Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
тия къде им загрява за 2км имат 1 webasto под капака, по друг начин не го виждам 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
2.8км, 7 минути каране. Написах го така, за да е ясно, че тия километри не ги изминавам на един дъх
Има си светофари и т.н., което е от голяма важност за това колко бързо мотора стига работна температура. И не говоря за -10, а за 2-3 гр. под нулата. Термостат на 80 градуса.

- gangsterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 6.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i Touring '98
- Мечтае да кара: M6 Convertible
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Преди малко - 15 мин каране, 5км, 2 сфетофара -> стрелката малко след 1-вото деление,(моята с таблото без чертичка в средата) т.е. около 70 градуса. Един колега на работа с Е34 М50 каза, че неговата до 10мин максимум е на средата Явно ще трябва да се ходи на доктор. 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Е то Влади го каза - гледаш дали големия кръг е студен докато загрява. Ако се затопля постепенно - термостата е отворен. Провери и виското - теста с вестника
Има писано много.

Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Ами вместо печка вебасто ако соиш 3 минути на място преди да тръгнеш ще се учудите колко по-бързичко взима рзастоянието до средата на скалата и да 20 минути са множко говорейки за скорошните външни температури щото наистина и това е важно. Та ясно е че термостата не работи коректно , а колкото до марката колегат по-горе правилно е написал че БЕР е реалоем-ския ( от личен опит сложих си оригинален и беше едно към едно със стария БЕР ) по-важното за мен е да е истински , а не че го купуваш от представител щот са такива хитреци да не пиша нещо по-твърдо
. А колкото до стрелката има си успокоител ( било то хардуерен или софтуерен ) да стои в сред
та и лекото отклонение ( една стредебелина стрелка ) не е показател за нищо макар че и не е успокояващо. И на диагностика кво не излезе нищо , не разбрах реална температура засече ли се или само грешки четат тия диагностици тва да не е първи клас бе братя четене да се упражнява. Бавното загряване не е признак за пркалено добро охлаждане аже напротив има идея да е точно обратното та термостат си е консуматив и да се сменя , не е страшно и не бол. Успех на колегата.


- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
и аз си взех бер и даржи на 12 без 1 намя дерт иначе сега я взех моита и беше с оринални си термостат
та не съм сигурен дали е консуматив 15 години е изкарал завалията 


- gangsterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 6.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i Touring '98
- Мечтае да кара: M6 Convertible
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Dirty M5 driveR написа:Е то Влади го каза - гледаш дали големия кръг е студен докато загрява. Ако се затопля постепенно - термостата е отворен. Провери и виското - теста с вестникаИма писано много.
Направих теста с вестника - виското работи


- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Le Transporteur написа:vladi_a_i написа:...а тия дето им загрява за 2км.-освем ако не се изкарва от гараж колата доста ме съмнява при -10градуса...
Моита също загрявя бързо, е за 2км не дига 90 градуса но си духа вече стабилно топло.И не седи в гараж!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Малкия кръг е двигателя - когато термостата е затворил водата циркулира само в него, за по-бързо достигане до работна температура. Като термостата отвори, охладителната течност тръгва и през радиатора. В режим на достигане на работна темп. следи маркуча, който влиза в радиатора (горе), и този който излиза (долу). Ако се затоплят постепенно с вдигането на стрелката, значи термостата е отворен и водата циркулира и през радиатора -> по-бавно загряване. Извънградско пък мотора започва да изстива. Щом виското работи коректно, значи остава да е термостата.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
М52, 23:30 часа, навън е -1 градуса, скорост 40-60 км/ч. на 4-5 предавки, светофари не работят, парно на 20 градуса пуснато след излизане от синя зона, стрелката е на 12 часа след 6-6.5 км. Драйвъра е от Русе, говоря за Олимпа-Липник-Кръгово (Дунав мост).
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- gangsterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 6.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i Touring '98
- Мечтае да кара: M6 Convertible
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Dirty M5 driveR написа:Малкия кръг е двигателя - когато термостата е затворил водата циркулира само в него, за по-бързо достигане до работна температура. Като термостата отвори, охладителната течност тръгва и през радиатора. В режим на достигане на работна темп. следи маркуча, който влиза в радиатора (горе), и този който излиза (долу). Ако се затоплят постепенно с вдигането на стрелката, значи термостата е отворен и водата циркулира и през радиатора -> по-бавно загряване. Извънградско пък мотора започва да изстива. Щом виското работи коректно, значи остава да е термостата.
Тази сутрин проверих маркучите. Стрелката беше още в синьото и горния маркуч започна да се затопля, долния не го изчках да видя дали ще се затопли, че бързах. Но явно, че термостата не затваря.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Проверява се долният, горния има пряка връзка с течността в двигателя и се затопля.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- gangsterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 6.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i Touring '98
- Мечтае да кара: M6 Convertible
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Le Transporteur написа:Проверява се долният, горния има пряка връзка с течността в двигателя и се затопля.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
До достигане на стрелката в позиция 12, долният маркуч трябва да е "леден", термостата трябва да отвори няколко минути по-късно.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- gangsterboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 6.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i Touring '98
- Мечтае да кара: M6 Convertible
Re: Стрелката на температурата седи на 12 без 1
Стрелката на около 70+ градуса долния маркуч си е студен. Май термостата си работи коректно. Колата не изстива на извънградско. Само във филми се вкарвам. Ама все ми струва, че бавно загрява колата. Със сигурност и трябват поне 15мин. Сигурно стрелката просто не показва съвсем коректно. Това може ли да се оправи или трябва табло да се сменя?
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани