Мнения за 316i-318i(е30)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Мнения за 316i-318i(е30)
Здравейте и поздрави за всички клубари   .Смятам да избирам между тези два модела (това ще е първата ми кола и току що взех книжка -нов убиец
.Смятам да избирам между тези два модела (това ще е първата ми кола и току що взех книжка -нов убиец  ).Потърсих инфо което да ми помогне в избора ама съвсем се обатачих
 ).Потърсих инфо което да ми помогне в избора ама съвсем се обатачих   и тука ми е последната надежда да ме насочите към коя модефикация да търся.Каква е разликата между двете(освен мотора-м10 или м40),как е с раждата,кои години на производство да търся,къде са слабите места за които да се оглеждам(при покупката) и т.н.Всякаква такава информация ще ми е много ценна.Един приятел имаше М318 88-ма и беше много доволен(от него се запалих по е30),но той е в чужбина и немога да се свуржа е него за съвет
 и тука ми е последната надежда да ме насочите към коя модефикация да търся.Каква е разликата между двете(освен мотора-м10 или м40),как е с раждата,кои години на производство да търся,къде са слабите места за които да се оглеждам(при покупката) и т.н.Всякаква такава информация ще ми е много ценна.Един приятел имаше М318 88-ма и беше много доволен(от него се запалих по е30),но той е в чужбина и немога да се свуржа е него за съвет 
			
		 .Смятам да избирам между тези два модела (това ще е първата ми кола и току що взех книжка -нов убиец
.Смятам да избирам между тези два модела (това ще е първата ми кола и току що взех книжка -нов убиец  ).Потърсих инфо което да ми помогне в избора ама съвсем се обатачих
 ).Потърсих инфо което да ми помогне в избора ама съвсем се обатачих   и тука ми е последната надежда да ме насочите към коя модефикация да търся.Каква е разликата между двете(освен мотора-м10 или м40),как е с раждата,кои години на производство да търся,къде са слабите места за които да се оглеждам(при покупката) и т.н.Всякаква такава информация ще ми е много ценна.Един приятел имаше М318 88-ма и беше много доволен(от него се запалих по е30),но той е в чужбина и немога да се свуржа е него за съвет
 и тука ми е последната надежда да ме насочите към коя модефикация да търся.Каква е разликата между двете(освен мотора-м10 или м40),как е с раждата,кои години на производство да търся,къде са слабите места за които да се оглеждам(при покупката) и т.н.Всякаква такава информация ще ми е много ценна.Един приятел имаше М318 88-ма и беше много доволен(от него се запалих по е30),но той е в чужбина и немога да се свуржа е него за съвет 
Аз карам такава.Имам я от 2г и половина.и сам много доволен няма грешка.Това е колата повярваи ми като за парви автомобил  318 М40 88-89г ще ти е перфектна.Ако купето не е удряно няма от каде да се появи ражда.Ламарините са добри.Изкючително здрав мотор.Много добро окачване.Мощноста от 113кс е достатачна за приятно патуване,светофарни стартове и спортни изпалненеия(е винаги може и помощна но тази според мен е идеалната)На мен ми дава разход градско около 10л на 100км.Мотора ми е на 240000хил км.Много дрифтове имаше през тези 2г и половина  Пожелавам ти да си земеш точно такова БМВ и да изживееш много приятни моменти с него.
 Пожелавам ти да си земеш точно такова БМВ и да изживееш много приятни моменти с него.
			 Пожелавам ти да си земеш точно такова БМВ и да изживееш много приятни моменти с него.
 Пожелавам ти да си земеш точно такова БМВ и да изживееш много приятни моменти с него.bmw e30
		- Дилян Пенчев
- 
				E30 Fanatic!  
- 
				  
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
И да внимаваш много защото често границата м/у приятните и неприятните моменти е много тънка  Особенно при опити за дрифт
 Особенно при опити за дрифт   
  
			 Особенно при опити за дрифт
 Особенно при опити за дрифт   
  
 
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
 ))
))- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Взимай смело, това е колата! Страшен кеф е да я караш, но си имай едно на ум - за голф може и да не ти пука, но Е30 като те накефи и почват разходите - искаш всичко да е супер по колата, почваш да стякаш, да я разкрасяваш по всякакъв начин и да се чудиш отде да земеш пари за бензин - не харчи брутално, но си погорва някой литър повече от други, масови коли, пък и ще се возиш с такъв кеф, че бензина ще се изпарява направо. По троен стоп ще имаш най-вероятно по-малко работа, отколкото при двоен, но пък съм на мнение, че М10 мотора е доста по-читав от М40, макар М10-ката да е шумничка, си върви, няма грижи. Най-лесно да разбереш дали един баварец е читав - изрежи много лошо колата и виж дали суче задницата яко - ако може, значи зимаш:) От тук натам гледаш гнило дали има (99% са със сцепен кош, дори и малко), дали има сериозни удари - познават се по силната корозия на отделни елементи от купето или липса на пластмаси под капака, дали тропа и вие диф-а, дали работи добре мотора, дали вие помпата на инжекцията, дали изкарва син пушек отзад и т.н. Успех и се похвали после! 
			
BMW only!
		- BMWPower
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
х
amd написа:Взимай смело, това е колата! Страшен кеф е да я караш, но си имай едно на ум - за голф може и да не ти пука, но Е30 като те накефи и почват разходите - искаш всичко да е супер по колата, почваш да стякаш, да я разкрасяваш по всякакъв начин и да се чудиш отде да земеш пари за бензин - не харчи брутално, но си погорва някой литър повече от други, масови коли, пък и ще се возиш с такъв кеф, че бензина ще се изпарява направо. По троен стоп ще имаш най-вероятно по-малко работа, отколкото при двоен, но пък съм на мнение, че М10 мотора е доста по-читав от М40, макар М10-ката да е шумничка, си върви, няма грижи. Най-лесно да разбереш дали един баварец е читав - изрежи много лошо колата и виж дали суче задницата яко - ако може, значи зимаш:) От тук натам гледаш гнило дали има (99% са със сцепен кош, дори и малко), дали има сериозни удари - познават се по силната корозия на отделни елементи от купето или липса на пластмаси под капака, дали тропа и вие диф-а, дали работи добре мотора, дали вие помпата на инжекцията, дали изкарва син пушек отзад и т.н. Успех и се похвали после!
Абсолютно на същото мнение съм

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
		Nitroman написа: 
318 М40 -Изкючително здрав мотор.
 
Само с това не съм съгласен...
Имах 320 после 318i М10 а сега 318i М40 и моето мнение е че не става за нищо,освен ако не е след основен ремонт. Това е личното ми мнение и не ангажирам никой с него-за да не стават спорове и т.н.
Успех
Аз не сам чул някои да се е оплакал от серизни проблеми с ДВГ М40 Без да споря
 Без да споря 
			318 М40 -Изкючително здрав мотор.
Само с това не съм съгласен...
Имах 320 после 318i М10 а сега 318i М40 и моето мнение е че не става за нищо,освен ако не е след основен ремонт. Това е личното ми мнение и не ангажирам никой с него-за да не стават спорове и т.н.
Успех
Аз не сам чул някои да се е оплакал от серизни проблеми с ДВГ М40
 Без да споря
 Без да споря 
bmw e30
		- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не, няма грижи мотора - малко работи като ФОРД ЕСКОРТ и щрака все едно е двутактов дизел, да не говорим, че с яки резачки може да се скъса ремък, да се смели целия мотор. Единствените предимства на М40 пред М10 е, че е по-нов (би трябвало да не е толкова износен, но се компенсира многократно от по-хилавия му механизъм, разпределителен вал, повдигачим кобилици и т.н.) и докато е читав М40 е малко по-мощен и по-тих от М10. Както споменах по-горе, тези неща изчезват много бързо. Иначе Тройния стоп е с доста къс диференциал (4.27 и 4.45 мисля бяха) и понавървява (М10-ките бяха 3.64 и 3.91), отделно 5-10 коня отгоре.
			BMW only!
		Парво аз не сам казал,че М40 е по здрав.Просто е по нов и вероятноста пича да си намери нещо наистина читавое по голяма.Защото повечето М10 са на газ(маитап)  Лично за мен М42
 Лично за мен М42  е най доброто ама No $.
  е най доброто ама No $.  Наскоро един приятел си зе М10-ка и имаше тук таме забележки.Та колкото по ново Е30 си намери тилкова по добре.
 Наскоро един приятел си зе М10-ка и имаше тук таме забележки.Та колкото по ново Е30 си намери тилкова по добре. 
			 Лично за мен М42
 Лично за мен М42  е най доброто ама No $.
  е най доброто ама No $.  Наскоро един приятел си зе М10-ка и имаше тук таме забележки.Та колкото по ново Е30 си намери тилкова по добре.
 Наскоро един приятел си зе М10-ка и имаше тук таме забележки.Та колкото по ново Е30 си намери тилкова по добре. 
bmw e30
		- ge_a
- Е30 IS Crasher
- 
				  
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Тука малко кат на състезание го одарихте да си хвалите моторите, който и да е стига да е читав става!!! Тва дали е по нова не важи в пълна сила за мотора, защото скоро зех още една 316i-ка с М10 който работи перфектно, толкова тиха не са чували 90% от вас!!! но пък за сметка на това интериор, подкъпака, лаисни сичко е с 50% присъствие да неговорим здраво!!! За М40 имам един приятел, (който е от форума Fenero) той разби всички митове за тоя мотор 45000 км така както си тропа,клопа със зверски истезания, ако не вярвате питайте Sami99, той много добре знае   и още не е пипан
 и още не е пипан   Така, че всички сте прави и ако требе аз да дам мнение, като отидеш при една кола то винаги си личи дали е свежа, пробваш ако те кефи зимаш независимо от мотора, те тези са почти еднакви, а и то изненади винаги ще има, все пак е кола на старо
 Така, че всички сте прави и ако требе аз да дам мнение, като отидеш при една кола то винаги си личи дали е свежа, пробваш ако те кефи зимаш независимо от мотора, те тези са почти еднакви, а и то изненади винаги ще има, все пак е кола на старо  
			 и още не е пипан
 и още не е пипан   Така, че всички сте прави и ако требе аз да дам мнение, като отидеш при една кола то винаги си личи дали е свежа, пробваш ако те кефи зимаш независимо от мотора, те тези са почти еднакви, а и то изненади винаги ще има, все пак е кола на старо
 Така, че всички сте прави и ако требе аз да дам мнение, като отидеш при една кола то винаги си личи дали е свежа, пробваш ако те кефи зимаш независимо от мотора, те тези са почти еднакви, а и то изненади винаги ще има, все пак е кола на старо  
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	



 
 
 
