Въпрос за крушки

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 530 D e39
Мечтае да кара: M5 и B10

Въпрос за крушки

Мнение от nestta » 26 Ное 2011, 23:45

Мисля да си слагам ксенон на дългите но не знам каква е разликата между еднофокусни крушки и двуфокусни крушки.Говоря за крушки HB3.Ако някои знае нека да каже

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Въпрос за крушки

Мнение от sadex5 » 27 Ное 2011, 1:58

Теб ти трябват точно еднофокусни HB3. Няма все още изобретена такава двуфокусна :lol:
Двуфокусни е когато самата крушка трябва да играе къси и дълги, като да кажем на Жигули, тип H4...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 2.05.2009
Пол: Мъж
Кара: 530 D e39
Мечтае да кара: M5 и B10

Re: Въпрос за крушки

Мнение от nestta » 27 Ное 2011, 15:34

sadex5 написа:Теб ти трябват точно еднофокусни HB3. Няма все още изобретена такава двуфокусна :lol:
Двуфокусни е когато самата крушка трябва да играе къси и дълги, като да кажем на Жигули, тип H4...


Мерси за отговора колега

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Въпрос за крушки

Мнение от Elesar74 » 27 Ное 2011, 19:22

И за к'во ти е тоя ксенон на дългите? Земи си едно хубави халогенни лампи и не ти трябват ядове с полиция и псувни от шофери.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Въпрос за крушки

Мнение от cls6666 » 27 Ное 2011, 21:59

Elesar74 написа:И за к'во ти е тоя ксенон на дългите? Земи си едно хубави халогенни лампи и не ти трябват ядове с полиция и псувни от шофери.

колегата е прав има няколко алтернативи на оригиналните крушки на OSRAM,PHILIPS и други марки ...виждал съм такива не светят жълто като оригиналните ако слагаш ксенон заради цвета
п.с. тия с ксеноните редовно отнасят храната :dummy:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Въпрос за крушки

Мнение от Elesar74 » 28 Ное 2011, 9:53

Казвам му го от личен опит. И аз се бях засилил за ксенон на дългите преди време, но реших да пробвам с такива лампи, кокретно Nihgtbreaker+. Забрайх и за ксенон и за всичко.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1200
Регистриран на: 26.09.2006
Местоположение: NEW YORK-Empire state
Пол: Мъж
Кара: X5 2003 e39 540

Re: Въпрос за крушки

Мнение от sadex5 » 28 Ное 2011, 21:10

На български казано ЦепЪт Мрака :) Но ксенон на дългите е просто техническо недомислие....Аз в България видях Москвич 408 М с енджъли :lol:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Въпрос за крушки

Мнение от cls6666 » 28 Ное 2011, 21:56

sadex5 написа:На български казано ЦепЪт Мрака :) Но ксенон на дългите е просто техническо недомислие....Аз в България видях Москвич 408 М с енджъли :lol:

то на дългите незнам къде е смисъла,ама китайците правят всякакви чудеса и ксенона не става само на интериорните светлини
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 12.11.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Въпрос за крушки

Мнение от kalingk » 28 Ное 2011, 22:14

sadex5 написа:На български казано ЦепЪт Мрака :) Но ксенон на дългите е просто техническо недомислие....Аз в България видях Москвич 408 М с енджъли :lol:

Ако,ксенона на дългите пали бързо,както е на H4 ксеноните при превключване между къс и дълъг ксенон,просто ще забравите за обикновената крушка.На Волвото ми/което е с двусекционни фарове H7+H7/,се пробвах да сложа на силовото реле кабела който отива от запалката на крушката/това на дългите/,а самата запалка да взема силов ток от релето за късите/там от където се захранва и запалката на късите/.Идеята ми беше,по всяко време когато превключих на дълги,да не е нужно запалката да се зарежда,ами да стартира ксенона с максимален ток.Незнам защо не стана,дали релетата бяха нещо калпави или се опитвах да измамя някои закон на физиката,не знам,но ако беше станало кефа щеше да е убийствен и за мен и за тези на срещу мен :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Въпрос за крушки

Мнение от cls6666 » 28 Ное 2011, 22:45

в този случай става наистина бавно ако използваш светкавицата и има нещо друго баласта се ''хаби'' и ще спре в един момент като при мен ,варианта с превключване като Н4 е по удачен ...едно че всичко става по бързо,друго че крушката не се подлага на изпитания,просто и се променя фокуса като фабричните биксенон
не си объркал нищо просто на баласта му трябва време да запали лампата ,може би затова заводски няма ксенон на дългите ,а използват биксенон с ''пластинката''
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook