- Местоположение: Valladolid , Spain
- Пол: Мъж
- Кара: Opel Vectra A
- Мечтае да кара: samoLET
Re: Проблем при ревизиране на глава
Светлин написа:Пробвай с нещо за подложка по-твърдо от дървото и по -меко от повдигача
Меден дорник
dangerous написа:1.слагаш дебел парцал на менгемето и стягаш здраво основата.
2.оставяш си място колкото да вкараш кръглия назъбен отвор на клещи.
3.свиваш клещите колкото да опрат в задната част на главата на буталцето
4.опираш върха на клещите в менгемето а другия край на клещите дърпаш към теб.
5.викаш си толкова просто същевременно функционално решение
Ааааа бро с *ба маа му всеки знае

Не карам Пил
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
- ricky
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: Проблем при ревизиране на глава
Проблема е решен
.. Доста млатене падна..

Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани