Проблем с обороти и ускорението на колата!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- yovko_yovkov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E39
Проблем с обороти и ускорението на колата!
Здравейте, бих се радвал ако получа съвет, за това какво точно се случва с автомобила ми.
Колата е Е36 (1992г), 1800кб, 83кW (318i).
Проблемът е следния:
Преди време колата изгуби ускорение. Оборите се качваха плавно, без да прекъсва, но все едно не карам колата която купих. Имам чувството че не е като в началото 115 коня, а по скоро 80.
На скоро се появи и още един проблем, причината за който си мисля е че е като първия такъв. От месец или два насам при запалване започнаха да играя оборотите в границите на 600 и 1300 оборота. След няколко минути оборотите се нормализират, но двигателя не работи нормално, а тресе.
Прочетох няколко теми и имам съмнение за дебитомера. Не знам дали ще помогне като инфо но колата е с АГУ (обикновена, а не инжекцион ). Възможно ли е от некачествена газ да е замърсен дебитомера и от там да идва целия проблем?
Колата е Е36 (1992г), 1800кб, 83кW (318i).
Проблемът е следния:
Преди време колата изгуби ускорение. Оборите се качваха плавно, без да прекъсва, но все едно не карам колата която купих. Имам чувството че не е като в началото 115 коня, а по скоро 80.
На скоро се появи и още един проблем, причината за който си мисля е че е като първия такъв. От месец или два насам при запалване започнаха да играя оборотите в границите на 600 и 1300 оборота. След няколко минути оборотите се нормализират, но двигателя не работи нормално, а тресе.
Прочетох няколко теми и имам съмнение за дебитомера. Не знам дали ще помогне като инфо но колата е с АГУ (обикновена, а не инжекцион ). Възможно ли е от некачествена газ да е замърсен дебитомера и от там да идва целия проблем?
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
Re: Проблем с обороти и ускорението на колата!
колега мотора е м40б18? за не равномерната работа провери си и изчисти стъпковото моторче и провери маркучите около него
дебитомера ако имаш съмнения че не работи го откачи и виж дали ще се оправи
провери си и по добре ги смени ако не са сменяни скоро-свещи ,кабели,филтрите
ако е м40 мотора провери компресията и свали капака на клапаните и огледаи вала и кобилиците!
поздрави
дебитомера ако имаш съмнения че не работи го откачи и виж дали ще се оправи
провери си и по добре ги смени ако не са сменяни скоро-свещи ,кабели,филтрите
ако е м40 мотора провери компресията и свали капака на клапаните и огледаи вала и кобилиците!
поздрави

- yovko_yovkov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E39
Re: Проблем с обороти и ускорението на колата!
Кабелите и свещите ги проверих - добре са. По въпроса с вала и кобилиците, миналата година сменях вала и 2 кобилици, всички ремъци и ролки.
Номера с окачен дебитомер също опитах,а резултата беше следния:
веднага след откачането на буксата оборотите започнаха още повече да играя. Пробвах и да я карам с откачен дебитомер. Като ми се стори, че без него колата има малко повече ряз на около 3000 оборота, но без него издава много странен шум двигателя.
Скоро зареждах акумолатор и ми направи впечатление, че първото палене след слагането му (при нулиран комп) беше нормално (оборотите заспаха на място веднага), което ме навежда на мисълта, че проблема е в датчик и компа трупа грешки. При второто палене пак имаше проблема.
Дали диагностика ще може да хване от къде е проблема точно.
Номера с окачен дебитомер също опитах,а резултата беше следния:
веднага след откачането на буксата оборотите започнаха още повече да играя. Пробвах и да я карам с откачен дебитомер. Като ми се стори, че без него колата има малко повече ряз на около 3000 оборота, но без него издава много странен шум двигателя.
Скоро зареждах акумолатор и ми направи впечатление, че първото палене след слагането му (при нулиран комп) беше нормално (оборотите заспаха на място веднага), което ме навежда на мисълта, че проблема е в датчик и компа трупа грешки. При второто палене пак имаше проблема.
Дали диагностика ще може да хване от къде е проблема точно.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с обороти и ускорението на колата!

Докато "хвърляш боб", както и останалите, писали в тая тема, нещата трудно ще се оправят... тоя компютър и записването на тия грешки не е измислено ей така, за разнообразие... отиди в сервиз да ти закачат колата и да се види какво й е...
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Проблем с обороти и ускорението на колата!
Послушай Mollov! Аз залагам, че ще се окаже ламбда сондата.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани