Въпрос за крушки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- nestta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D e39
- Мечтае да кара: M5 и B10
Въпрос за крушки
Мисля да си слагам ксенон на дългите но не знам каква е разликата между еднофокусни крушки и двуфокусни крушки.Говоря за крушки HB3.Ако някои знае нека да каже
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за крушки
Теб ти трябват точно еднофокусни HB3. Няма все още изобретена такава двуфокусна
Двуфокусни е когато самата крушка трябва да играе къси и дълги, като да кажем на Жигули, тип H4...
Двуфокусни е когато самата крушка трябва да играе къси и дълги, като да кажем на Жигули, тип H4...
- nestta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 2.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D e39
- Мечтае да кара: M5 и B10
Re: Въпрос за крушки
sadex5 написа:Теб ти трябват точно еднофокусни HB3. Няма все още изобретена такава двуфокусна![]()
Двуфокусни е когато самата крушка трябва да играе къси и дълги, като да кажем на Жигули, тип H4...
Мерси за отговора колега
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Въпрос за крушки
И за к'во ти е тоя ксенон на дългите? Земи си едно хубави халогенни лампи и не ти трябват ядове с полиция и псувни от шофери.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за крушки
Elesar74 написа:И за к'во ти е тоя ксенон на дългите? Земи си едно хубави халогенни лампи и не ти трябват ядове с полиция и псувни от шофери.
колегата е прав има няколко алтернативи на оригиналните крушки на OSRAM,PHILIPS и други марки ...виждал съм такива не светят жълто като оригиналните ако слагаш ксенон заради цвета
п.с. тия с ксеноните редовно отнасят храната

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Въпрос за крушки
Казвам му го от личен опит. И аз се бях засилил за ксенон на дългите преди време, но реших да пробвам с такива лампи, кокретно Nihgtbreaker+. Забрайх и за ксенон и за всичко.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Въпрос за крушки
На български казано ЦепЪт Мрака
Но ксенон на дългите е просто техническо недомислие....Аз в България видях Москвич 408 М с енджъли 
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за крушки
sadex5 написа:На български казано ЦепЪт МракаНо ксенон на дългите е просто техническо недомислие....Аз в България видях Москвич 408 М с енджъли
то на дългите незнам къде е смисъла,ама китайците правят всякакви чудеса и ксенона не става само на интериорните светлини
Re: Въпрос за крушки
sadex5 написа:На български казано ЦепЪт МракаНо ксенон на дългите е просто техническо недомислие....Аз в България видях Москвич 408 М с енджъли
Ако,ксенона на дългите пали бързо,както е на H4 ксеноните при превключване между къс и дълъг ксенон,просто ще забравите за обикновената крушка.На Волвото ми/което е с двусекционни фарове H7+H7/,се пробвах да сложа на силовото реле кабела който отива от запалката на крушката/това на дългите/,а самата запалка да взема силов ток от релето за късите/там от където се захранва и запалката на късите/.Идеята ми беше,по всяко време когато превключих на дълги,да не е нужно запалката да се зарежда,ами да стартира ксенона с максимален ток.Незнам защо не стана,дали релетата бяха нещо калпави или се опитвах да измамя някои закон на физиката,не знам,но ако беше станало кефа щеше да е убийствен и за мен и за тези на срещу мен
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за крушки
в този случай става наистина бавно ако използваш светкавицата и има нещо друго баласта се ''хаби'' и ще спре в един момент като при мен ,варианта с превключване като Н4 е по удачен ...едно че всичко става по бързо,друго че крушката не се подлага на изпитания,просто и се променя фокуса като фабричните биксенон
не си объркал нищо просто на баласта му трябва време да запали лампата ,може би затова заводски няма ксенон на дългите ,а използват биксенон с ''пластинката''
не си объркал нищо просто на баласта му трябва време да запали лампата ,може би затова заводски няма ксенон на дългите ,а използват биксенон с ''пластинката''
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
