Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от seriozen » 04 Дек 2011, 13:02

Здравейте колеги,

От година и половина карам E39 520i и като поддръжка не ме затруднява.
Имам малко излишни пари и се чудя дали да не мина на X5 3.0i.
Въпросът ми е следния.
Каква е разликата в поддръжката на Е39 530i 2002г и X5 3.0i 2002г. Става дума за една и съща година, един и същ мотор, бензин.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от RuM6n » 05 Дек 2011, 4:14

Че той мотора е най малкия проблем. Другото е по скъпо.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от seriozen » 08 Дек 2011, 22:51

Колеги, да разбирам ли, че зададох дебилен въпрос? Или просто никой от вас не е карал Е39?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1024
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от msi200 » 09 Дек 2011, 16:05

Не е дебилен въпроса, обаче по темата трябва да пише човек, който е карал и поддържал и двете коли, а такива едва ли са много. Все пак гуми, окачване, спирачки, амортисьори и т.н. на Х5 би трябвало да са по-скъпи от на Е39 и да се износват по-бързо. И разходът си е фактор, Х5 с 3.0i няма да върви много, обаче за сметка на това ще харчи доста. При леката кола с внимателно каране можеш да гониш някаква икономия, но СУВ-чето си харчи.
I love the sound of V8 in the morning...

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от cww » 09 Дек 2011, 18:15

Колегата msi200 е абсолютно прав.
Още повече, че едва ли са много хората каращи Х5 (без значение Е53 или Е70) с 3.0 бензин двигател та да споделят преки впечатления. Не върви, а понагорява доста прилично (карал съм такъв веднъж и в общи линии това е скромното ми мнение).
Иначе Х5 с евтина поддръжка аз досега не съм видял, така че може да си убеден, че ще е чувствително по-скъпа от на Е39.
Но пък сигурно ще е по-здрав от дизеловите си събратя. :conf:
Кой знае, все трябва да има някаква причина, поради която този мотор се монтира на две поколения Х5-ци. :dunno:
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от RuM6n » 10 Дек 2011, 5:15

Е ми аз съм такъв, човек минал съм през Е 39 520, Е90 320 д и сега съм с Е70 д. На Е39 за малко на 600лв смених 4-те спирачни диска с накладките и малките накладки за ръчната без труда. На Е70 до момента въздушна възглавница за 580лв с ДДС и труда. За по нататък не знам , имам го от скоро.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 15.04.2009
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: X5 3.5xi

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от thefastest » 10 Дек 2011, 12:32

Колега преди имах 530и а сега от 1.5 години карам е53 със 3.0и двигател р подръжката е горе долу еднаква с изключение на гумите които са в границите между 360-600 лв за брои. Както колегата с е70-то и аз съм сменил възглавница на въздушното окачване 350лв броиката + 70-80 лв за смяна, при е53 проблема с ABS e решен имам предвид блока за управление при петата серия дават доста дефекти щото са точно до колекторите и според мен се нагряват досто, относно разхода моето е сгазов инжекцион и разхода в града е 16-18л на 100 км при бензин около 16л на 100км. Относно масла и филтри нещата са единтични с 530-ката като само маслото х5 събира 1.5 л повече р накладките и дисковете са горе долу една цена с петицата. Относно вървежа върви прилично но не е за състезания мисля че мотора 4.4 върви доста повече но и разхода ще е друг . По окачването само амортисьорите са скъпи около 400лв бройката останалите неща са на същата цена като е39. Проблем при х5 прави скоростната кутия / така разправят масово хората по форумите / за сега не е възникнал при мен мисля че с правилна подръжка като смяна на масла и филтър може да се избегнат евентуални проблеми. Друг проблем е раздатъчната кутиуя в която има верига която около 150к-200к се разтяга и при по рязко тръгване започва да претраква - проблема се решава със смяната на веригата дколо 300лв със смяната часта и маслото за раздатката р друг вариант е смана на цялата раздатка но там цената е около 4000лв. Та като цяло разходите са по скъпи от е39 но все пак това е СУВ а не кола и отделно получаваш доста по проходима кола в сравнение с е39 , относно офроудните способности на джипа не очаквай нещо кой знае какво все пак е паркетник. Надявям се да съм ти бил полезен с информацията.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 520i

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от seriozen » 11 Дек 2011, 0:47

Специални благодарности на колегата thefastest. Доколкото разбирам цялостната поддръжка на X5 клони към двойно на E39 530i, което е приемливо за мен. Притесняваше ме да не е тройно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Колко по-скъпа е поддръжката на X5 спрямо Е39

Мнение от RuM6n » 13 Дек 2011, 4:12

А... може да заклони към тройно, зависи на какъв екземпляр ще попаднеш. Огледай се за кола закупена от тукашен дилър и поддържана в оторизиран сервиз, поне километрите ще са реални. Не е задълзително да е нов внос.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook