проблем с циркулацията на водата.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

проблем с циркулацията на водата.

Мнение от batkoki » 27 Ное 2011, 1:10

здравейте колеги скоро установих един много неприятен проблем при колата си а именно циркулацията на водата.колата загрява нормално и работи на 90 градуса и не повече но парното на колата духа топло единствено когато колата се движи и то в по високи обороти,когато колата е на място парното духа студено и това е много неприятно зимата.друг проблем който наблюдавам е че колата ми прекалено късно превключва на гас.самият двигател вече е загрял до 90 градуса но водата стига късно до испарителя и по някой път като карам по бавничко и забравя да превключи дори и на 90 градуса.Поради тази причина всеки път съм принуден да давам гас за да циркулира водата.някой има ли представа каква може да е причината.ходих на един майстор защото не знаех как се обезвъздушава точно системата и тои почна с предположения от сорта на издухана гарнитура ит.н колата ми също губи вода/антифриз от време на време но това си ми остана проблем с тчлото на радиатора но количеството което губи за сега не ме притеснява става въпрос за около 2 литра на 5 месеца каране всеки ден.ако някой е имал такув проблем нека сподели.възможно ли е водната помпа все още да работи,но да няма сила да завъти водата в цялата система.?
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Ное 2011, 2:33

Първо кажи какъв мотор караш, щото примерно ТДС-а се самообезвъздушава. Ако не е ТДС - обезвъздуши качествено (има писано много) и виж тогава как ще е. Но по принцип тоя симптом води до водната помпа. Перката може да е почнала да превърта в оста. Може и лопатките й да са от тия пластмасовите, и да са се изяли.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от batkoki » 27 Ное 2011, 15:09

м50б20 съм колега или м52 б20 вече съм объркан тъй като някъдебях прочел чена купе има само м52б20.ами някъдебях чел че водната помпапри е36ците еконсуматив а аз моята не съм я сменял до сега.явно в нея е проблема дано майстора нееправ и данямам някакви проблеми с гарнитурата.
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW 318tds Compact
Мечтае да кара: BMW i3/ BMW X1
Детайли за колата: В процес на стягане...!

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от fagorta » 27 Ное 2011, 19:37

Здравей, имах проблем с топлото и днес го реших.
Ето ти линк към темата:
viewtopic.php?f=8&t=223404&start=15
Днес ,долях антифриз и обезвъздуших както е описал един колега в друга тема(има линк в прикачената тема )
и топлото дойде..!
Имах съмнения че не е обезвъздушена от преди и се оказах прав ..!
Другата седмица пак ще обезвъздуша по както е направил и колегата.
Дано да съм ти бил полезен . :driving:
Весели Празници
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от batkoki » 27 Ное 2011, 19:44

благодаря ти много колега. :) :yes:
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW 318tds Compact
Мечтае да кара: BMW i3/ BMW X1
Детайли за колата: В процес на стягане...!

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от fagorta » 27 Ное 2011, 19:49

Много се радвам че съм бил полезен. :bchug:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от ~Мишо~ » 27 Ное 2011, 21:08

Обезвъздуши качествено и виж след това как е струйката в казанчето,не се хвърляй да сменяш на сляпо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от vaykisss » 27 Ное 2011, 22:27

ако се съмняваш за гарнитура на главата иди да ти премерят газовете в разширителния съд и то ще си покаже...аз оня ден сменях гарнитура на главата не е кои знае какво по евтино излиза от нов радиатор примерно...на мен не ми гореше водата но така надуваше маркучите че радиатора ми протече от опръстените на казанчето на водата (с м43 съм...с усилен радиатор),аз като купих колата даржеше на 80градуса но парното си духаше топло,но загряваше бавно ,смених го и взе да си загрява както трябва.
по другия въпрос че ти губи антифриз ,незнам при м50 но при м43 е36 или е46 има едни пластмасови елементи които с годините си заминават и почва да таи водаи мн трудно се хваща примерно има един троиник които е на главата но е откъм купето и не се вижда ,и също си провери маркучите за цепнат или някоя разхлабена скоба и ако не си налял анифриза си ги намажи с грез :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 8.08.2011
Местоположение: sofiq,haskovo city
Пол: Мъж
Кара: m50b20
Мечтае да кара: квото и да е бмв да е...
Детайли за колата: м пакет брат направо самолет

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от batkoki » 28 Ное 2011, 12:00

ами аз наскоро слагах ГИ и тогаваняколко пъти на няколко места ми замерваха газовете ако имашнещо би трябвало даго забележат нали?надявам се да неегарнитуразащото двигателчето ми е що годезапазено нямам засега други дертовес него (амада несе хваля чедяволаси няма работа).днес вечеми останадоста свободно времеи щепробвам да обезвъздушакакто колегата е показал.а какваточно е процедурата ако гарнитурата на главата е заминала задължително ли при отваряне трябва да имаи шлайфане?
кой според вас е вечният враг на БМВ? ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от plradev » 28 Ное 2011, 12:22

vaykisss написа:... (с м43 съм...с усилен радиатор)...

Какъв е тоя усилен радиатор?! :shock: :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от ~Мишо~ » 28 Ное 2011, 12:55

plradev написа:
vaykisss написа:... (с м43 съм...с усилен радиатор)...

Какъв е тоя усилен радиатор?! :shock: :dunno:

По-големия,за климатик... "усилен" за да звучи като някакъв тунинг... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 18.08.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36
Мечтае да кара: E38 Alpina B12

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от bmw318is4 » 28 Ное 2011, 13:05

Да не пускам друга тема , днес видях че от предната лява част на радиатора , изпод пластмасите излиза пара , значи се изпарява антифриз някой има ли идея как се разглобяват пластмасите, немога да видя от къде идва теча с тия 100 пластмаси над радиатора :dunno: колата е м42 с климатроник значи е с големия радиатор
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: проблем с циркулацията на водата.

Мнение от plradev » 28 Ное 2011, 13:17

~Мишо~ написа:
plradev написа:
vaykisss написа:... (с м43 съм...с усилен радиатор)...

Какъв е тоя усилен радиатор?! :shock: :dunno:

По-големия,за климатик... "усилен" за да звучи като някакъв тунинг... :mhihi:

Аз тамън се засилих да сменям моя ,че реших ,че е некъв на 10 бара или е устойчив на челни удъри ,щот не е уточнено :mhihi:
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook